Gjest Trenger tips!! Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Er forkjøla og har magesjau. KAN bare ikke bli syk nå. Hva kan jeg gjøre for å få dette til å gå over så fort som overhodet mulig? Type mat, type vitaminer, andre tiltak? Desperat nå... 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Forkjølelsen er det vel ikke mye som kan gjøres med, annet enn å ta tiden til hjelp. Magesjau, hvis du mener diare er Imodium et meget effektivt middel til å stoppe diare. God bedring. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 5 stk avantgarden (fra helsekost), 1000 mg c-vitamin, MASSE vann og så mye grønn te du orker + skjerf i halsen og varmeflaske på føttene er mitt beste råd. Funker hver gang. God bedring 0 Siter
Gjest Trenger tips!! Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 5 stk avantgarden (fra helsekost), 1000 mg c-vitamin, MASSE vann og så mye grønn te du orker + skjerf i halsen og varmeflaske på føttene er mitt beste råd. Funker hver gang. God bedring Det aner meg at en stor dose C-vitamin ikke kommer til å gjøre underverker for magen min akkurat nå... Må vel hute meg ned til byen og kjøpe varmeflaske og AvantGarde da. Hva er forresten poenget med å sitte med skjerf inne? Har det seriøst noen effekt? 0 Siter
Gjest Trenger tips!! Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Forkjølelsen er det vel ikke mye som kan gjøres med, annet enn å ta tiden til hjelp. Magesjau, hvis du mener diare er Imodium et meget effektivt middel til å stoppe diare. God bedring. Immodium har jeg tatt. Forkjølelse må da kunne kortes ned? I fjor var jeg sengeliggende i to uker, noe sier meg det er unødvendig lenge. 0 Siter
Gjest Trenger tips!! Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Snåsamannen? Vil da ikke overbelaste han 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Det aner meg at en stor dose C-vitamin ikke kommer til å gjøre underverker for magen min akkurat nå... Må vel hute meg ned til byen og kjøpe varmeflaske og AvantGarde da. Hva er forresten poenget med å sitte med skjerf inne? Har det seriøst noen effekt? Jeg aner ikke, men for meg hjelper de der rådene, inklusive skjerf. Når jeg er i ferd med å bli forkjølet blir jeg alltid kald på hender, føtter, hals og nesetipp (?), og jeg innbiller meg at det hjelper å pakke inn alt det kalde - med unntak av nesetippen.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.