Luska Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Jeg mente å hinte om at hun etter å ha fingret _litt_ ville fortsette med det fremfor å avbryte kosingen og ta seg mat;-) Men om man spiser brødskiva selv er jo ikke det noe problem, men jeg hadde ikke likt å få mat servert hos noen som hadde klådd på mannens underliv uten håndvask før hun laget ferdig maten. ''Men om man spiser brødskiva selv er jo ikke det noe problem, men jeg hadde ikke likt å få mat servert hos noen som hadde klådd på mannens underliv uten håndvask før hun laget ferdig maten.'' Det ville nok i såfall du ALDRI fått greie på, morsan! ;o) Ser ikke for meg at venninna di hadde sagt: "jeg var borte og klådde litt på kølla til Ragnar i sta, så gikk jeg ut på kjøkkenet og skar opp salaten du sitter og spiser på nå. Og jeg vaska meg IKKE først!" ;o)) 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 ''Men om man spiser brødskiva selv er jo ikke det noe problem, men jeg hadde ikke likt å få mat servert hos noen som hadde klådd på mannens underliv uten håndvask før hun laget ferdig maten.'' Det ville nok i såfall du ALDRI fått greie på, morsan! ;o) Ser ikke for meg at venninna di hadde sagt: "jeg var borte og klådde litt på kølla til Ragnar i sta, så gikk jeg ut på kjøkkenet og skar opp salaten du sitter og spiser på nå. Og jeg vaska meg IKKE først!" ;o)) *Hyler av latter* Dere er jo mye verre enn meg! 0 Siter
Luska Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 *Hyler av latter* Dere er jo mye verre enn meg! Er det mulig? ;o) Å være verre enn deg, mener jeg. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 ''Men om man spiser brødskiva selv er jo ikke det noe problem, men jeg hadde ikke likt å få mat servert hos noen som hadde klådd på mannens underliv uten håndvask før hun laget ferdig maten.'' Det ville nok i såfall du ALDRI fått greie på, morsan! ;o) Ser ikke for meg at venninna di hadde sagt: "jeg var borte og klådde litt på kølla til Ragnar i sta, så gikk jeg ut på kjøkkenet og skar opp salaten du sitter og spiser på nå. Og jeg vaska meg IKKE først!" ;o)) *Gosh* Og så Ragnar da!!! *iiiiiik* ;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 ''Om du er litt bortpå penisen til mannen din og kosestryker på den, må du vaske deg etterpå da? Om den er helt tørr og fin mener jeg.'' Ser for meg Lillemus kosestryke på tørr penis for deretter å gå på kjøkkenet og lage seg en brødskive! ;-) *vaske, vaske* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 ''Men om man spiser brødskiva selv er jo ikke det noe problem, men jeg hadde ikke likt å få mat servert hos noen som hadde klådd på mannens underliv uten håndvask før hun laget ferdig maten.'' Det ville nok i såfall du ALDRI fått greie på, morsan! ;o) Ser ikke for meg at venninna di hadde sagt: "jeg var borte og klådde litt på kølla til Ragnar i sta, så gikk jeg ut på kjøkkenet og skar opp salaten du sitter og spiser på nå. Og jeg vaska meg IKKE først!" ;o)) *gapskratter* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Ta litt papir i hånda før du tar på slike steder. Jeg skrur av krana med papir i hånda, og ofte også åpner døra ut før jeg hiver papiret... Jeg også :-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 ''En sa "urin er det reneste som finnes" etter at barna mine slang fra seg en komentar.'' Jøss! Trodde folk heller skulle bli flaue over en slik kommentar! Ikke alle har skamvett... Jeg har opplevd det samme. En eldre mann i slekta, som ikke vasket hendene etter dobesøket, og at de ble kommentert... 0 Siter
Speak Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Jeg blir også tørr på hendene,fuktighetskrem er et must : ) Liker ikke kremer.... 0 Siter
sant å si Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Jeg også stusser litt på hva som er så fælt med å ta på en tørr penis. ) Og ja, de aktiviteter du sikter til er da noe mange av oss foretar oss fra tid til annen. ;o) Er det også greit at menn klør seg på pikken, eller at smågutter fingrer der nede? 0 Siter
sant å si Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 ''Men om man spiser brødskiva selv er jo ikke det noe problem, men jeg hadde ikke likt å få mat servert hos noen som hadde klådd på mannens underliv uten håndvask før hun laget ferdig maten.'' Det ville nok i såfall du ALDRI fått greie på, morsan! ;o) Ser ikke for meg at venninna di hadde sagt: "jeg var borte og klådde litt på kølla til Ragnar i sta, så gikk jeg ut på kjøkkenet og skar opp salaten du sitter og spiser på nå. Og jeg vaska meg IKKE først!" ;o)) *knegg* Kunne vært festlig å teste reaksjonen, ja ) Hvis penisen til kjæresten er OK, må da vel kølla til Ragnar også være det? ;-) 0 Siter
