Gjest VKF Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Jeg likte fargene i dette i bildet, men hva forestiller det? Ser ut som to personer, men hva gjør de? 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15745518&WT.svl=Bilde 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15745518&WT.svl=Bilde Jeg tror de kjører buss. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15745518&WT.svl=Bilde Det er gøy med bilder som gjør at jeg må bruke fantasien. Dette bildet kunne jeg nok sett på mange ganger, selv om jeg ikke ønsker å eie det. Det første jeg så var en mor og en sønn i en buss. Jeg er helt sikkert langt ute på viddene nå, men det gjør ikke noe Jeg skal myse litt til! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15745518&WT.svl=Bilde Nå ser personen framme ut som en mannsperson 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Jeg tror de kjører buss. Jeg tenkte også at de kjørte buss, men jeg skjønner ikke hva det forran skal forestille. 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Nå ser personen framme ut som en mannsperson Jeg tenkte det var en dame og et barn bak. Du likte ikke bildet? Jeg er på leting etter et bilde med lilla farger i seg. 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Nå ser personen framme ut som en mannsperson Nå synes jeg også det ser ut som en mann. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Jeg tenkte det var en dame og et barn bak. Du likte ikke bildet? Jeg er på leting etter et bilde med lilla farger i seg. Jeg er veldig glad i malerier som får meg til å tenke. Dette er definitivt et maleri som gjør meg nysgjerrig. Jeg lurer sånn på hva kunstneren har hatt i tankene da han la ned dette arbeidet Jeg er sikker på at det ligger en historie bak, og den vil jeg gjerne prøve å se meg fram til. Jeg føler likevel ikke noe for å eie det. 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Jeg er veldig glad i malerier som får meg til å tenke. Dette er definitivt et maleri som gjør meg nysgjerrig. Jeg lurer sånn på hva kunstneren har hatt i tankene da han la ned dette arbeidet Jeg er sikker på at det ligger en historie bak, og den vil jeg gjerne prøve å se meg fram til. Jeg føler likevel ikke noe for å eie det. Næsj, jeg er nå mest opptatt av å finne noe som står i stil til fargene på interiøret her:-) Jeg har egentlig ikke peiling på kunst og alt jeg har på veggene går i hvitt grått og sort. Har lyst til å ha noe med farge på, men som ikke kræsjer med andre farger jeg har her. Dumt med det gulde i bildet. Jeg liker ikke gult:-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Næsj, jeg er nå mest opptatt av å finne noe som står i stil til fargene på interiøret her:-) Jeg har egentlig ikke peiling på kunst og alt jeg har på veggene går i hvitt grått og sort. Har lyst til å ha noe med farge på, men som ikke kræsjer med andre farger jeg har her. Dumt med det gulde i bildet. Jeg liker ikke gult:-) Se for deg maleriet uten det gule.. Det ville vært både kjedelig og farveløst. Jeg synes kontrastene gjør maleriet mer interessant. Hva mener f eks kunstneren med å ha gult på både mannspersonen og gutten.? Det kan ligge en mening bak, og bare det er interessant 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Se for deg maleriet uten det gule.. Det ville vært både kjedelig og farveløst. Jeg synes kontrastene gjør maleriet mer interessant. Hva mener f eks kunstneren med å ha gult på både mannspersonen og gutten.? Det kan ligge en mening bak, og bare det er interessant Ja, det ligger helt sikkert en mening bak:-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Det ser ut som de er på busstur. Den bakerste er en gutt med rampete blikk 0 Siter
brilleslangen Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Jeg synes den forreste personen ser ut som en gravid kvinne jeg... 0 Siter
cathlin Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Nå ser personen framme ut som en mannsperson Syns det ser ut som Jesus og en ape som sitter i et eller annet kjøretøy, kanskje en buss:-) 0 Siter
Gjest ollymor Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 For meg ser det ut som ett Kjærlighetsbilde:0) En vakker Kvinnemed nydelig rødt langt Hår..som omfavner mannen,som man ser litt utydelig! Ett Bord som ligger med bena opp! Mannen holder den ene armen på ryggen hennes! Muligens ett lite Barn i bakgrunnen.. Kansje ha redder henne fra noe..og barnet smiler? mulig jeg er helt på jordet! 0 Siter
3stakk Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 En stor og en liten på busstur. Det var det første som slo meg 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15745518&WT.svl=Bilde Jeg kunne tenkt meg det blå eller det siste med treet på, men ikke det første, det var ikke noe fint synes jeg. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Sitter på en buss. Jeg likte bedre det i blåfarger. 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Sitter på en buss. Jeg likte bedre det i blåfarger. Det blå blir fullstendig skjærings i stua. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.