Gå til innhold

8-lingemora vil ha 14 mill...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ho burde ha fått var Barnevernet på døra!

Enig! Det er ikke forsvarlig å få så mange barn nå i våre dager. Hvert enkelt barn kan umulig bli nok sett og hørt og tilfredsstilt.

En del av barna burde få nye foreldre som har tid og overskudd til dem. Sikkert mange som ønsker å adoptere.

Skrevet

Det ho burde ha fått var Barnevernet på døra!

Jeg er nesten på det nivået jeg også, men ettersom jeg fikk mensen i dag er jeg ikke alltid like tilregnelig så jeg torte ikke skrive det. :o)

Skrevet

Jeg mente denne siste runden, da hun fikk 8 (jeg vet ikke om hun har hatt noen runder før da), hun hadde 6 fra før og visste at det var stor sjanse for å få flerlinger. Og selv 6 unger koster masse penger - og så uten arbeide! Nei, hun her står ikke høyt i kurs hos meg kjenner jeg. Mente hun (før hun kom på den geniale ideen om Oprah o.l.) at det offentlige skulle fø på alle ungene hennes?

Ok da er jeg med :)

Hun må jo hatt noen tanker om hvordan de skulle overleve.... Kan hun ha vært så "smart" at hun kalkulerte med så mange befruktede egg tro?

Hun har babydilla og det stod vel noe om at hun ville være en slags barneveileder eller noe?

Det er vel vanlig at flerfødsler sponses med bleier og babymat. Jeg er jo glad på barnas vegne at det blir penger i kassen på grunn av dem, samtidig som de kanskje ikke vil synes det er så greit med fokuset oppigjennom.

Skrevet

Synes det var helt genialt jeg! Samme om man selger reklame eller seg selv, Oprah oppnår sikkert masse seertall pga denne gjesten, og det burde gjesten nyte godt av. Håper hun får det ;-)

Skrevet

Synes det var helt genialt jeg! Samme om man selger reklame eller seg selv, Oprah oppnår sikkert masse seertall pga denne gjesten, og det burde gjesten nyte godt av. Håper hun får det ;-)

Enig!

:0)

hidi, the scorpion
Skrevet

Man kan nok si mye om denne mora, men arbeidsledig er hun definitivt ikke! :-)

I forhold til jobb utenfor hjemmet, så er denne kvinnen arbeidsledig. Sto det i artikkelen.

Å gi en enslig arbeidsløs seksbarnsmor hormonbehandling for å bli gravid, er bare totalt uakseptabelt! Rett og slett grøsselig.

For så og fø seg selv og barna sine på ulike show, er bare grusomt!

Barn har ingen valg, sirkus eller ikke, de ble bare til...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...