Gå til innhold

Hvor kjøpe bilder/kunst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som ikke koster skjorta? Jeg liker både abstrakte og med "litt" motiv.. ikke hus med trær og sånt da.. :)

Bør ikke kosta skjorta, men ikke fra Ikea heller.. Hvor bør jeg kjøpe bilder i Oslo?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg var heldig og fant fine bilder på auksjonen på denne siden: http://www.fineart.no/

Det varierer litt hva de har, men jeg fulgte med i en periode og har tilsammen kjøpt 4 bilder. De betalte jeg ca 2500 for tilsammen, men galleriprisen var på 10000.

Gjest fine art
Skrevet

Henger meg på å anbefale Fine Art. Du bor i Oslo? I såfall sparer du porto hvis du henter bildene selv. Galleriprisen kan være litt misvisende, jeg synes ofte at galleriprisen er veldig mye høyere enn verdien på bildet, men slik er det jo som regel.

Skrevet

Henger meg på å anbefale Fine Art. Du bor i Oslo? I såfall sparer du porto hvis du henter bildene selv. Galleriprisen kan være litt misvisende, jeg synes ofte at galleriprisen er veldig mye høyere enn verdien på bildet, men slik er det jo som regel.

''Galleriprisen kan være litt misvisende,''

Enig

Skrevet

Der er et fint galleri i Markveien, anbefaler deg en tur dit! Mye abstrakt, og litt mennesker også. Farger og uttrykk varierer litt fra tid til tid da, men jeg likte bildene supergodt første gang jeg så de (da var det mye knallrøde sjatteringer det gikk i, senere har jeg sett mye i blått/petrolfarget, mye flott!

De har gode nettsider også, med priser, bildeeksempler osv. Flere bilder på de andre sidene også, ikke bare under "bildegalleri": http://www.gallerimarkveien.com/omoss.php

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...