sant å si Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Dropper det av og til på offentlig toalett hvis jeg synes vasken osv ser såpass udelikat at at jeg tviler på jeg blir renere av det... (Hvorfor har en del søppelbøtter på off. toalett lokk man må ta på for å få åpnet? *knurr*) Har mang en gang ønsket at jeg hadde blære til å holde meg til jeg kommer hjem gitt.... Jeg er nok en skikkelig gris altså, men hvis jeg må TA på søppelbøtta for å kvitte meg med papiret, så hiver (les:legger jeg det heller på gulvet. 0 Siter
sant å si Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Jo, urin er faktisk sterilt. ) Rettelse: Urin er steril til den kommer i kontakt med luft. Ute i "friluft" forandres dette rimelig kjapt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Er det også greit at menn klør seg på pikken, eller at smågutter fingrer der nede? Før denne tråden hadde jeg ikke tenkt over denne problemstillingen overhodet - for det er jo som morsan sier at om jeg hadde begynte å stryke på min kjæres edlere deler så hadde vi neppe avbrutt og tatt en brødskive. ;o) Og jeg vet faktisk ikke om jeg hadde sendt gubben eller guttungen på badet for å vaske seg om de hadde klødd seg nedentil. Jeg aner ikke. Kan ikke huske at det har skjedd. 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Jeg er nok en skikkelig gris altså, men hvis jeg må TA på søppelbøtta for å kvitte meg med papiret, så hiver (les:legger jeg det heller på gulvet. Hvorfor holder du ikke bare tørkepapiret mellom hånda di og lokket på bøtta? 0 Siter
morsan Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 ''Men om man spiser brødskiva selv er jo ikke det noe problem, men jeg hadde ikke likt å få mat servert hos noen som hadde klådd på mannens underliv uten håndvask før hun laget ferdig maten.'' Det ville nok i såfall du ALDRI fått greie på, morsan! ;o) Ser ikke for meg at venninna di hadde sagt: "jeg var borte og klådde litt på kølla til Ragnar i sta, så gikk jeg ut på kjøkkenet og skar opp salaten du sitter og spiser på nå. Og jeg vaska meg IKKE først!" ;o)) Nei, det er av og til deilig å være uvitende:-) Men jeg håper da ihvertfal at folk jeg kjenner har vett på å ha et noenlunde deacent renhold av hender etc;-) 0 Siter
morsan Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 ''Men om man spiser brødskiva selv er jo ikke det noe problem, men jeg hadde ikke likt å få mat servert hos noen som hadde klådd på mannens underliv uten håndvask før hun laget ferdig maten.'' Det ville nok i såfall du ALDRI fått greie på, morsan! ;o) Ser ikke for meg at venninna di hadde sagt: "jeg var borte og klådde litt på kølla til Ragnar i sta, så gikk jeg ut på kjøkkenet og skar opp salaten du sitter og spiser på nå. Og jeg vaska meg IKKE først!" ;o)) ...legger til: Man får jo normalt ikke vite om vertinnen har spytta oppi gryta heller, men de fleste ville vel vemmet seg over tanken på at dette var alminnelig forekommende! ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1233754212' post='4083928] Ikke alle har skamvett... Jeg har opplevd det samme. En eldre mann i slekta, som ikke vasket hendene etter dobesøket, og at de ble kommentert... Neste gang bør du prøve å huske på å replisere som Mirakelet skrev over her, at da kan man jo like gjerne vaske seg i urin! ;-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 ''Men om man spiser brødskiva selv er jo ikke det noe problem, men jeg hadde ikke likt å få mat servert hos noen som hadde klådd på mannens underliv uten håndvask før hun laget ferdig maten.'' Det ville nok i såfall du ALDRI fått greie på, morsan! ;o) Ser ikke for meg at venninna di hadde sagt: "jeg var borte og klådde litt på kølla til Ragnar i sta, så gikk jeg ut på kjøkkenet og skar opp salaten du sitter og spiser på nå. Og jeg vaska meg IKKE først!" ;o)) Hahaha! 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Hvorfor holder du ikke bare tørkepapiret mellom hånda di og lokket på bøtta? Mulig det er overflod av sære løsninger i denne landsdelen eller njoe, for jeg møter stadig søppelbøtteløsninger der man ikke kan unngå å ta på søppelbøtta etter man har kasta papiret. Alternativet er å surre papiret rundt handa og la rottefelle-søppelbøtta "skrelle" papiret av. (Vondt). Nei, kanskje jeg skal gi f** og begynne å kaste papiret på gulvet istedet? (Heldigvis er ikke alle off. toaletter slik altså, men de som er sånn IRRITERER meg veldig!) En sånn liten reisepakning med desinfeksjonssprit til hendene er ikke dumt å ha i veska har jeg funnet ut 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.