Gå til innhold

FU: Hvilket kjønn er hjernen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:fnys:

Ikke skjønner jeg hvordan det gikk til heller. Jeg klarer jo til og med å fortsette å lage mat mens jeg snakker i telefonen (men jeg fikser ikke flere lydkilder samtidig, så jeg ville skrudd av radioen).

''Jeg klarer jo til og med å fortsette å lage mat mens jeg snakker i telefonen (men jeg fikser ikke flere lydkilder samtidig, så jeg ville skrudd av radioen).''

Samme her.

Og for å være ærlig, synes jeg ikke det er noe særlig multitasking å 'skryte av' at man klarer å snakke i tlf samtidig som man har på høy lyd fra radio/tv - det handler vel så mye om å ta hensyn til den man snakker med.

Moren min har en tendens til å ha på tv/radio på full guffe mens hun snakker i telefonen, hvilket kan være utrolig irriterende for meg i den andre neden av røret. ;-) Så om ikke annet av hensyn til den man snakker med, bør man dempe slike lydkilder.

• Svar 169
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• mrxx

6

• tonie

6

• Babette

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

''Det syntes ikke Finn!''

Finn Kalvik, Finn Bjelke eller Finn.no?

Finn Farsan.

Skrevet

''Det syntes ikke Finn!''

Finn Kalvik, Finn Bjelke eller Finn.no?

visste du ikke at morsan er gift med finn.no? Hun er den dama med hårrullene!

Skrevet

Eg har lenge hatt en misstanke ja, eg visste der var noe "udefinerbart" mellom morsan og finn.no, så det er fint å få det bekrefta! :)

Skrevet

30 poeng. :-) Bøøøø!

''30 poeng. :-) Bøøøø!''

Det får bli en sak mellom deg og Nils Håvard Dahl, der må nok eg melde pass! :-)

Kanskje du kan forklare dette sjøl?

Skrevet

Som regel har jeg ikke hårruller, da, bare vakkert oppsatt hår:-)

Skrevet

Veldig vakkert.

Angående gode reklamer....:

Og her er et lite utvalg fra min "helt" Roy Anderson sine reklamer, spesielt LOTTO-reklamen:

Skrevet

Artig test! FIkk 215 poeng.

Hadde egentlig trodd jeg var mer "mannlig" enn testsvaret gav...

Skrevet

''Jo lavere poengsum en kvinne har, desto større er sannsynligheten for at hun har lesbiske tendenser.

Kvinnelig hjerne

Hovedsakelig kvinnelige hjerner vil gi poengsummer over 180.''

Skjønner? :-)

Men det mistenker eg deg _ikkje_ for å være, det har du motbevist til gangs her på DOL...:-)

Ok. :-)

Skrevet

Se der, ja! Hårrullene var verdt torturen!

* Ler så jeg skriker*

Skrevet

Artig test! FIkk 215 poeng.

Hadde egentlig trodd jeg var mer "mannlig" enn testsvaret gav...

:-)

Skrevet

''30 poeng. :-) Bøøøø!''

Det får bli en sak mellom deg og Nils Håvard Dahl, der må nok eg melde pass! :-)

Kanskje du kan forklare dette sjøl?

''Det får bli en sak mellom deg og Nils Håvard Dahl, der må nok eg melde pass! :-)

Kanskje du kan forklare dette sjøl?''

Hehehe

Har vel alltid visst at jeg heller langt i den retningen. Det gjenspeiles også i mine utdanninger og de yrkene jeg har hatt. Setter også mer pris på ekstra femi damer, bare de ikke bruker så veldig mange ord.

Et litt for vanlig trekk ved mer maskuline menn er høyere aggresjonsnivå. Folk som setter etikk til side eller ikke kan styre sinnet sitt, får ikke min sympati.

Skrevet

325

Joa er kvinne jeg

''325''

Wow! Du er den første som har "sprengt" skalaen, og du trives best i skjørt/kjole (rosa?) og høyhæla sko? :)

Skrevet

:-)

Tenkte at mine egenskaper når det gjelder kart og å finne himmelretningene skulle overdøve de såkalte kvinnelige egenskapene. Følte jeg svarte på flere "mannlige" svar enn kvinnelige...

Men .- samma det!

Skrevet

''325''

Wow! Du er den første som har "sprengt" skalaen, og du trives best i skjørt/kjole (rosa?) og høyhæla sko? :)

Ja gjør nok det.

Jeg visste det vel før jeg tok testen, men ble vel litt wowa av resultatet allikevel. he he

Går meg vill i min egen garasje, men kan lukte et kjøpesenter i mils omkrets.

Skrevet

Ja gjør nok det.

Jeg visste det vel før jeg tok testen, men ble vel litt wowa av resultatet allikevel. he he

Går meg vill i min egen garasje, men kan lukte et kjøpesenter i mils omkrets.

''Går meg vill i min egen garasje, men kan lukte et kjøpesenter i mils omkrets.''

LOL

Skrevet

165 poeng.

"Både mannlig og kvinnelig hjerne

Poengsummer mellom 150-180 viser at personen har trekk fra begge kjønn i måten å tenke på, eller en fot i begge leirer, rent kjønnsmessig. Disse personene heller ikke klart i mannlig eller kvinnelig retning i sin tankemåte, og de har gjerne en mental fleksibilitet som gjør at de er gode å ha i alle sammenhenger der problem skal løses. De har anlegg for å komme godt ut av det med både menn og kvinner"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...