Gå til innhold

Vasking av hender etter dobesøk

Anbefalte innlegg

Gjest Mirakelet
Skrevet

Er nok noen som ikke vasker seg på henda etter de har tissa. Men jeg MÅ det, hvis ikke føler jeg meg skitten.. usj..

Ja, jeg føler meg også skitten... selv om jeg ikke er i kontakt med noe av det....

Jeg løftet jo dolokket og trykket på den spyledingsen, de kan jo være stappfulle av bakterier! det er det ikke alle som tenker på. Kanskje bruker en papir til å gjøre dette,men det gjør nok de færreste.

• Svar 124
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

15

• Lillemus

14

• sant å si

5

• Lotte :o)

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ikke alle menn dusjer hver dag, og kanskje har de nettopp hatt sex....

Nei, fysj sier jeg.

Jeg sier også fysj til det.

Og jeg antar at de mennene som mener at det ikke er så farlig å vaske seg etter dobesøket også statistisk sett er dem med den mest uvaskede penisen!!

Gjest Mirakelet
Skrevet

''men hallo, menn holder jo faktisk i utstyret sitt når de tisser!!!!''

Jeg synes absolutt det hører til normal renslighet å vaske hendene etter dobesøk altså, men en normalt ren penis (som dusjes hver eller annenhver dag) er da ikke så full av bakterier at man må vaske hendene etter å ha vært borti den? Vi kvinner har nok en adskillig heftigere bakterieflora nedentil enn menn.

Om du er litt bortpå penisen til mannen din og kosestryker på den, må du vaske deg etterpå da? Om den er helt tørr og fin mener jeg.

jeg vasker meg alltid når jeg er på do.

Det mange ikke tenker på er at selve toalettrommet er skittent, en vet jo ikke om de som har gått der før har vasket seg før de tok i dørhåndtaket på vei ut?

Og de ferreste bruker papirhåndkle til å løfte dolokket, trykke på spyleknappen, åpne sprigen(vasken) osv.... der kan det være plenty med bakterier.

Og menn som tisser spyler som regel ned etter seg.

Nå sier de at en bør ha igjen dolokket når en skyller ned, for i doskålen kan det finnes plenty med bakterier som kan spre seg i lufta om en ikke har igjen lokket når en skyller ned.

Så ja - alle bør vaske seg etter å ha vært på do, enten de har gjort nr 1 eller 2.

Skrevet

Dropper det av og til på offentlig toalett hvis jeg synes vasken osv ser såpass udelikat at at jeg tviler på jeg blir renere av det...

(Hvorfor har en del søppelbøtter på off. toalett lokk man må ta på for å få åpnet? *knurr*)

Har mang en gang ønsket at jeg hadde blære til å holde meg til jeg kommer hjem gitt.... ;)

Ta litt papir i hånda før du tar på slike steder. Jeg skrur av krana med papir i hånda, og ofte også åpner døra ut før jeg hiver papiret...

Gjest Mirakelet
Skrevet

Jeg sier også fysj til det.

Og jeg antar at de mennene som mener at det ikke er så farlig å vaske seg etter dobesøket også statistisk sett er dem med den mest uvaskede penisen!!

Det har du absolutt rett i.... de som gir blaffen i hygiene generelt sett. De dusjer seg sjeldent, vasker seg sjeldent nedentil - selv om de har hatt sex, og vasker seg ikke etter dobesøk.

Skrevet

''men hallo, menn holder jo faktisk i utstyret sitt når de tisser!!!!''

Jeg synes absolutt det hører til normal renslighet å vaske hendene etter dobesøk altså, men en normalt ren penis (som dusjes hver eller annenhver dag) er da ikke så full av bakterier at man må vaske hendene etter å ha vært borti den? Vi kvinner har nok en adskillig heftigere bakterieflora nedentil enn menn.

Om du er litt bortpå penisen til mannen din og kosestryker på den, må du vaske deg etterpå da? Om den er helt tørr og fin mener jeg.

''Om du er litt bortpå penisen til mannen din og kosestryker på den, må du vaske deg etterpå da? Om den er helt tørr og fin mener jeg.''

Ser for meg Lillemus kosestryke på tørr penis for deretter å gå på kjøkkenet og lage seg en brødskive! ;-)

Skrevet

''Om du er litt bortpå penisen til mannen din og kosestryker på den, må du vaske deg etterpå da? Om den er helt tørr og fin mener jeg.''

Ser for meg Lillemus kosestryke på tørr penis for deretter å gå på kjøkkenet og lage seg en brødskive! ;-)

Er en tørr penis mer skitten enn en tørr mage f.eks.? Om jeg stryker og koser på magen eller ryggen til kjæresten vasker jeg ikke hendene etterpå i alle fall.. :o) Nå er det sjeldent jeg driver og koser på hans edlere deler uten at det fører til noe mer (og da vasker man seg jo etterpå, om ikke annet så etter at man våkner igjen), så hva jeg ville gjort etter et lite stryk på en tørr penis vet jeg faktisk ikke. Den er jo ikke skitten!

