Gjest Hvor mye får man pruta prisene ned med? Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Mannen min ba om et tilbud på diverse ekstraustyr(opri pris uten reg.avgift 270,-). De bare la på ekstrautstryet og regavgift. Så tilbudet kom på 295. Da sa min mann at det ble for dyrt, vi kunne tenkt oss 280 med reg.avgift, takboks og hengerfeste. Da sa de ja men det er ikke noe problem...Derfor lurer jeg nå på hvor stort prutningsmonn det egentlig er . Det gjelder en bil fra 2008 som har gått svært lite. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Jeg er også usikker på hvor mye de har og gå på. Jeg pruta ned min nye bil med 30.000,- for to uker sida, og det med svært lite innsats. Så fikk jeg dytta innbytteprisen på min gamle bil littegrann opp også, så jeg kom ikke ut så altfor ille i forhold til det jeg hadde tenkt. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Å, de har masse å gå på---- Bruktbiler hoper seg opp i hver krik og krok, så det er kjøpers maked. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Har selv bestandig prutet når jeg har kjøpt bruktbil privat. En venninne kjøpte ny bil før jul. Den var på "finanskrisetilbud", likevel fikk hun prutet ytterligere nesten 50.000 totalt i rabatt og ekstrautstyr (hun betalte vel ca. 250'). 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Eg kjøpte meg "ny" bruktbil i 2002, selger skulle ha 6 000.- men eg fikk pruta den ned til 5 000.-, så eg var veldig fornøyd. Har kjørt over 60 000 km med den, har bare hatt små utlegg som nytt batteri, eksosanlegg, registerreim o.l. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.