Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

First price har mange gode produkter. (Men ikke alle) Test dem og bruk de dere liker.

Tortillachipsen er bedre enn andre merker. Tacos er også OK. (Både boksene med skjell og buritos-lefsene). Paprika, poteter og andre frukt/grønnsaker merker jeg ingen forskjell på. Tomatsuppa er grei, men Toro er bedre. Glasset med pastasaus er OK.

I farta kommer jeg ikke på flere produkter jeg kjøper, men det er garantert flere.

• Svar 78
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

7

• også en mor

6

• candyqueen_83

5

• ilaria

5

Skrevet

''Jeg kjøper inn en del når det er 40% på Findus og ellers når jeg kommer over gode tilbud.''

Samme her - elsker Fryseshowene til Ica når det er 40% på alt fra Findus! Fyller opp fryseren med wokblandinger, laksebiter og fiskepinner til ungene.

Om vi har fiskepinner eller tomatsuppe til middag og det blir rester så spiser ungene det til frokost dagen etter. :o) Pannekaker går i matpakka og evt. til frokost.

Jeg kjøpte noen kamskjell der forrige uke. Gikk ut på dato Oktober 08 så jeg i går....

Skrevet

Ikke at jeg har peiling, men tipper mange av produktene er laget på samme fabrikk og blir merket etterpå. Prisen trenger i tilfelle ikke avspeile kvaliteten eller innholdet i det hele tatt.

Leser innholdsfortegnelsen og smaker meg fram. Deretter velger jeg etter pris, og det er ofte jeg kjøper den billigste maten.

Hva gjør du med brød, grønnsaker og melk - kjøper du det flere ganger i uken?

Prøver å unngå det - kjøper til fryseren, for å si det sånn.

Melk og frukt må vi jo ha påfyll av - det er ikke plass til 20 (!) liter melk i kjøleskapet vårt.

candyqueen_83
Skrevet

''Styr unna syltetøyet. Det smaker ikke godt. Ekstremt kunstig smak, og rar konsistens.''

Med ett hederlig unntak (lett eplemos) finnes det ikke godt kjøpe-syltetøy overhodet.

Men den her typen er hakket verre igjen.

Skrevet

Noen er svært bra synes jeg. Bananene, potetene, husholdningssafta.. er det jeg kommer på i farta iallefall.

Har nå skjønt såpass: Det finnes ikke noen egen "First-price-fabrikk".(i tilfelle noen skulle tro det ;) )

Produktene som selges unner dette navnet er laget av akkurat de samme produsente som lager de såkalte merkevarene. Det eneste av disse produktene jeg har vært misfornøyd med er fiskepinnene. Alt det andre vi har kjøpt har og smakt, har vi vært fornøyd med.

Jeg har for lengst sluttet å skjemmes over at handlekurven er full av FP- produkter.

De smarte sparer tusener ;)

Skrevet

Noen er svært bra synes jeg. Bananene, potetene, husholdningssafta.. er det jeg kommer på i farta iallefall.

Svaret under havnet visst feil. Skal plassere det under trådstarter. Beklager ;)

Skrevet

Har nå skjønt såpass: Det finnes ikke noen egen "First-price-fabrikk".(i tilfelle noen skulle tro det ;) )

Produktene som selges unner dette navnet er laget av akkurat de samme produsente som lager de såkalte merkevarene. Det eneste av disse produktene jeg har vært misfornøyd med er fiskepinnene. Alt det andre vi har kjøpt har og smakt, har vi vært fornøyd med.

Jeg har for lengst sluttet å skjemmes over at handlekurven er full av FP- produkter. De smarte sparer tusener ;)

Skrevet

Hunden min får First Price leverpostei en gang i ny og ne. Ellers kjøper jeg ikke så mange produkter nå, som jeg gjorde før (da jeg hadde litt dårligere råd:) Hvitosten er helt ok, men jeg foretrekker andre merker. Champignonene er ålreite.

Potetsalaten deres er faktisk veldig god. Toalettpapiret er grusomt. Kjøper oppvaskmiddelet og q-tipsene ofte. Og hermetiske maiskorn.

