Gå til innhold

FU: Hvilket kjønn er hjernen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skulle eg likt å vite.

Eg tipper på 165 poeng!

Men, får vi noengang vite svaret? :-)

• Svar 169
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• mrxx

6

• tonie

6

• Babette

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Eg tror dette er en GOD test...:-)

Ja, men som vanlig i slike tester manglet jeg ofte det helt rette svaralternativet.

Skrevet

Ja, men som vanlig i slike tester manglet jeg ofte det helt rette svaralternativet.

Enig

Skrevet

Det fikk jeg også.

85 poeng? Hehe er ikke du en kvinne?

AneM1365380603
Skrevet

Tja...Du er jo opptatt av oppussing, er det der dine "mannlige" sider trer frem?

Ja, det er nok noen der. Jeg vet i allefall hvor noen av kvinnepoengene kom. Det må være snakking i tlf mens jeg lager middag og har tv'n på..

Skrevet

Jeg trodde det, men jeg tok visst feil.

Skrevet

Da krysser du på "vet ikke" da, vet du, men "vet ikke" mangla på spm 29 og 30.

På spm.30 passa ingen av de tre alternativene for meg, litt irriterende egentlig.

Skrevet

Jeg trodde det, men jeg tok visst feil.

Jeg tror at du bør ta deg en tur på badet og sjekke grundig. Du kan også slutte å sitte på do når du pisser.

Skrevet

Da er du lesbisk, sannsynligvis...

DET var århundrets bombe!

Hæ?

Skrevet

Da krysser du på "vet ikke" da, vet du, men "vet ikke" mangla på spm 29 og 30.

På spm.30 passa ingen av de tre alternativene for meg, litt irriterende egentlig.

Nei, "vet ikke" blir ikke rett. Jeg vet jo hva jeg ville ha gjort, men det svaralternativet sto ikke der. Da burde det ha stått "Ingen av delene/vet ikke", eller evt. disse to som to alternativer.

Skrevet

Ja, det er nok noen der. Jeg vet i allefall hvor noen av kvinnepoengene kom. Det må være snakking i tlf mens jeg lager middag og har tv'n på..

''Det må være snakking i tlf mens jeg lager middag og har tv'n på..''

Eg tror det var å ha "radioen på", men eg klarer "bare" å lage middag og snakke i telefon, eller snakke i telefon og ha på radioen samtidig.

Du har blanda spm 2 og 10. :-)

Skrevet

Jeg tror at du bør ta deg en tur på badet og sjekke grundig. Du kan også slutte å sitte på do når du pisser.

:fnys:

Ikke skjønner jeg hvordan det gikk til heller. Jeg klarer jo til og med å fortsette å lage mat mens jeg snakker i telefonen (men jeg fikser ikke flere lydkilder samtidig, så jeg ville skrudd av radioen).

Skrevet

Nei, "vet ikke" blir ikke rett. Jeg vet jo hva jeg ville ha gjort, men det svaralternativet sto ikke der. Da burde det ha stått "Ingen av delene/vet ikke", eller evt. disse to som to alternativer.

Enig.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1233489323' post='4081025]

Hæ?

''Jo lavere poengsum en kvinne har, desto større er sannsynligheten for at hun har lesbiske tendenser.

Kvinnelig hjerne

Hovedsakelig kvinnelige hjerner vil gi poengsummer over 180.''

Skjønner? :-)

Men det mistenker eg deg _ikkje_ for å være, det har du motbevist til gangs her på DOL...:-)

Skrevet

Føler du dette som en trussel mot din egen maskulinitet, kanskje? ;-)

Skrevet

''Morsom test! :-)''

Det syntes ikke Finn! Jeg hadde vel kommet til spørsmål nr 12 i min spørsmålsstilling til han før han sa at han ikke gadd mer for han ville lese avisen...;-)

''Det syntes ikke Finn!''

Finn Kalvik, Finn Bjelke eller Finn.no?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...