Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, her sitter jeg foran tv'n. Er Judge Judy en faktisk dommer i en faktisk rettssal??? Eller er det bare for tv og oppspinn?

Dama er jo sarkastisk så det tyter! Og jeg liker det. ;o)

Skrevet

Ja. Som de sier innledningsvis, sanne mennesker, saker og dommer. :o) Hun virker som en tøffing, og jeg har ikke ville vært i en rettsak med henne.....hehe ;o)

Skrevet

Ja. Som de sier innledningsvis, sanne mennesker, saker og dommer. :o) Hun virker som en tøffing, og jeg har ikke ville vært i en rettsak med henne.....hehe ;o)

Kan ikke si annet enn at hun virker knalltøff! Og en del av dem hun har foran seg skulle nok hatt en slik skjennepreken for mange, mange år siden...

Skrevet

Kan ikke si annet enn at hun virker knalltøff! Og en del av dem hun har foran seg skulle nok hatt en slik skjennepreken for mange, mange år siden...

Jepp enig. De fleste virker jo helt åndsfraværende. Men det hadde nok jeg også vært om jeg var i hennes rettsal.....

Gjest høstløv
Skrevet

Ja, det er reality TV, hun er dommer i det virkelige liv, og sakene hun dømmer i er virkelige, det er opptak i rettssalen.

Jeg liker damen veldig godt, hun skjærer igjennom på real måte, får frem poengene og greier å få partene til å gå i fellene og avsløre hvem som lyger.

Bare synd at de sender så mange av episodene i repriser.

Skrevet

Ja, det er reality TV, hun er dommer i det virkelige liv, og sakene hun dømmer i er virkelige, det er opptak i rettssalen.

Jeg liker damen veldig godt, hun skjærer igjennom på real måte, får frem poengene og greier å få partene til å gå i fellene og avsløre hvem som lyger.

Bare synd at de sender så mange av episodene i repriser.

Jeg tror muligens vi hadde vært godt tjent med flere slike dommere på saker av den typen hun har. Dommer som rett og slett sier:"Hallo!? Skjerp deg! Ikke stå her i retten og lyv, din idiot!"

Gjest høstløv
Skrevet

Jeg tror muligens vi hadde vært godt tjent med flere slike dommere på saker av den typen hun har. Dommer som rett og slett sier:"Hallo!? Skjerp deg! Ikke stå her i retten og lyv, din idiot!"

Ja, jeg synes hun er helt topp.

Skrevet

Det er ekte saker, men jeg antar at folkene har samtykket i at aken skal "pådømmes" på denne måten, og at man ikke følger vanlig rettergangslovgivning. Sånn sett blir det mer som at partene har blitt enige om å avgjøre saken ved voldgift enn en vanlig domstolsbehandling/dom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...