Gå til innhold

FU: Hvilket kjønn er hjernen din?

Anbefalte innlegg

• Svar 169
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• mrxx

6

• tonie

6

• Babette

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er helt greit å tenke maksulint bare man ser nusselig ut;)

...men er det greit å tenke feminint når man ser ut som en traktorlesbe? ;-)

Skrevet

...men er det greit å tenke feminint når man ser ut som en traktorlesbe? ;-)

Hm. Den må jeg tenke litt på;)

Skrevet

195 her. Ble litt bekymret, trodde jeg var mer feminin i tankegangen. Samtidig er jeg en handlingens kvinne uten for mye dill og dall... så det er nok ganske riktig.

Morsomt! Synes ofte tester er for flytende i alternativene, men her var det mange jeg ikke var i tvil om overhodet! :)

Skrevet

Jeg har mannehjerne... 175. Men jeg er veldig hetrofil, altså ;-)

Skrevet

Jeg er kvinne og fikk score på 115, så da heller jeg sterkt mot den maskuline delen?

Hmmm..jeg er nokså praktisk anlagt, lar meg ikke så lett styre av følelser og er flink på å skille sak og person. Har alltid jobbet i mannsdominerte miljøer og trives best med det.

Men jeg er i aller høyeste grad kvinne, har ingen lesbiske tendenser og er egentlig veldig kvinnelig privat i samlivet, men da kun om jeg har en mann som er mer "maskulin" enn meg hehe...

''...men da kun om jeg har en mann som er mer "maskulin" enn meg hehe...''

Det vil eg tro er en stor fordel ja, ellers blir det vel fort surr med kjønnsrollene.

Gjest høstløv
Skrevet

Er du fornøyd?

Skulle ønske at jeg var mer feminim, men jeg visste egentlig på forhånd, at jeg opptrer meget rasjonelt.

Skrevet

hælledussen, fikk 75 poeng, litt vel mye testosteron her i gården...

Ihvertfall mer enn eg hadde...

Skrevet

Jeg fikk 250. Men tror jeg svarte litt bevisst kvinnelig, fordi jeg på en lignende test en gang tidligere fikk vite at jeg tenkte maskulint, den fella ville jeg ikke gå i nå.)

Det er nesten juks, men så lenge du hadde så god margin så er det ingen grunn til bekymring, vil eg tro...? :-)

Skrevet

Jeg fikk 175 poeng - dvs en "blanding" :-)

Jaja, slik kan det gå. he.he...

Du heter vel ikkje Espen (Esther) Pirelli vel?

Skrevet

195 her. Ble litt bekymret, trodde jeg var mer feminin i tankegangen. Samtidig er jeg en handlingens kvinne uten for mye dill og dall... så det er nok ganske riktig.

Morsomt! Synes ofte tester er for flytende i alternativene, men her var det mange jeg ikke var i tvil om overhodet! :)

''Synes ofte tester er for flytende i alternativene, men her var det mange jeg ikke var i tvil om overhodet! :)''

Det er eg enig i, det er nok ikkje tilfeldig at denne testen ligger på siden til Nrk og Schrödingers katt.

Skrevet

Jeg har mannehjerne... 175. Men jeg er veldig hetrofil, altså ;-)

175 er jo bare 5 poeng under "grensa", så det går nok fint skal du se. :)

Skrevet

''325

Joa er kvinne jeg – Annve''

Oooojjj! ;-)

Du kan godt få sitte på fanget mitt!

he he

Skrevet

Jeg fikk 20..

Hva fikk du da?

20?

Da får eg håpe du er mann?

Eg fikk 110, og er mann med liten m! :-)

Skrevet

Da er du den tredje med 175 poeng.

Vil det si at jeg egentlig er jeg ganske normal? :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...