Gjest VKF Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Jeg kunne tenkt meg det blå eller det siste med treet på, men ikke det første, det var ikke noe fint synes jeg. Jeg har ingeting blått i stua og det vil ikke passe inn. Det siste bildet synes jeg var trist. Det blir ingen av dem. Jeg vil ha et bilde som ikke er så bråkete. Må lete litt mer. 0 Siter
Gjest ollymor Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Jammen sant er det en Mann som sitter foran ,på en slags stol med rød Rygg ,og ett lite Barn i Baksete.Kan jo være Buss eller Fly.Det står en bag på gulvet. Artig. :0) 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Jeg tenkte det var en dame og et barn bak. Du likte ikke bildet? Jeg er på leting etter et bilde med lilla farger i seg. ''Jeg tenkte det var en dame og et barn bak. '' Det samme tenkte jeg, i et eller annet kjøretøy. 0 Siter
morsan Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15745518&WT.svl=Bilde Hmmmmm ikke lett å si. det ene øyeblikket fikk jeg det for meg at det var anleggsarbeidere, og at den dingsen lengst til høyre er en hakke, men så tenkte jeg at det kanskje er to personer som sitter i to seterader etterhverandre på en buss, og så tenkte jeg at de kanskje sitter på en slags kjelke. Jeg kan også tenke meg at personen lengst til høyre driver og "stamper" med en diger morter for å knuse korn el lign, men da aner jeg ikke hva personen til venstre gjør. Nå skal jeg lese hva de andre tror;-) 0 Siter
Luska Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 To personer på en buss. Foran sitter en mann og onanerer, bak sitter en liten gutt og leser mens han flirer. ;o) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Hmmmmm ikke lett å si. det ene øyeblikket fikk jeg det for meg at det var anleggsarbeidere, og at den dingsen lengst til høyre er en hakke, men så tenkte jeg at det kanskje er to personer som sitter i to seterader etterhverandre på en buss, og så tenkte jeg at de kanskje sitter på en slags kjelke. Jeg kan også tenke meg at personen lengst til høyre driver og "stamper" med en diger morter for å knuse korn el lign, men da aner jeg ikke hva personen til venstre gjør. Nå skal jeg lese hva de andre tror;-) Nå ser jeg mange miniskikkelser i bildet. Et par dødninghoder også. Ser du jenta med gult hår og blå kjole rett over hånden til mannen? 0 Siter
morsan Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Nå ser jeg mange miniskikkelser i bildet. Et par dødninghoder også. Ser du jenta med gult hår og blå kjole rett over hånden til mannen? Nei, det klarer jeg ikke å se, men et øyeblikk der syntes jeg det så ut som om de sitter i en vogn i en berg-og-dal-bane. Men når du snakker om miniskikkelser, så ser jeg faktisk et foster ganske lang nede i bildet - i den grå firkanten sm sitter liksom midt på den nærmeste "meia" (hvis dette er en kjelke/hestevogn) 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Nei, det klarer jeg ikke å se, men et øyeblikk der syntes jeg det så ut som om de sitter i en vogn i en berg-og-dal-bane. Men når du snakker om miniskikkelser, så ser jeg faktisk et foster ganske lang nede i bildet - i den grå firkanten sm sitter liksom midt på den nærmeste "meia" (hvis dette er en kjelke/hestevogn) Det fosteret så jeg også 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Nei, det klarer jeg ikke å se, men et øyeblikk der syntes jeg det så ut som om de sitter i en vogn i en berg-og-dal-bane. Men når du snakker om miniskikkelser, så ser jeg faktisk et foster ganske lang nede i bildet - i den grå firkanten sm sitter liksom midt på den nærmeste "meia" (hvis dette er en kjelke/hestevogn) Nå har jeg stirret lenge på maleriet, he he. Jeg kan muligens se fosteret. Jeg ser veldig mye der nå, bl annet en dame som spaserer med en barnevogn. Kanskje tanken bak er å vise mannens liv på godt og vondt? Gutten i han sitter bak. Nå tenker jeg på fartøyet som en traktor, men jeg synes setet mannen sitter i er veldig høyt i ryggen uansett om det er en kjelke, buss eller en traktor. 0 Siter
morsan Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Nå har jeg stirret lenge på maleriet, he he. Jeg kan muligens se fosteret. Jeg ser veldig mye der nå, bl annet en dame som spaserer med en barnevogn. Kanskje tanken bak er å vise mannens liv på godt og vondt? Gutten i han sitter bak. Nå tenker jeg på fartøyet som en traktor, men jeg synes setet mannen sitter i er veldig høyt i ryggen uansett om det er en kjelke, buss eller en traktor. *S* Uansett er det jo litt artig med bilder som er en utfordring og der folk kan legge i ymse tolkninger, fremfor helt plain landskapsmaleri f eks. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 *S* Uansett er det jo litt artig med bilder som er en utfordring og der folk kan legge i ymse tolkninger, fremfor helt plain landskapsmaleri f eks. '' Uansett er det jo litt artig med bilder som er en utfordring og der folk kan legge i ymse tolkninger, fremfor helt plain landskapsmaleri f eks.'' Jepp ) Jeg liker slike malerier kjempegodt! 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 *S* Uansett er det jo litt artig med bilder som er en utfordring og der folk kan legge i ymse tolkninger, fremfor helt plain landskapsmaleri f eks. ''Uansett er det jo litt artig med bilder som er en utfordring og der folk kan legge i ymse tolkninger,'' Det er jeg enig i, men jeg ville ikke hatt det der på veggen for jeg synes ikke det var noe fint. ) 0 Siter
morsan Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 ''Uansett er det jo litt artig med bilder som er en utfordring og der folk kan legge i ymse tolkninger,'' Det er jeg enig i, men jeg ville ikke hatt det der på veggen for jeg synes ikke det var noe fint. ) Nei, det er jo et annet viktig moment når man velger bilder! :-) Hadde neppe vært noe for meg, heller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.