Gå til innhold

Dette da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det var kult! :)

Hvor stort er det, og hva slags prisklasse er det snakk om?

Nå påstår sidenmannen her at det finnes i mindre format også. Send en mail og spør! Mailadressen står på siden.

• Svar 98
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

18

• morsan

10

• tonie

6

• 3stakk

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra
Skrevet

Nå påstår sidenmannen her at det finnes i mindre format også. Send en mail og spør! Mailadressen står på siden.

Det skal jeg vurdere. Takk! :)

Aliza1365380759
Skrevet

Jeg må tenke litt på det, skissere litt først og prøve meg litt frem, men jeg fikk fryktelig lyst til å prøve. :o) Tror Snuppa har noen lerreter liggende her, de koster jo forøvrig ikke mange kronene heller.

Nei, det går helt sikkert fint! Jeg har flere bilder som ikke har blitt i nærheten av ønsket resultat, og som derfor ikke får henge på veggen heller.. Ingenting å skjemmes over! :-) Er sjelden jeg maler helt på måfå og frihånd, jeg skisserer som oftest på et a4-ark før jeg begynner, og av og til skisser jeg litt med en myk blyant på selve lerretet også. Ingen skam å "jukse litt" ;-)

Skrevet

Nei, det går helt sikkert fint! Jeg har flere bilder som ikke har blitt i nærheten av ønsket resultat, og som derfor ikke får henge på veggen heller.. Ingenting å skjemmes over! :-) Er sjelden jeg maler helt på måfå og frihånd, jeg skisserer som oftest på et a4-ark før jeg begynner, og av og til skisser jeg litt med en myk blyant på selve lerretet også. Ingen skam å "jukse litt" ;-)

Myk blyant rett på letteret var lurt! Lerretet koster ikke mange kronene på Europris og div maling har vi faktisk i huset så dette må jeg prøve! :o)

Aliza1365380759
Skrevet

Myk blyant rett på letteret var lurt! Lerretet koster ikke mange kronene på Europris og div maling har vi faktisk i huset så dette må jeg prøve! :o)

Jepp, trenger ikke fancy lerret og dyr maling for å lage litt hjemmekunst! Har god erfaring med lerret fra både Europris og Clas Ohlson, kommer an på hvilken form du vil ha på det, og hvor "dypt" det skal være :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg ville heller hatt et maleri.

Ja, legg til en null i prisene som var oppgitt i linken, så får du kanskje det ;)

Gjest Lilje30
Skrevet

Har ikke sett de andre svarene, men det er et åpent vindu sett fra utsiden.

Skrevet

Århundrets kunstkjøp har jeg da aldri kalt det, men jeg sa at om VKF virkelig ville ha bildet så burde hun kjøpe det. Jeg er veldig glad i mine to "originaler" i alle fall. :o)

Jeg sa ikke at du kalte det det, men at jeg fikk det inntrykket;-) Big difference;-)

Skrevet

Dyrt og digert;) Prisen husker jeg ikke her og nå. Det er stort. Det må ha en hel vegg.

''Dyrt og digert;) Prisen husker jeg ikke her og nå. Det er stort. Det må ha en hel vegg.''

Jeg leide hybel hos en eldre dame i Trondheim som hadde dekket en hel vegg i stua med et kjempefoto! ;-) Riktignok ikke i gengren "kunst", men dog.

Bildet var kult, men jeg er ikke generelt sett så glad i fotokunst på veggen hjemme hos meg selv. Og heldekkende bilde hadde vært helt feil ihvertfall.

Men på 70-tallet hadde jeg heldekkende plakat på innsida av døra mi...;-)

Skrevet

Det er jo verken farger, dybde eller noe som helst annet enn den jævla kabelen man legger merke til med det bilde!

Enig.

Skrevet

''Dyrt og digert;) Prisen husker jeg ikke her og nå. Det er stort. Det må ha en hel vegg.''

Jeg leide hybel hos en eldre dame i Trondheim som hadde dekket en hel vegg i stua med et kjempefoto! ;-) Riktignok ikke i gengren "kunst", men dog.

Bildet var kult, men jeg er ikke generelt sett så glad i fotokunst på veggen hjemme hos meg selv. Og heldekkende bilde hadde vært helt feil ihvertfall.

Men på 70-tallet hadde jeg heldekkende plakat på innsida av døra mi...;-)

Det hadde jammen jeg også på 80-tallet! En dansende David Bowie i helfigur. Skikkelig smakfullt:)

Et slikt bilde i storformat passer nok ikke i så veldig mange private hjem. Den typen kunst finner man gjerne i offentlige bygg og i skrytelokalene til store bedrifter. Og på kunstutstillinger. Men hvis man hadde et stort hus i minimalistisk stil kunne det funke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...