Cinthia Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Er det noen mulighet for å bli kvitt sine bruktbøker i Trondheim? (Vanlig skjønnlitteratur) Jeg tenker på om det er noen butikker som betaler bittelitt for bøkene om du leverer dem inn. Har en god del jeg kan tenke meg å bli kvitt, så det er litt pes å få dem ut på nettet, tenker jeg. Om ikke det finnes noen som kjøper inn - kan man gi bort bøkene noe sted? Fretex? 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Adamstuen antikvariat på Hospitalsløkkan (like ved kirka) eller Wangsmo antikvariat bak Vår Frue kirke. Frelsesarmeen har i alle fall en del bøker for salg og du kan høre med biblioteket kanskje? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Det liger et lite antikvariat på Bakklandet, rett ved siden av Skydsstasjonen. Sjekk der. 0 Siter
Cinthia Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Skrevet 1. februar 2009 Adamstuen antikvariat på Hospitalsløkkan (like ved kirka) eller Wangsmo antikvariat bak Vår Frue kirke. Frelsesarmeen har i alle fall en del bøker for salg og du kan høre med biblioteket kanskje? Takk skal du ha! Skal sjekke de stedene. Greit å få en bitteliten pengeslant for å rydde i bokhyllene 0 Siter
Cinthia Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Skrevet 1. februar 2009 Det liger et lite antikvariat på Bakklandet, rett ved siden av Skydsstasjonen. Sjekk der. Ja, det har jeg jo sett, når jeg tenker meg om. Men det er mest moderne skjønnlitteratur jeg skal selge, ikke sikkert det er så interessant for antikvarer. Men fikk noen tips fra Lillemus her også, så jeg regner med å bli kvitt dem på et vis! 0 Siter
Cinthia Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Skrevet 1. februar 2009 Har sjekket ut de tre antikvariatene nå, og de stedene vil neppe ha noe av min moderne skjønnlitteratur. Så andre tips mottas med takk! 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Har sjekket ut de tre antikvariatene nå, og de stedene vil neppe ha noe av min moderne skjønnlitteratur. Så andre tips mottas med takk! Wangsmo selger da mye nyere skjønnlitteratur. Vi har kjøpt en del Elstad o.l. derfra i alle fall. 0 Siter
Cinthia Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Skrevet 1. februar 2009 Wangsmo selger da mye nyere skjønnlitteratur. Vi har kjøpt en del Elstad o.l. derfra i alle fall. "VI KJØPER: Til slutt vil vi minne om at vi alltid kjøper boksamlinger, bedre enkeltbøker og verker. De som har noe de vil ha tilbud på kan enten sende oss en liste, eller ta kontakt med oss for avtale." Ser ut til at de er mest interessert i samlinger. Det jeg har å tilby er mest pocketbøker kjøpt på 90-tallet og utover. 0 Siter
Gjest bookcrossing.com Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Hvis du ikke gir bøkene til Fretex kan du høre i Gratisbutikken på Svartlamoen: http://svartlamon.org/portal/index.php?section=38 Eller du kan høre med noen jenter som driver med bookcrossing. De blir garantert glade for bidrag! De merker bøkene og legger dem ut i en hylle i kafé gjest baardsen. Siden bøkene er merket kan du følge dem på reisen videre fra leser til leser. Evt kan du jo selv melde deg inn i bookcrossing. http://bookcrossing.com/mybookshelf/obcz-gbaardsen/referral 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 "VI KJØPER: Til slutt vil vi minne om at vi alltid kjøper boksamlinger, bedre enkeltbøker og verker. De som har noe de vil ha tilbud på kan enten sende oss en liste, eller ta kontakt med oss for avtale." Ser ut til at de er mest interessert i samlinger. Det jeg har å tilby er mest pocketbøker kjøpt på 90-tallet og utover. Ring dem i morra og spør. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.