Gjest Geir Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Torghandleren burde fått ei "skrape" for kvelertaket, men gutten hadde nok ikkje vondt av å bli kasta i fontenen. Ps! Guttungen var neppe av etnisk norsk opprinnelse! 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Skrevet 3. februar 2009 Torghandleren burde fått ei "skrape" for kvelertaket, men gutten hadde nok ikkje vondt av å bli kasta i fontenen. Ps! Guttungen var neppe av etnisk norsk opprinnelse! ''Ps! Guttungen var neppe av etnisk norsk opprinnelse'' Det har det ikke stått noe om og det finnes da vitterligen haugevis med etnisk norske snørrunger også. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 ''Ps! Guttungen var neppe av etnisk norsk opprinnelse'' Det har det ikke stått noe om og det finnes da vitterligen haugevis med etnisk norske snørrunger også. Det har du helt rett i. Men eg tipper på at han ikkje var norsk uansett! 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Torghandleren burde fått ei "skrape" for kvelertaket, men gutten hadde nok ikkje vondt av å bli kasta i fontenen. Ps! Guttungen var neppe av etnisk norsk opprinnelse! Det var nok neppe han som kastet han i fontena heller. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Det har du helt rett i. Men eg tipper på at han ikkje var norsk uansett! Herre min da... Jeg har jobba på mange ungdomsskoler der det var både etnisk norske og ikke-etnisk norske. Alle har stort sett vært flotte ungdommer, men av de få episodene jeg opplevde, dreide det seg om etnisk norske ungdommer. Det er utrolig hvordan media klarer å "hjernevaske" oss *oppgitt* Forøvrig antar jeg at dersom gutten hadde hatt et annet opphav enn norsk, så hadde det stått i avisa.... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Herre min da... Jeg har jobba på mange ungdomsskoler der det var både etnisk norske og ikke-etnisk norske. Alle har stort sett vært flotte ungdommer, men av de få episodene jeg opplevde, dreide det seg om etnisk norske ungdommer. Det er utrolig hvordan media klarer å "hjernevaske" oss *oppgitt* Forøvrig antar jeg at dersom gutten hadde hatt et annet opphav enn norsk, så hadde det stått i avisa.... Mulig det. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Det var nok neppe han som kastet han i fontena heller. Du har et poeng der ja. 0 Siter
grot Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Jeg hadde frydet meg kostelig om en av ungene mine fikk slik behandling om de skulle være like sylfrekke som ungene i artikkelen her. Da hadde jeg bare applaudert torghandleren. Helt enig med deg. Jeg synest det hadde vært en helt ypperlig måte å bli satt på plass på, om poden min virkelig hadde stjålet og senere skjelt ut den hadde rappet i fra. Men jeg kjenner dessverre altfor mange foreldre av det andre slaget også, som gjerne tar alle små fillesaker helt til topps på vegne av englebarna sine:-) Snakk om å gjøre barna en bjørnetjeneste! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.