morsan Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 ''- «Charter»-Svein er grusom '' For noen av oss er vel dette å betrakte som gammalt nytt? http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=546741 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Gammelt nytt, og ikke noe man må være rakettforsker for å oppdage. 0 Siter
Gjest Vinita Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Liker han jeg,han er den han er. 0 Siter
Luska Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Jeg har aldri sett på Charterfeber, så Charter-Svein har jeg bare såvidt hørt omtalt tidligere. Men her om dagen zappet jeg innom FEM og da var han gjest i talkshowet der. Der virket han relativt normal, men han har muligens en helt annen fremtoning i programmet sitt? ) 0 Siter
Spirello Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Næmmen "Hellemåne" da.... ) Ikke helt riktig bevart noen av de der egentlig.. 0 Siter
morsan Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Skrevet 2. februar 2009 Jeg har aldri sett på Charterfeber, så Charter-Svein har jeg bare såvidt hørt omtalt tidligere. Men her om dagen zappet jeg innom FEM og da var han gjest i talkshowet der. Der virket han relativt normal, men han har muligens en helt annen fremtoning i programmet sitt? ) Jeg har ikke sett Charterfeber - bare "forreklamene". Men jeg har sett han litt i Sangstjerner. Men han er veldig blid, da, det skal'n ha. 0 Siter
morsan Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Skrevet 2. februar 2009 Gammelt nytt, og ikke noe man må være rakettforsker for å oppdage. Tviler på om rakettforskere ville ha oppdaget det - de ville vel sagt "Svein hvem, sa du???" ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Skrevet 2. februar 2009 Liker han jeg,han er den han er. Selvsagt helt i orden at du liker han:-) Men argumentet om at "han er den han er" kan jo være både negativt og positivt, da;-) 0 Siter
Gjest Vinita Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Selvsagt helt i orden at du liker han:-) Men argumentet om at "han er den han er" kan jo være både negativt og positivt, da;-) Ja det kan jo det. Men han viste jo andre sider da han var på fem på det debattprogrammet,og han er en følsom person. Det er positivt synes jeg : ) 0 Siter
mrxx Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Ikke stort jeg har sett av dette, bare noen minutter av gangen, men jeg skjønner ikke at noen gidder å se på denne søpla. Han virket veldig hyper og desperat etter oppmerksomhet. 0 Siter
Bookworm Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Noen NYhet kan vel neppe det kalles, nei:-) Jeg klarer ikke den mannen! 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 At det går an å lage VG-oppslag av noe så uinteressant! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Selvsagt helt i orden at du liker han:-) Men argumentet om at "han er den han er" kan jo være både negativt og positivt, da;-) Skulle jeg rolig mene, ja. Det hjelper ikke å være ekte - hvis man er en ekte dust. ;o) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Næmmen "Hellemåne" da.... ) Ikke helt riktig bevart noen av de der egentlig.. *hehe* Det samme tenker jeg :-) Hvis noen av de middelaldrende kjerringene der hadde vært min mor, så hadde jeg dødd av skam. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Skulle jeg rolig mene, ja. Det hjelper ikke å være ekte - hvis man er en ekte dust. ;o) Der fikk du sagt det :-) Han fremstår ikke akkurat som MrSmart. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.