Gå til innhold

Støttestrømper!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spurte ikke fordi jeg glemte meg bort da mitt nr ble ropt opp. (kikket bare litt mens jeg ventet på tur) Da hadde jeg bare tenkt på å skaffe meg det, men nå har legen anbefalt meg det.

Dette får du på apoteket. De tar mye plass - så det er ikke alltid det henger ute. Om de ikke har det du trenger bestiller de det. For meg tok det kun en dag. Har kjøpt nye stay ups fordi jeg skal på lang flytur. Også var jeg flink og brukte under begge svangerskap - hver dag :-)

Skrevet

Dette får du på apoteket. De tar mye plass - så det er ikke alltid det henger ute. Om de ikke har det du trenger bestiller de det. For meg tok det kun en dag. Har kjøpt nye stay ups fordi jeg skal på lang flytur. Også var jeg flink og brukte under begge svangerskap - hver dag :-)

Jeg får spørre etter dem neste gang jeg er innom. Bruker bare gammeldags bandasjerull nå. Men jeg aner ikke hvor stram den skal være.......

Skrevet

Om ikke de har dem på senteret så vet jeg hvor jeg skal gå :) Takk. Vet forresten ingenting enda.... Venter på time på røngtensenteret....

Det apoteket ligger like ved siden av Røntgensenteret i Tollbodgata :-)

Skrevet

Hvor lenge av gangen er de strømpene på, sover du med de?

Jeg sover ikke med den. Tar den på om morgenen når jeg står opp (på badet), og har den på helt til jeg legger meg.

Hadde på bandasje i 3 hele døgn etter operasjonen. Den skulle sitte ganske tramt på, men ikke så stramt at det var vondt, og at du "stopper blodet".

Den er litt vond å få på fra begynnelsen, men den er ikke ubehagelig å gå med i det hele tatt :-) Tenker ikke på det!

Skrevet

Nei det er for kjipt. Det virket bra håper jeg!

Leggene var sååå slanke og lekre at de nesten ikke passa inn med resten av kroppen ;-P

Funka veldig bra, men du verden så vanskelig det var å få dem på. Det gjorde det ikke lettere at magen var i veien. Gubben måtte trå til, ja ;)

Normalt sett hadde jeg trodd strømpene var altfor små, men de målte dem til på bakrommet på apoteket, så jeg skjønte at her var det bare å presse beina nedi *svett*

Strømpene var veldig behagelige å ha på fordi jeg slapp å føle den dunkende, ekle følelsen av å ha masse vann nedi føttene....

Skrevet

Jeg sover ikke med den. Tar den på om morgenen når jeg står opp (på badet), og har den på helt til jeg legger meg.

Hadde på bandasje i 3 hele døgn etter operasjonen. Den skulle sitte ganske tramt på, men ikke så stramt at det var vondt, og at du "stopper blodet".

Den er litt vond å få på fra begynnelsen, men den er ikke ubehagelig å gå med i det hele tatt :-) Tenker ikke på det!

Takk :) Øvelse gjør vel mester. Håper timen kommer snart, kjipt å ikke vite liksom...

Skrevet

Hehe, det har jeg og lurt på flere ganger. Men er de kjøpt etter mål av en ergoterapeut eller er de bare kjøpt på apotektet uten måling. De på apoteket synes nemlig jeg er helt umulige å få på seg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...