Lotte :o) Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 http://www1.vg.no/bildespesial/show/spesial.php?id=6641&o=0&katId=-1 *imponert* 0 Siter
Aggathe Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Hm, meget imponerende, ser nå at min årlige snømann ikke kan måle seg, selv om jeg bruker å være relativt fornøyd med den å, men har åpenbart en lang vei å gå. 0 Siter
tonie Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Wow. Jeg var med på å lage en snøkunstutstilling for noen år siden. Vi var riktig fornøyde med resultatet, men jeg tror disse folkene som har laget dette hadde ledd godt av de stusselige forsøkene våre, hehe. Eh, jeg tror jeg skal overlate denslags til de som kan det heretter... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Skrevet 3. februar 2009 Utrolig. Ja, det gjelder å få det behørig fotografert så lenge det varer :-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Skrevet 3. februar 2009 Hm, meget imponerende, ser nå at min årlige snømann ikke kan måle seg, selv om jeg bruker å være relativt fornøyd med den å, men har åpenbart en lang vei å gå. Man må starte i en ende for å bli bedre også, vet du :-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Skrevet 3. februar 2009 Wow. Jeg var med på å lage en snøkunstutstilling for noen år siden. Vi var riktig fornøyde med resultatet, men jeg tror disse folkene som har laget dette hadde ledd godt av de stusselige forsøkene våre, hehe. Eh, jeg tror jeg skal overlate denslags til de som kan det heretter... :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.