morsan Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 ''Seere rasende etter TV 2-bløff Holdt ikke løftet om pappeske-avsløring i går (VG Nett) Seerne er skuffet etter å ha blitt snytt for sannheten om hvem som befinner seg inne i papp-telefonkiosken. '' Jeg så ikke gårsdagens program, men jeg må si at det interesserer meg midt bak hvem som befinner seg inne i papp-telefonkiosken. http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=546655 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Hehe satt akkurat og leste samme artikkel og jeg bare rister på hodet. Noe så tåpelig.. Jeg synes dog også det var like tåpelig av TV 2 å prøve og lokke seere med avsløringen for så å ikke gjøre det likevel. I helhet, en ganske teit sak.. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Jeg så bare slutten av programmet, så jeg har ikke fått med meg noe om dette i det hele tatt. Så du at flax-loddet som lå for salg på finn fikk en kjøper? 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Enig. Må si at folk som blir skikkelig sinna for dette har veldig lite å bekymre seg for... 0 Siter
morsan Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Skrevet 1. februar 2009 Jeg så bare slutten av programmet, så jeg har ikke fått med meg noe om dette i det hele tatt. Så du at flax-loddet som lå for salg på finn fikk en kjøper? Ja, han som ga 10 000 eller noe slikt og skrapte "live" på radio og vant ikke engang 20 kroner? ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Skrevet 1. februar 2009 Hehe satt akkurat og leste samme artikkel og jeg bare rister på hodet. Noe så tåpelig.. Jeg synes dog også det var like tåpelig av TV 2 å prøve og lokke seere med avsløringen for så å ikke gjøre det likevel. I helhet, en ganske teit sak.. Enig i det. 0 Siter
mrxx Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Dette har ikke jeg sett heller, men det er helt utrolig hva noen er opptatt av. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Ja, han som ga 10 000 eller noe slikt og skrapte "live" på radio og vant ikke engang 20 kroner? ;-) Hehe, ja.. Hvis jeg ikke husker feil betalte han 20 tusen for loddet. 0 Siter
mrxx Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Jeg så bare slutten av programmet, så jeg har ikke fått med meg noe om dette i det hele tatt. Så du at flax-loddet som lå for salg på finn fikk en kjøper? Helt utrolig å kjøpe ett sånt lodd for 20.000,- Det er ikke få ganger jeg har skrapt frem to ganger millionen. Enten må han være tilbakestående eller ha altfor mye penger. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Hehe, ja.. Hvis jeg ikke husker feil betalte han 20 tusen for loddet. Jøss 20.000? Var det noen grunn til at akkurat _det_ loddet skulle inneholde milliongevinsten?? 0 Siter
Bookworm Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Jeg også stusset da jeg leste om reaksjonene! Det er jo bare en "hvemsomhelst" som er inni den kartongen likevel, og jeg skjønner virkelig ikke hva det er å hisse seg opp over. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Helt utrolig å kjøpe ett sånt lodd for 20.000,- Det er ikke få ganger jeg har skrapt frem to ganger millionen. Enten må han være tilbakestående eller ha altfor mye penger. Hvis jeg var så dum å kjøpe det ville jeg holdt meg langt unna media i allefall. Han er sikkert utrolig pr-kåt. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Jøss 20.000? Var det noen grunn til at akkurat _det_ loddet skulle inneholde milliongevinsten?? Det var kun skrapet på to felter, og begge feltene viste en million. Det var tydeligvis en smart idè av selgeren 0 Siter
morsan Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Skrevet 1. februar 2009 Jøss 20.000? Var det noen grunn til at akkurat _det_ loddet skulle inneholde milliongevinsten?? Selgeren hadde skrapt frem to x millionen, så da var dte jo litt større sjanse for at det kunne bli 3xmillion på dette loddet enn på hvilket som helst annet lodd. Men selv om sjansen var _litt_ større, var den fortsatt temmelig liten. 0 Siter
morsan Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Skrevet 1. februar 2009 Helt utrolig å kjøpe ett sånt lodd for 20.000,- Det er ikke få ganger jeg har skrapt frem to ganger millionen. Enten må han være tilbakestående eller ha altfor mye penger. Enig, det var helt idiotisk! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 ''- For dere som føler dere sviktet så kan jeg si til dere hvem mannen i boksen er: Nemlig tidligere Idol-programleder Kyrre Holm Johansen... helt sant!'' Jøss, ser jammen ut til at Jølsen har engasjert seg også, dette er jo ett typisk "Jølsen-svar"! :-) Eg såg ikkje programmet pga. konseptet, og ultrateite programledere. 0 Siter
Bookworm Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 ''- For dere som føler dere sviktet så kan jeg si til dere hvem mannen i boksen er: Nemlig tidligere Idol-programleder Kyrre Holm Johansen... helt sant!'' Jøss, ser jammen ut til at Jølsen har engasjert seg også, dette er jo ett typisk "Jølsen-svar"! :-) Eg såg ikkje programmet pga. konseptet, og ultrateite programledere. Det står i artikkelen i VG det da, at det er han Kyrre... Dvs. ikke inni boksen, men det er hans stemme. Ergo er det totalt likegyldig hvem som er inni boksen (eller, det er det jo egentlig uansett da)... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Det står i artikkelen i VG det da, at det er han Kyrre... Dvs. ikke inni boksen, men det er hans stemme. Ergo er det totalt likegyldig hvem som er inni boksen (eller, det er det jo egentlig uansett da)... Ok. men eg vet ikkje hvem Kyrre er, og det er totalt uinteressant uansett. 0 Siter
Gjest Lilje30 Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Vi har det faen meg godt i dette landet. Unnskyld at jeg banner i tråden din. 0 Siter
mrxx Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Hvis jeg var så dum å kjøpe det ville jeg holdt meg langt unna media i allefall. Han er sikkert utrolig pr-kåt. Jo, men han ville være anonym, hvis han ikke har stått frem i ettertid da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.