Gå til innhold

FU: Hvilket kjønn er hjernen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

oj. 105 poeng, og jeg er kvinne. Ikke rart jeg aldri egentlig har følt meg til rette med jentegjenger og har slitt med å finne jentevenner.,.. trives best med mannlige venner.

He.he...

• Svar 169
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• mrxx

6

• tonie

6

• Babette

5

Mest aktive i denne tråden

brilleslangen
Skrevet

Da er du "mest" mann?

Kroppslig er jeg kvinne, Men jeg er ikke så glad i å pynte meg....Går helst ikke i kjoler/skjørt, og bruker aldri sminke... sakanskje erdet et snev av mann i meg;-)

brilleslangen
Skrevet

Kroppslig er jeg kvinne, Men jeg er ikke så glad i å pynte meg....Går helst ikke i kjoler/skjørt, og bruker aldri sminke... sakanskje erdet et snev av mann i meg;-)

Og jeg er veldig selvstendig... greier det meste selv... (sånn som gressklipping, skifte dekk på bilen, tunge løft, måke snø i tillegg til vanlig husarbeide da.... )men siden jeg bor alene har jeg vel ikke så mye valg, men kunne jeg valgt ville jeg heller klippet plena i stedet for å vaske gulv...

brilleslangen
Skrevet

Og jeg er veldig selvstendig... greier det meste selv... (sånn som gressklipping, skifte dekk på bilen, tunge løft, måke snø i tillegg til vanlig husarbeide da.... )men siden jeg bor alene har jeg vel ikke så mye valg, men kunne jeg valgt ville jeg heller klippet plena i stedet for å vaske gulv...

og det verste jeg vet er å gå i butikker for å shoppe klær... :-)

Skrevet

Så lenge du trives så er vel ikkje akkurat dette testresultatet så veldig viktig, det blir jo aldri helt presist. :)

Nei, det har du rett i. Var jo litt moro selv om..........

Skrevet

115, altså maskulin. Det forundrer meg ikke det spor, har alltid hatt gutte-interesser og er siv.ing.

Mannen min fikk 85, det var jo greit at han var mer maskulin enn meg:-)

Skrevet

Hvis jeg hadde et mer kvinnelig tankesett, så hadde jeg kanskje hatt lettere for å snakke med andre kvinner om alt og ingenting.

Jeg er ikke så veldig interessert i typiske jenteting som shopping og hår og sminke og sko og klær. Heller ikke er jeg interessert i å kjøpe interiørting eller å fornye gardiner og puter og slike ting. Klær kjøper jeg bare fordi klærne blir utslitte, og at jeg må ha nye.

Jeg skulle ønske at jeg var mer interessert i slike typiske kvinneting. Datteren min kom hjem her for noen måneder siden og sa at nå var det på tide å kjøpe nye gardiner til soverommet, og trakk meg med til butikken, gardinene trengte absolutt til å bli fornyet, og jeg hadde vært i butikken for å se på nye, men det var ikke blitt til mer, før hun insisterte.

Jeg liker å diskutere med menn, for de er oftest interessert i de samme tingene som jeg er.

Er det så farlig å snakke med menn, da?

Gjest Elextra
Skrevet

Hvis jeg hadde et mer kvinnelig tankesett, så hadde jeg kanskje hatt lettere for å snakke med andre kvinner om alt og ingenting.

Jeg er ikke så veldig interessert i typiske jenteting som shopping og hår og sminke og sko og klær. Heller ikke er jeg interessert i å kjøpe interiørting eller å fornye gardiner og puter og slike ting. Klær kjøper jeg bare fordi klærne blir utslitte, og at jeg må ha nye.

Jeg skulle ønske at jeg var mer interessert i slike typiske kvinneting. Datteren min kom hjem her for noen måneder siden og sa at nå var det på tide å kjøpe nye gardiner til soverommet, og trakk meg med til butikken, gardinene trengte absolutt til å bli fornyet, og jeg hadde vært i butikken for å se på nye, men det var ikke blitt til mer, før hun insisterte.

Jeg liker å diskutere med menn, for de er oftest interessert i de samme tingene som jeg er.

''Jeg er ikke så veldig interessert i typiske jenteting som shopping og hår og sminke og sko og klær. Heller ikke er jeg interessert i å kjøpe interiørting eller å fornye gardiner og puter og slike ting. Klær kjøper jeg bare fordi klærne blir utslitte, og at jeg må ha nye.''

Jeg fikk færre poeng enn deg, men er betydelig mer interessert i slike ting enn du :).

Så en behøver ikke å ha en utpreget "kvinnelig hjerne" for å like kvinneting.

Gjest Elextra
Skrevet

Da vet eg hvem eg skal spørre når eg har ett problem som må løses...:)

Fikk du 155 poeng kanskje?

Noe sånt :). Åssen det?

Skrevet

185, så den ble femenin, men det var vel på nippen ;-D

Skal få BMSmann til å ta den i morgen, blir morsomt å se resultatet.

Gjest mannedame?
Skrevet

''...men da kun om jeg har en mann som er mer "maskulin" enn meg hehe...''

Det vil eg tro er en stor fordel ja, ellers blir det vel fort surr med kjønnsrollene.

Jepp, jeg kan ikke bo sammen med en "dott" for å si det sånn.

Liker å bli oppvartet som kvinne og sånn sett bli "taken care of", men han må være mer handy enn meg og være skikkelig mannemann. Hvis ikke blir han overkjørt.

Skrevet

Ihvertfall mer enn eg hadde...

He he, sant? Vel, syns jo det er kjekt å ha maskuline kvaliteter, men hadde vel ikke trodd jeg tok den riktig så langt...tar sånne tester med en liten klype salt jeg da.

Skrevet

115, altså maskulin. Det forundrer meg ikke det spor, har alltid hatt gutte-interesser og er siv.ing.

Mannen min fikk 85, det var jo greit at han var mer maskulin enn meg:-)

:-)

Skrevet

185, så den ble femenin, men det var vel på nippen ;-D

Skal få BMSmann til å ta den i morgen, blir morsomt å se resultatet.

185 er godkjent. *S*

Skrevet

Jepp, jeg kan ikke bo sammen med en "dott" for å si det sånn.

Liker å bli oppvartet som kvinne og sånn sett bli "taken care of", men han må være mer handy enn meg og være skikkelig mannemann. Hvis ikke blir han overkjørt.

Du hadde klart å overkjøre han her:

http://english.pravda.ru/img/idb/photo/1-13.jpg

Skrevet

20?

Da får eg håpe du er mann?

Eg fikk 110, og er mann med liten m! :-)

Jeg er faktisk dame og heteroseksuell :)

Skrevet

30 poeng. :-) Bøøøø!

''30 poeng. :-) Bøøøø!''

Jeg fikk 20 poeng..

Skrevet

185 på meg. Skummel test hehe

Tråden er så lang....... Hva endte du på selv Geir?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...