Gjest Geir Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Skulle ønske at jeg var mer feminim, men jeg visste egentlig på forhånd, at jeg opptrer meget rasjonelt. Eg kan ikkje se problemet med å handle rasjonellt og å være feminin samtidig, det er verre om en skulle handle irrasjonellt hele tiden. Forutsigbarhet kan være greit, ihvertfall for omgivelsene. Eg har en gutt på snart 18 år, som handler veldig irrasjonellt, det kan være en stor utfordring... 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 135 Og jeg som var flau over mine 170, gode det finnes kvinner som scoret færre poeng enn meg. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Og jeg som var flau over mine 170, gode det finnes kvinner som scoret færre poeng enn meg. Kan ikke skjønne at det er noe å være flau over. Men så er jeg ikke så skrekkelig usikker på meg selv, heller. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Vil det si at jeg egentlig er jeg ganske normal? :-) Ja, desverre eller heldigvis (stryk det som ikkje passer). 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 205 poeng fikk jeg Da er du trygt innenfor de kvinnelige "grensene". :-) 0 Siter
Atene Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Og jeg som var flau over mine 170, gode det finnes kvinner som scoret færre poeng enn meg. Jeg er helt enig med Mrs.Wallace. Hva er problemet? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 135 Hm...Da er du nesten like mye mann som meg, eg fikk 110 poeng. *S* 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Jeg er helt enig med Mrs.Wallace. Hva er problemet? Jeg vil ikke være en mann inni hodet. Jeg vil være kvinne, for jeg føler meg som en kvinne og ser ut som en kvinne. 0 Siter
morsan Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Jeg vil ikke være en mann inni hodet. Jeg vil være kvinne, for jeg føler meg som en kvinne og ser ut som en kvinne. Man er da ikke en mann inni hodet sitt fordi om man på visse områder har tankesett som oftere forekommer hos menn enn hos kvinner. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Her har du meg (i nedre del av segmentet): ''Poengsummer mellom 150-180 viser at personen har trekk fra begge kjønn i måten å tenke på, eller en fot i begge leirer, rent kjønnsmessig. Disse personene heller ikke klart i mannlig eller kvinnelig retning i sin tankemåte, og de har gjerne en mental fleksibilitet som gjør at de er gode å ha i alle sammenhenger der problem skal løses. De har anlegg for å komme godt ut av det med både menn og kvinner.'' 0 Siter
cathlin Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Jeg fikk 185. Klarer altså ikke helt å bestemme meg for om jeg har manne eller damehjerne;-) Men hva fikk du? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Her har du meg (i nedre del av segmentet): ''Poengsummer mellom 150-180 viser at personen har trekk fra begge kjønn i måten å tenke på, eller en fot i begge leirer, rent kjønnsmessig. Disse personene heller ikke klart i mannlig eller kvinnelig retning i sin tankemåte, og de har gjerne en mental fleksibilitet som gjør at de er gode å ha i alle sammenhenger der problem skal løses. De har anlegg for å komme godt ut av det med både menn og kvinner.'' Da vet eg hvem eg skal spørre når eg har ett problem som må løses... Fikk du 155 poeng kanskje? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Jeg fikk 185. Klarer altså ikke helt å bestemme meg for om jeg har manne eller damehjerne;-) Men hva fikk du? Eg fikk 110 poeng, og det passer helt fint. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Man er da ikke en mann inni hodet sitt fordi om man på visse områder har tankesett som oftere forekommer hos menn enn hos kvinner. Hvis jeg hadde et mer kvinnelig tankesett, så hadde jeg kanskje hatt lettere for å snakke med andre kvinner om alt og ingenting. Jeg er ikke så veldig interessert i typiske jenteting som shopping og hår og sminke og sko og klær. Heller ikke er jeg interessert i å kjøpe interiørting eller å fornye gardiner og puter og slike ting. Klær kjøper jeg bare fordi klærne blir utslitte, og at jeg må ha nye. Jeg skulle ønske at jeg var mer interessert i slike typiske kvinneting. Datteren min kom hjem her for noen måneder siden og sa at nå var det på tide å kjøpe nye gardiner til soverommet, og trakk meg med til butikken, gardinene trengte absolutt til å bli fornyet, og jeg hadde vært i butikken for å se på nye, men det var ikke blitt til mer, før hun insisterte. Jeg liker å diskutere med menn, for de er oftest interessert i de samme tingene som jeg er. 0 Siter
Gjest kinda Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Jeg fikk 145 og er kvinne, ergo ikke særlig kvinnelig. Trodde ikke det om meg selv. Er samboer og har barn, og trives med det. Kanskje jeg er litt mann uten jeg selv vet det (0: 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Jeg fikk 145 og er kvinne, ergo ikke særlig kvinnelig. Trodde ikke det om meg selv. Er samboer og har barn, og trives med det. Kanskje jeg er litt mann uten jeg selv vet det (0: Så lenge du trives så er vel ikkje akkurat dette testresultatet så veldig viktig, det blir jo aldri helt presist. 0 Siter
Gjest black ink Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 oj. 105 poeng, og jeg er kvinne. Ikke rart jeg aldri egentlig har følt meg til rette med jentegjenger og har slitt med å finne jentevenner.,.. trives best med mannlige venner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.