Gå til innhold

8-lingemora vil ha 14 mill...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe. Jeg forstår henne litt. Jeg pleier å tenke at skal man først selge seg skal man selge seg dyrt:)

Gjest Elextra
Skrevet

Hun har da ingen plikt til å stille opp på Oprah eller for medier overhodet. Har ingen problemer med at hun krever klekkelige beløp for å gjøre det.

hidi, the scorpion
Skrevet

Der var vel nettopp det hun gjorde, tenker jeg;(

Helt sykt å befrukte enslig, arbeidsløs seksbarnsmor, spør du meg...

Gjest @krøll
Skrevet

Hun trenger vel pengene skulle jeg tro. Med 14 unger under 8 år. og så får hun kanskje råd til en ny runde med kunstig befruktning?

Skrevet

Hun har da ingen plikt til å stille opp på Oprah eller for medier overhodet. Har ingen problemer med at hun krever klekkelige beløp for å gjøre det.

Nå er det hun selv som planlegger å kontakte Oprah da, ikke omvendt...

Skrevet

Det kan sies mye om denne mora, men det at hun eventuelt får klekkelig betalt for å stille opp på talkshowet til Oprah synesjeg ver helt OK. Jeg tør ikke tenke på hvilke svimlende summer showet kan få i annonseinntekter for dette showet, og når det regner på presten, drypper det på klokkeren.

Dessuten har hun helt sikkert et bokstavelig talt skrikende behov for penger nå som hun har så mange barn.

At hele dette kommerset setter henne og hennes valg om å få så mange barn i et enda dårligere lys, er en annen side av saken.

Gjest Elextra
Skrevet

Nå er det hun selv som planlegger å kontakte Oprah da, ikke omvendt...

Ok, men uansett har jeg ingen problemer med at hun evt. får godt betalt av Oprah for å stille opp der. Oprah & co. vet nok hva de gjør og betaler evt. det de mener det er verd.

Om hun krevet millioner av støtte fra det offentlige hadde det vært en helt annen sak.

Skrevet

Der var vel nettopp det hun gjorde, tenker jeg;(

Helt sykt å befrukte enslig, arbeidsløs seksbarnsmor, spør du meg...

Man kan nok si mye om denne mora, men arbeidsledig er hun definitivt ikke! :-)

Skrevet

Det kan sies mye om denne mora, men det at hun eventuelt får klekkelig betalt for å stille opp på talkshowet til Oprah synesjeg ver helt OK. Jeg tør ikke tenke på hvilke svimlende summer showet kan få i annonseinntekter for dette showet, og når det regner på presten, drypper det på klokkeren.

Dessuten har hun helt sikkert et bokstavelig talt skrikende behov for penger nå som hun har så mange barn.

At hele dette kommerset setter henne og hennes valg om å få så mange barn i et enda dårligere lys, er en annen side av saken.

''Det kan sies mye om denne mora, men det at hun eventuelt får klekkelig betalt for å stille opp på talkshowet til Oprah synesjeg ver helt OK''

Hun _krever_ for å stille opp, hun har ikke blitt spurt, men vurderer selv å spørre såvidt jeg skjønner ut fra artikkelen. Det er det jeg ikke liker.

Skrevet

''Det kan sies mye om denne mora, men det at hun eventuelt får klekkelig betalt for å stille opp på talkshowet til Oprah synesjeg ver helt OK''

Hun _krever_ for å stille opp, hun har ikke blitt spurt, men vurderer selv å spørre såvidt jeg skjønner ut fra artikkelen. Det er det jeg ikke liker.

Jeg syns også det var spess.

En ting om hun ble spurt, men hun har jo tenkt å legge seg og ungene ut på anbud, snakk om at hun og jeg ser litt forskjellig på livet, og hvordan det bør leves for å si det mildt ;-D

Skrevet

Jeg syns også det var spess.

En ting om hun ble spurt, men hun har jo tenkt å legge seg og ungene ut på anbud, snakk om at hun og jeg ser litt forskjellig på livet, og hvordan det bør leves for å si det mildt ;-D

'' men hun har jo tenkt å legge seg og ungene ut på anbud''

Jepp, akkurat det tenker jeg også og jeg synes det er kvalmt. Stakkars unger.

Skrevet

Vel... jeg tviler nå på at hun har spekulert i å få flest mulig barn gjennom kunstig befruktning, for så å tjene penger på dette kommersiellt.

Men når det først har blitt som det er, så forstår jeg faktisk godt at hun passer på å utnytte situasjonen litt siden hennes tilfelle er såpass attraktivt for media.

For det at noen bærer frem og føder 8 barn på en gang, er jo såpass sjelden at det er på grensen til en "allmenn sensasjon" snarere enn en "privatsak".

Dermed må hun nok uansett forvente en viss oppmerksomhet og publisitet rundt seg og sin situasjon.

Siden hun nå har noe å selge, som andre er villige til å betale

(godt) for, så vil det jo kanskje være dumt av henne å ikke utnytte muligheten?

Rent praksis vil jeg også tro at hun drar store fordeler av å gjøre sitt tilfelle kjent.

For hun vil nok være avhengig av mye hjelp og støtte med så mange små barn..

Skrevet

Jeg er enig i at det ikke fremhever positive karaktertrekk ved dama, men hun er jo ikke dummere enn at hun skjønner at et intervju med henne kan være verdt såpass mye.

Det ble jo nokså mye oppstyr i media for ørten år siden da alle de 6 hovedrolleinnehaverne i Friends krevde 1 million dollar hver per episode, men det er jo fordi slike show spiller inn helt enorme summer i reklameinntekter.

Skrevet

'' men hun har jo tenkt å legge seg og ungene ut på anbud''

Jepp, akkurat det tenker jeg også og jeg synes det er kvalmt. Stakkars unger.

Vel. det spørs om ikke disse barna også vil oppnår store fordeler ved at hun gjør dette??

Det må da være adskillig bedre å vokse opp som en "D-kjendis med god råd", enn å bare være en anonym "en-av-altfor-mange- søsken" i en fattig familie....

For jeg vil tro at det kan tilfalle disse barna endel frynsegoder hvis media får sin del av deres historie..

Skrevet

Det er vel en ærlig måte å tjene penger på dette. Ho har en historie å selge. Så om noen vil kjøpe den er det fritt marked.

Skrevet

Hvor står det om en ny runde fruktbarhet??

Jeg mente denne siste runden, da hun fikk 8 (jeg vet ikke om hun har hatt noen runder før da), hun hadde 6 fra før og visste at det var stor sjanse for å få flerlinger. Og selv 6 unger koster masse penger - og så uten arbeide! Nei, hun her står ikke høyt i kurs hos meg kjenner jeg. Mente hun (før hun kom på den geniale ideen om Oprah o.l.) at det offentlige skulle fø på alle ungene hennes?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...