Gjest Geir Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Det skulle eg likt å vite. Eg tipper på 165 poeng! Men, får vi noengang vite svaret? :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 185. Eg tror dette er en GOD test...:-) 0 Siter
Babette Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Eg tror dette er en GOD test...:-) Ja, men som vanlig i slike tester manglet jeg ofte det helt rette svaralternativet. 0 Siter
morsan Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Ja, men som vanlig i slike tester manglet jeg ofte det helt rette svaralternativet. Enig 0 Siter
mrxx Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Det fikk jeg også. 85 poeng? Hehe er ikke du en kvinne? 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Tja...Du er jo opptatt av oppussing, er det der dine "mannlige" sider trer frem? Ja, det er nok noen der. Jeg vet i allefall hvor noen av kvinnepoengene kom. Det må være snakking i tlf mens jeg lager middag og har tv'n på.. 0 Siter
Atene Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 85 poeng? Hehe er ikke du en kvinne? Jeg trodde det, men jeg tok visst feil. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Ja, men som vanlig i slike tester manglet jeg ofte det helt rette svaralternativet. Da krysser du på "vet ikke" da, vet du, men "vet ikke" mangla på spm 29 og 30. På spm.30 passa ingen av de tre alternativene for meg, litt irriterende egentlig. 0 Siter
mrxx Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Jeg trodde det, men jeg tok visst feil. Jeg tror at du bør ta deg en tur på badet og sjekke grundig. Du kan også slutte å sitte på do når du pisser. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Da er du lesbisk, sannsynligvis... DET var århundrets bombe! Hæ? 0 Siter
Babette Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Da krysser du på "vet ikke" da, vet du, men "vet ikke" mangla på spm 29 og 30. På spm.30 passa ingen av de tre alternativene for meg, litt irriterende egentlig. Nei, "vet ikke" blir ikke rett. Jeg vet jo hva jeg ville ha gjort, men det svaralternativet sto ikke der. Da burde det ha stått "Ingen av delene/vet ikke", eller evt. disse to som to alternativer. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Ja, det er nok noen der. Jeg vet i allefall hvor noen av kvinnepoengene kom. Det må være snakking i tlf mens jeg lager middag og har tv'n på.. ''Det må være snakking i tlf mens jeg lager middag og har tv'n på..'' Eg tror det var å ha "radioen på", men eg klarer "bare" å lage middag og snakke i telefon, eller snakke i telefon og ha på radioen samtidig. Du har blanda spm 2 og 10. :-) 0 Siter
Atene Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Jeg tror at du bør ta deg en tur på badet og sjekke grundig. Du kan også slutte å sitte på do når du pisser. :fnys: Ikke skjønner jeg hvordan det gikk til heller. Jeg klarer jo til og med å fortsette å lage mat mens jeg snakker i telefonen (men jeg fikser ikke flere lydkilder samtidig, så jeg ville skrudd av radioen). 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Nei, "vet ikke" blir ikke rett. Jeg vet jo hva jeg ville ha gjort, men det svaralternativet sto ikke der. Da burde det ha stått "Ingen av delene/vet ikke", eller evt. disse to som to alternativer. Enig. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1233489323' post='4081025] Hæ? ''Jo lavere poengsum en kvinne har, desto større er sannsynligheten for at hun har lesbiske tendenser. Kvinnelig hjerne Hovedsakelig kvinnelige hjerner vil gi poengsummer over 180.'' Skjønner? :-) Men det mistenker eg deg _ikkje_ for å være, det har du motbevist til gangs her på DOL...:-) 0 Siter
morsan Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 85 poeng? Hehe er ikke du en kvinne? Føler du dette som en trussel mot din egen maskulinitet, kanskje? ;-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 ''Morsom test! :-)'' Det syntes ikke Finn! Jeg hadde vel kommet til spørsmål nr 12 i min spørsmålsstilling til han før han sa at han ikke gadd mer for han ville lese avisen...;-) ''Det syntes ikke Finn!'' Finn Kalvik, Finn Bjelke eller Finn.no? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.