Gå til innhold

Sjokkerende avsløring i VG....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gammelt nytt, og ikke noe man må være rakettforsker for å oppdage.

Skrevet

Jeg har aldri sett på Charterfeber, så Charter-Svein har jeg bare såvidt hørt omtalt tidligere. Men her om dagen zappet jeg innom FEM og da var han gjest i talkshowet der. Der virket han relativt normal, men han har muligens en helt annen fremtoning i programmet sitt? :o)

Skrevet

Næmmen "Hellemåne" da.... :o) Ikke helt riktig bevart noen av de der egentlig.. :)

Skrevet

Jeg har aldri sett på Charterfeber, så Charter-Svein har jeg bare såvidt hørt omtalt tidligere. Men her om dagen zappet jeg innom FEM og da var han gjest i talkshowet der. Der virket han relativt normal, men han har muligens en helt annen fremtoning i programmet sitt? :o)

Jeg har ikke sett Charterfeber - bare "forreklamene".

Men jeg har sett han litt i Sangstjerner. Men han er veldig blid, da, det skal'n ha.

Skrevet

Gammelt nytt, og ikke noe man må være rakettforsker for å oppdage.

Tviler på om rakettforskere ville ha oppdaget det - de ville vel sagt "Svein hvem, sa du???" ;-)

Skrevet

Liker han jeg,han er den han er.

Selvsagt helt i orden at du liker han:-)

Men argumentet om at "han er den han er" kan jo være både negativt og positivt, da;-)

Skrevet

Men argumentet om at "han er den han er" kan jo være både negativt og positivt, da;-)

Ja det kan jo det. Men han viste jo andre sider da han var på fem på det debattprogrammet,og han er en følsom person. Det er positivt synes jeg : )

Skrevet

Ikke stort jeg har sett av dette, bare noen minutter av gangen, men jeg skjønner ikke at noen gidder å se på denne søpla.

Han virket veldig hyper og desperat etter oppmerksomhet.

Skrevet

Noen NYhet kan vel neppe det kalles, nei:-) Jeg klarer ikke den mannen!

Gjest høstløv
Skrevet

At det går an å lage VG-oppslag av noe så uinteressant!

Skrevet

Skulle jeg rolig mene, ja. Det hjelper ikke å være ekte - hvis man er en ekte dust. ;o)

Skrevet

Næmmen "Hellemåne" da.... :o) Ikke helt riktig bevart noen av de der egentlig.. :)

*hehe* Det samme tenker jeg :-) Hvis noen av de middelaldrende kjerringene der hadde vært min mor, så hadde jeg dødd av skam.

Skrevet

Skulle jeg rolig mene, ja. Det hjelper ikke å være ekte - hvis man er en ekte dust. ;o)

Der fikk du sagt det :-) Han fremstår ikke akkurat som MrSmart.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...