Lillemus Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Ja, her sitter jeg foran tv'n. Er Judge Judy en faktisk dommer i en faktisk rettssal??? Eller er det bare for tv og oppspinn? Dama er jo sarkastisk så det tyter! Og jeg liker det. ;o) 0 Siter
Kammilla Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Ja. Som de sier innledningsvis, sanne mennesker, saker og dommer. ) Hun virker som en tøffing, og jeg har ikke ville vært i en rettsak med henne.....hehe ;o) 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Skrevet 1. februar 2009 Ja. Som de sier innledningsvis, sanne mennesker, saker og dommer. ) Hun virker som en tøffing, og jeg har ikke ville vært i en rettsak med henne.....hehe ;o) Kan ikke si annet enn at hun virker knalltøff! Og en del av dem hun har foran seg skulle nok hatt en slik skjennepreken for mange, mange år siden... 0 Siter
Kammilla Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Kan ikke si annet enn at hun virker knalltøff! Og en del av dem hun har foran seg skulle nok hatt en slik skjennepreken for mange, mange år siden... Jepp enig. De fleste virker jo helt åndsfraværende. Men det hadde nok jeg også vært om jeg var i hennes rettsal..... 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Ja, det er reality TV, hun er dommer i det virkelige liv, og sakene hun dømmer i er virkelige, det er opptak i rettssalen. Jeg liker damen veldig godt, hun skjærer igjennom på real måte, får frem poengene og greier å få partene til å gå i fellene og avsløre hvem som lyger. Bare synd at de sender så mange av episodene i repriser. 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Skrevet 1. februar 2009 Ja, det er reality TV, hun er dommer i det virkelige liv, og sakene hun dømmer i er virkelige, det er opptak i rettssalen. Jeg liker damen veldig godt, hun skjærer igjennom på real måte, får frem poengene og greier å få partene til å gå i fellene og avsløre hvem som lyger. Bare synd at de sender så mange av episodene i repriser. Jeg tror muligens vi hadde vært godt tjent med flere slike dommere på saker av den typen hun har. Dommer som rett og slett sier:"Hallo!? Skjerp deg! Ikke stå her i retten og lyv, din idiot!" 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Jeg tror muligens vi hadde vært godt tjent med flere slike dommere på saker av den typen hun har. Dommer som rett og slett sier:"Hallo!? Skjerp deg! Ikke stå her i retten og lyv, din idiot!" Ja, jeg synes hun er helt topp. 0 Siter
morsan Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Det er ekte saker, men jeg antar at folkene har samtykket i at aken skal "pådømmes" på denne måten, og at man ikke følger vanlig rettergangslovgivning. Sånn sett blir det mer som at partene har blitt enige om å avgjøre saken ved voldgift enn en vanlig domstolsbehandling/dom. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.