Gjest Lilje30 Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 En tidligere medstudent hadde i sin tid drevet en blomsterbutikk. En dag kom det to innom og skulle ha en bårekrans. Bårekransen ble bestilt og ekspeditøren spør om de vil ha noe skrevet på kransen. De blir litt usikre på hva de vil ha skrevet på kransen og trenger forslag til hva som kan stå. Ekspeditøren sier: Dere kan skrive navna deres på den ene siden og "hvil i fred" på den andre siden. Paret ville bruke forslaget og bårekransen ble seende slik ut: "Hans og Turid"...................."Hvil i fred på den andre siden". Man skal ikke gjøre narr av sørgende mennesker, men jeg er sikker på at Hans og Turid syntes det var morsomt da de oppdaget misforståelsen. 0 Siter
pekkaline Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 *huff* Men det kalles jo også den andre siden like ofte som himmelen. Men jeg ser det ikke burde stått noe etter -hvil i fred 0 Siter
org Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 *he-he* Ikke var den ufin heller. Spesielt likte jeg at du laget en ny tråd - og ikke la kommentaren din under den første tråden om bårekrans. 0 Siter
songbirdy Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 *he-he* Ikke var den ufin heller. Spesielt likte jeg at du laget en ny tråd - og ikke la kommentaren din under den første tråden om bårekrans. enig =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.