Gå til innhold

Er dette noe å bli sint for, da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Seere rasende etter TV 2-bløff

Holdt ikke løftet om pappeske-avsløring i går

(VG Nett) Seerne er skuffet etter å ha blitt snytt for sannheten om hvem som befinner seg inne i papp-telefonkiosken. ''

Jeg så ikke gårsdagens program, men jeg må si at det interesserer meg midt bak hvem som befinner seg inne i papp-telefonkiosken.

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=546655

Skrevet

Hehe satt akkurat og leste samme artikkel og jeg bare rister på hodet. Noe så tåpelig..

Jeg synes dog også det var like tåpelig av TV 2 å prøve og lokke seere med avsløringen for så å ikke gjøre det likevel.

I helhet, en ganske teit sak..

AneM1365380603
Skrevet

Jeg så bare slutten av programmet, så jeg har ikke fått med meg noe om dette i det hele tatt.

Så du at flax-loddet som lå for salg på finn fikk en kjøper?

Skrevet

Enig. Må si at folk som blir skikkelig sinna for dette har veldig lite å bekymre seg for...

Skrevet

Jeg så bare slutten av programmet, så jeg har ikke fått med meg noe om dette i det hele tatt.

Ja, han som ga 10 000 eller noe slikt og skrapte "live" på radio og vant ikke engang 20 kroner? ;-)

Skrevet

Hehe satt akkurat og leste samme artikkel og jeg bare rister på hodet. Noe så tåpelig..

Jeg synes dog også det var like tåpelig av TV 2 å prøve og lokke seere med avsløringen for så å ikke gjøre det likevel.

I helhet, en ganske teit sak..

Enig i det.

Skrevet

Dette har ikke jeg sett heller, men det er helt utrolig hva noen er opptatt av.

AneM1365380603
Skrevet

Ja, han som ga 10 000 eller noe slikt og skrapte "live" på radio og vant ikke engang 20 kroner? ;-)

Hehe, ja.. Hvis jeg ikke husker feil betalte han 20 tusen for loddet.

Skrevet

Helt utrolig å kjøpe ett sånt lodd for 20.000,- Det er ikke få ganger jeg har skrapt frem to ganger millionen. Enten må han være tilbakestående eller ha altfor mye penger.

Skrevet

Hehe, ja.. Hvis jeg ikke husker feil betalte han 20 tusen for loddet.

Jøss 20.000? Var det noen grunn til at akkurat _det_ loddet skulle inneholde milliongevinsten??

Skrevet

Jeg også stusset da jeg leste om reaksjonene! Det er jo bare en "hvemsomhelst" som er inni den kartongen likevel, og jeg skjønner virkelig ikke hva det er å hisse seg opp over.

AneM1365380603
Skrevet

Helt utrolig å kjøpe ett sånt lodd for 20.000,- Det er ikke få ganger jeg har skrapt frem to ganger millionen. Enten må han være tilbakestående eller ha altfor mye penger.

Hvis jeg var så dum å kjøpe det ville jeg holdt meg langt unna media i allefall. Han er sikkert utrolig pr-kåt.

AneM1365380603
Skrevet

Jøss 20.000? Var det noen grunn til at akkurat _det_ loddet skulle inneholde milliongevinsten??

Det var kun skrapet på to felter, og begge feltene viste en million. Det var tydeligvis en smart idè av selgeren :)

Skrevet

Selgeren hadde skrapt frem to x millionen, så da var dte jo litt større sjanse for at det kunne bli 3xmillion på dette loddet enn på hvilket som helst annet lodd.

Men selv om sjansen var _litt_ større, var den fortsatt temmelig liten.

Skrevet

Enig, det var helt idiotisk!

Skrevet

''- For dere som føler dere sviktet så kan jeg si til dere hvem mannen i boksen er: Nemlig tidligere Idol-programleder Kyrre Holm Johansen... helt sant!''

Jøss, ser jammen ut til at Jølsen har engasjert seg også, dette er jo ett typisk "Jølsen-svar"! :-)

Eg såg ikkje programmet pga. konseptet, og ultrateite programledere.

Skrevet

''- For dere som føler dere sviktet så kan jeg si til dere hvem mannen i boksen er: Nemlig tidligere Idol-programleder Kyrre Holm Johansen... helt sant!''

Jøss, ser jammen ut til at Jølsen har engasjert seg også, dette er jo ett typisk "Jølsen-svar"! :-)

Eg såg ikkje programmet pga. konseptet, og ultrateite programledere.

Det står i artikkelen i VG det da, at det er han Kyrre... Dvs. ikke inni boksen, men det er hans stemme. Ergo er det totalt likegyldig hvem som er inni boksen (eller, det er det jo egentlig uansett da)...

Skrevet

Det står i artikkelen i VG det da, at det er han Kyrre... Dvs. ikke inni boksen, men det er hans stemme. Ergo er det totalt likegyldig hvem som er inni boksen (eller, det er det jo egentlig uansett da)...

Ok. men eg vet ikkje hvem Kyrre er, og det er totalt uinteressant uansett.

Gjest Lilje30
Skrevet

Vi har det faen meg godt i dette landet. Unnskyld at jeg banner i tråden din.

Skrevet

Hvis jeg var så dum å kjøpe det ville jeg holdt meg langt unna media i allefall. Han er sikkert utrolig pr-kåt.

Jo, men han ville være anonym, hvis han ikke har stått frem i ettertid da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...