Gjest Geir Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 245, kvinnelig. :-) Da bør du skifte nick! "Grågrønn" er ikkje så veldig feminint akkurat. :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 165 poeng. "Både mannlig og kvinnelig hjerne Poengsummer mellom 150-180 viser at personen har trekk fra begge kjønn i måten å tenke på, eller en fot i begge leirer, rent kjønnsmessig. Disse personene heller ikke klart i mannlig eller kvinnelig retning i sin tankemåte, og de har gjerne en mental fleksibilitet som gjør at de er gode å ha i alle sammenhenger der problem skal løses. De har anlegg for å komme godt ut av det med både menn og kvinner" Hm... Hadde trodd du ville havna på 500 poeng eller noe eg. 0 Siter
Gjest Grågrønn Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Da bør du skifte nick! "Grågrønn" er ikkje så veldig feminint akkurat. :-) Liker nicket mitt jeg! Sku ikke hunden på hårene sies det. :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Liker nicket mitt jeg! Sku ikke hunden på hårene sies det. :-) Ok. :-) Eg tenker på militæret, når eg ser nicket ditt. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Hm... Hadde trodd du ville havna på 500 poeng eller noe eg. Haha, er du frekk?? ;0) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Haha, er du frekk?? ;0) Eg mente bare at du virka veeeldig kvinnelig, det låg ingen ironi eller sarkasme i det. 0 Siter
Gjest Grågrønn Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Ok. :-) Eg tenker på militæret, når eg ser nicket ditt. *lol* Den gang jeg skiftet var det intuitivt dette nicket som fallt meg inn, siden har jeg tenkt at det passet på meg da; Grå for litt grå innvendig, grønn for håp. Men på tide å skifte nick til *Armygirl* skjønner jeg! ;-) Nei, jeg elsker kjoler og høyhælte sko, sminker meg hver dag og har tro på magefølelsen og intuisjon....:-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Eg mente bare at du virka veeeldig kvinnelig, det låg ingen ironi eller sarkasme i det. Hehe, er nok kjoletrådene mine som gjør utslaget..Hihi! Er vel egentlig best kjent som guttejente i RL ;0) 0 Siter
Gjest mannedame? Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Jeg er kvinne og fikk score på 115, så da heller jeg sterkt mot den maskuline delen? Hmmm..jeg er nokså praktisk anlagt, lar meg ikke så lett styre av følelser og er flink på å skille sak og person. Har alltid jobbet i mannsdominerte miljøer og trives best med det. Men jeg er i aller høyeste grad kvinne, har ingen lesbiske tendenser og er egentlig veldig kvinnelig privat i samlivet, men da kun om jeg har en mann som er mer "maskulin" enn meg hehe... 0 Siter
ecbole Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 325 Joa er kvinne jeg ''325 Joa er kvinne jeg – Annve'' Oooojjj! ;-) Du kan godt få sitte på fanget mitt! 0 Siter
henrikke71 Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 hælledussen, fikk 75 poeng, litt vel mye testosteron her i gården... 0 Siter
tonie Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 hælledussen, fikk 75 poeng, litt vel mye testosteron her i gården... Det er vel heller de andre damene som er litt vel dolete. De har i god dol-ånd trykket på alt som handler om å kommunisere, og være forståelsesfull, hehe. Selv er jeg mer fokusert på å løse problemer uten for mye dilling og mas, så jeg svarte deretter. Det gikk ikke så veldig bra med tanke på femiscore, men en er nå som en er.... PS: dessuten tror jeg jeg mistet ca 200 femipoeng ved å krysse for at jeg helst jobber alene. 0 Siter
Gjest vingla Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Jeg fikk 250. Men tror jeg svarte litt bevisst kvinnelig, fordi jeg på en lignende test en gang tidligere fikk vite at jeg tenkte maskulint, den fella ville jeg ikke gå i nå.) 0 Siter
mrxx Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 :fnys: Ikke skjønner jeg hvordan det gikk til heller. Jeg klarer jo til og med å fortsette å lage mat mens jeg snakker i telefonen (men jeg fikser ikke flere lydkilder samtidig, så jeg ville skrudd av radioen). Det svarte jeg også på det spørsmålet:-) 0 Siter
mrxx Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Føler du dette som en trussel mot din egen maskulinitet, kanskje? ;-) Hehe, nei, jeg var så langt ned på skalaen at det er ikke noe tema, men hadde jeg vært Atene har jeg virkelig undersøkt hva jeg har i trusene:-) Lurer på om hun barberer seg hver morgen:-) 0 Siter
henrikke71 Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Det er vel heller de andre damene som er litt vel dolete. De har i god dol-ånd trykket på alt som handler om å kommunisere, og være forståelsesfull, hehe. Selv er jeg mer fokusert på å løse problemer uten for mye dilling og mas, så jeg svarte deretter. Det gikk ikke så veldig bra med tanke på femiscore, men en er nå som en er.... PS: dessuten tror jeg jeg mistet ca 200 femipoeng ved å krysse for at jeg helst jobber alene. hi hi, så det var der masculinscoren var høyest, ja, samme her;-) 0 Siter
morsan Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Jeg fikk 250. Men tror jeg svarte litt bevisst kvinnelig, fordi jeg på en lignende test en gang tidligere fikk vite at jeg tenkte maskulint, den fella ville jeg ikke gå i nå.) Det kan nok hende at mange av oss, både menn og kvinner, mer eller mindre bevisst, "tilpasser" svarene sine. 0 Siter
tonie Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Jeg fikk 250. Men tror jeg svarte litt bevisst kvinnelig, fordi jeg på en lignende test en gang tidligere fikk vite at jeg tenkte maskulint, den fella ville jeg ikke gå i nå.) Det er helt greit å tenke maksulint bare man ser nusselig ut;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.