Lotte :o) Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1268597.ece Ja, jeg må le! Heldigvis bare materielle skader, og jeg finner episoden komisk. ''sjåføren rett og slett glemte seg bort ved undergangen.'' Ja, det er vel INGEN tvil om akkurat det... 0 Siter
Gjest Fenrisulven Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Huff a meg, kan jo ikke annet enn å le av det heller! Tenk deg uttrykket og alle tankene som fløy gjennom hode på sjåføren når han skjønte hva som skjedde. LOL 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Skrevet 3. februar 2009 Huff a meg, kan jo ikke annet enn å le av det heller! Tenk deg uttrykket og alle tankene som fløy gjennom hode på sjåføren når han skjønte hva som skjedde. LOL Ja, OMG, han blesikkert dritflau og fortvilt... *flire lell* 0 Siter
mrxx Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 *lol*...en ting er sikkert, den lyden der kommer han aldri til å glemme. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Det står i artikkelen at det er et sjeldent syn, men det er da slettes ikke første gangen det skjer der... Eller under den lave trikkebrua på Ugla... *Hehe* Men ytterst pinlig - definitivt. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Skrevet 3. februar 2009 *lol*...en ting er sikkert, den lyden der kommer han aldri til å glemme. Sikkert ikke..! Snakk om sjokk og flause på samme tid :-) Sjåføren var sikkert fra sørom Dovre.... *hehe* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Skrevet 3. februar 2009 Det står i artikkelen at det er et sjeldent syn, men det er da slettes ikke første gangen det skjer der... Eller under den lave trikkebrua på Ugla... *Hehe* Men ytterst pinlig - definitivt. Det er vel ikke så ofte dette skjer, da, at nybiler blir krønsjapå denne måten. Men at en og annen for høy lastebil kiler seg fast, det hender jo bare her og der :-) 0 Siter
mrxx Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1233668560' post='4082898] Sikkert ikke..! Snakk om sjokk og flause på samme tid :-) Sjåføren var sikkert fra sørom Dovre.... *hehe* Phøø, dette var helt sikkert en lokal helt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.