Det som er litt komisk er at First Price ER "andre merker". Det ble jo avslørt i en av tabloidene for en stund siden.

Skrevet

Det som er litt komisk er at First Price ER "andre merker". Det ble jo avslørt i en av tabloidene for en stund siden.

Jeg mener hardnakket at jeg smaker forskjell på Norvegia, Synnøve Finden, Jarlsberg og First Price ost. Så jeg vil gjerne se link til det du hevder:-)

Vet ikke om du mente at andre merker= First Price-produkter generelt eller bare for hvitost? Mulig de benytter seg av samme leverandører og fabrikker på enkelte produkter, men det blir jo håpløst å si at pga dette er First Price andre merkevarer i forkledning. Det er f.eks stor forskjell på FP og Lambi toalettpapir...

Skrevet

Jeg mener hardnakket at jeg smaker forskjell på Norvegia, Synnøve Finden, Jarlsberg og First Price ost. Så jeg vil gjerne se link til det du hevder:-)

Vet ikke om du mente at andre merker= First Price-produkter generelt eller bare for hvitost? Mulig de benytter seg av samme leverandører og fabrikker på enkelte produkter, men det blir jo håpløst å si at pga dette er First Price andre merkevarer i forkledning. Det er f.eks stor forskjell på FP og Lambi toalettpapir...

Det ble i alle fall hevdet at Findus laksebiter er det samme som den billige varianten, er ikke den Euroshopper tro? De kommer fra den samme fabrikken nordpå visstnok.

Skrevet

Litt lang men meget informativ artikkel. (fant ikke den artikkelen som stod i VG - men skal lete videre)

http://forbrukerportalen.no/Artikler/2006/1137662890.73

Skrevet

Av First Price-produkter jeg kan komme på, vil jeg si gulosten. Pleier å kjøpe den i skiver (vet ikke om de også fører vanlige ostestykker), og den er både billig og god.

Skrevet

...så synes jeg at det beste dopapiret som finnes på markedet First Price sitt. Lambi og div. andre dyre merker er godt nok mykere og mer delikate å se på, men de løser seg opp før man har rukket å tørke seg, og det henger igjen masse små papirbiter både her og der, som det er et strev å plukke løs! he-he ;)

Heia FirstPrice! :D

Skrevet

...så synes jeg at det beste dopapiret som finnes på markedet First Price sitt. Lambi og div. andre dyre merker er godt nok mykere og mer delikate å se på, men de løser seg opp før man har rukket å tørke seg, og det henger igjen masse små papirbiter både her og der, som det er et strev å plukke løs! he-he ;)

Heia FirstPrice! :D

Det ville du ikke sagt om du hadde hatt erfaring med firstprice i en seilbåt.

Aldri mer:-)

Gjest fokkeslasken
Skrevet

Det ville du ikke sagt om du hadde hatt erfaring med firstprice i en seilbåt.

Aldri mer:-)

Doen?

Gjest ViViola
Skrevet

Vi kjøper masse FP-produkter, vi, men styrer unna fiskegrateng og dopapir.

:-)

Skrevet

Doen?

Doen ble tett ja. Firstprice løser seg ikke opp.

Gjest fokkeslasken
Skrevet

Er det ikke slik i Norge at man aldri kaster papir i seilbåt-doen, uavhengig av papirkvalitet?

Jeg er oppvokst med at det var en selvfølge at slikt papiravfall skulle kastes i en pose. Og var noen så dumme at de likevel gjorde det, fikk de demontere doen selv :)

Skrevet

Er det ikke slik i Norge at man aldri kaster papir i seilbåt-doen, uavhengig av papirkvalitet?

Jeg er oppvokst med at det var en selvfølge at slikt papiravfall skulle kastes i en pose. Og var noen så dumme at de likevel gjorde det, fikk de demontere doen selv :)

Dopapiret samler seg i en tank.

Gjest høstløv
Skrevet

Jeg trodde at man bare brukte spesialpapir i toalettene i båt og campingvogn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...