Skrevet

Tenk deg på kjøpesentre, noen har vært på do, men ikke giddet å vaske hendene... så tar de i penger, tar i en del varer som de legger tilbake....

så kommer du, tar de samme varene, får tilbake vekslepenger som denne personen har tatt i.... så går du på cafe, gidder kanskje ikke vaske hendene, for du har jo ikke tatt borti noe skittent - tror du....

så spiser du med hendene...

kommer hjem igjen og føler deg uggen, får løs mage og skjønner ingenting, tror det må være noe du har spist.

Takke meg til å betale med kort :D

Og vask alltid hendene før du spiser.

Vi utsettes for masse bakterier som vi ikke tenker på i hverdagen, og hadde vi tenkt for mye på det, hadde vi jo blitt gale!

Jeg så et program som handlet om folk med ekstrem bakteriefobi, hvor en del av "helbredelsen" var basert på eksponering. De fikk beskjed om å stryke hendene på innsiden av en søppelcontainer med matavfall for deretter å stryke seg selv i ansiktet.

Jeg tenkte at dette var da en kraftig overdrivelse - ingen normale mennesker gjør da slikt! Men de sa at det gjør vi jo, bare mindre iøyenfallende og uten at vi tenker over det. Slik som du sier, så tar man imot penger osv der andre folks bakterier.

Når det er sagt, så er jeg ganske pertentlig på håndvasken, så jeg vasker meg alltid når jeg kommer hjem, alltid etter butikkrunder, osv, og i veska har jeg en slik flaske med desinfiserende gele til bruk i situasjoner der jeg ender opp på cafe el lign. Men jeg er fortsatt langt i fra å ha et sykelig forhold til bakteriene:-)

Skrevet

Er en tørr penis mer skitten enn en tørr mage f.eks.? Om jeg stryker og koser på magen eller ryggen til kjæresten vasker jeg ikke hendene etterpå i alle fall.. :o) Nå er det sjeldent jeg driver og koser på hans edlere deler uten at det fører til noe mer (og da vasker man seg jo etterpå, om ikke annet så etter at man våkner igjen), så hva jeg ville gjort etter et lite stryk på en tørr penis vet jeg faktisk ikke. Den er jo ikke skitten!

'' så hva jeg ville gjort etter et lite stryk på en tørr penis vet jeg faktisk ikke''

Du ville garantert ikke gått og laget deg en brødskive!! *ha ha*

Skrevet

Dropper det av og til på offentlig toalett hvis jeg synes vasken osv ser såpass udelikat at at jeg tviler på jeg blir renere av det...

(Hvorfor har en del søppelbøtter på off. toalett lokk man må ta på for å få åpnet? *knurr*)

Har mang en gang ønsket at jeg hadde blære til å holde meg til jeg kommer hjem gitt.... ;)

Jeg pleier alltid å dra genserermet over hånda når jeg skal skru av vannet, dra ut tørkepapir og åpne døra på offentlige toaletter ;-)

Skrevet

'' så hva jeg ville gjort etter et lite stryk på en tørr penis vet jeg faktisk ikke''

Du ville garantert ikke gått og laget deg en brødskive!! *ha ha*

Men å ta det samme organet rett i munnen, og til og med svelge det som måtte komme ut av det - det er ok? :-) Henger ikke på greip for meg:-)

Skrevet

Men å ta det samme organet rett i munnen, og til og med svelge det som måtte komme ut av det - det er ok? :-) Henger ikke på greip for meg:-)

Jeg mente å hinte om at hun etter å ha fingret _litt_ ville fortsette med det fremfor å avbryte kosingen og ta seg mat;-)

Men om man spiser brødskiva selv er jo ikke det noe problem, men jeg hadde ikke likt å få mat servert hos noen som hadde klådd på mannens underliv uten håndvask før hun laget ferdig maten.

Gjest nmløæåp
Skrevet

Urgh, noe så ulekkert.

Skrevet

Urgh, noe så ulekkert.

Hva er det som er ulekkert med det? Det er jo en vanlig foreteelse i de tusen hjem, det:-)

Skrevet

Selvsagt vaskes hendene etter dobesøk!!! Men jeg bruker ikke alltid såpe. Da blir jeg veldig tørr på hendene.

Skrevet

Jeg også stusser litt på hva som er så fælt med å ta på en tørr penis. :o) Og ja, de aktiviteter du sikter til er da noe mange av oss foretar oss fra tid til annen. ;o)

Skrevet

Ja, urin er det reneste som finnes, så hvorfor ikke vaske hendene i urin :D

Hehe nå måtte jeg le : D

Skrevet

Selvsagt vaskes hendene etter dobesøk!!! Men jeg bruker ikke alltid såpe. Da blir jeg veldig tørr på hendene.

Jeg blir også tørr på hendene,fuktighetskrem er et must : )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...