morsan Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1233699412' post='4083384] Det kjøpte jeg faktisk i forrige uke :-) Man skal ikke kjøpe seg nye ting rett før bursdagen, da!! ;-) Da må du heller sette det på ønskelista. (Har dårlig erfaring med husbonde som kjøper seg alskens mye nytt i slutten av november/begynnelsen av desember, samtidig som han ikke kommer på noe han kan lnske seg til jul...) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Man skal ikke kjøpe seg nye ting rett før bursdagen, da!! ;-) Da må du heller sette det på ønskelista. (Har dårlig erfaring med husbonde som kjøper seg alskens mye nytt i slutten av november/begynnelsen av desember, samtidig som han ikke kommer på noe han kan lnske seg til jul...) ''(Har dårlig erfaring med husbonde som kjøper seg alskens mye nytt i slutten av november/begynnelsen av desember, samtidig som han ikke kommer på noe han kan lnske seg til jul...)'' Sånn har min mann også vært, men jeg er nå streng og gir han handleforbud før jul 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Man skal ikke kjøpe seg nye ting rett før bursdagen, da!! ;-) Da må du heller sette det på ønskelista. (Har dårlig erfaring med husbonde som kjøper seg alskens mye nytt i slutten av november/begynnelsen av desember, samtidig som han ikke kommer på noe han kan lnske seg til jul...) ''(Har dårlig erfaring med husbonde som kjøper seg alskens mye nytt i slutten av november/begynnelsen av desember, samtidig som han ikke kommer på noe han kan lnske seg til jul...)'' Snakker du om eksen min? Ikke for det - kjæresten kom gledesstrålende like før jul han også:"Jeg har kjøpt meg saueskinn til gyngestolen som skal på hytta!" Jaha. Han fikk klar beskjed om at man ikke kjøper sånt like før jul og at det bare var fordi jeg ikke hadde rotet meg på Ikea ennå at jeg ikke alt hadde kjøpt og pakket inn det til ham. Mannfolk! ;o) 0 Siter
morsan Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1233699298' post='4083379] *stryker morsan fra mail-lista* ;-) 0 Siter
tonie Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Og hvorfor i huleste tror du _jeg_ skal kunne svare på det som ikke aner verken hva du har eller hva du liker? Lotte, Lotte..... 0 Siter
Speak Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Har har snart bursdag. Ønsker meg WII fit og det flotte rokkeringen som Lillemus har skrevet om. + nytt vaffeljern og urtepotter fra Eva Solo. Så får vi se om jeg får noe av dette:-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Skrevet 4. februar 2009 En naken mann innpakkket i cellofan med sløyfe på toppen.... *LOL* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Skrevet 4. februar 2009 Finner du utav det? ) mange gode forslag her da :-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Skrevet 4. februar 2009 Og hvorfor i huleste tror du _jeg_ skal kunne svare på det som ikke aner verken hva du har eller hva du liker? Lotte, Lotte..... Har du ingen gode forslag da? Er det noe du eier, som du tenker at "dette er en kjekk gave-ting"?. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Jeg liker å få parfyme. Men vil helst selv bestemme hvilket merke. Jeg liker skinnvesker. Men vil helst selv være med til å velge, det skal ikke være imitert skinn eller skai, heller ikke billige patchwork skinnveske, men en skikkelig skinnveske, og gjerne merkevare. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Skrevet 4. februar 2009 Jeg liker å få parfyme. Men vil helst selv bestemme hvilket merke. Jeg liker skinnvesker. Men vil helst selv være med til å velge, det skal ikke være imitert skinn eller skai, heller ikke billige patchwork skinnveske, men en skikkelig skinnveske, og gjerne merkevare. Kan du legge ut linker til tøffe vesker og god parfyme? Jeg har to-tre parfymer jeg liker, men det er alltids kjekt med noe nytt i _små_ utgaver, ikke digre parfymeflasker :-) 0 Siter
laban Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Man skal ikke kjøpe seg nye ting rett før bursdagen, da!! ;-) Da må du heller sette det på ønskelista. (Har dårlig erfaring med husbonde som kjøper seg alskens mye nytt i slutten av november/begynnelsen av desember, samtidig som han ikke kommer på noe han kan lnske seg til jul...) ''(Har dårlig erfaring med husbond som kjøper seg alskens mye nytt i slutten av november/begynnelsen av desember, samtidig som han ikke kommer på noe han kan ønske seg til jul...)'' Jeg også. Det er farsdag i november, han har bursdag en av de siste dagene samme måned, og det er jul noen uker etter. Likevel går han og kjøper ting til seg selv når det pøses ut bøker, CDer etc., på markedet før jul. Grrr... 0 Siter
morsan Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 ''(Har dårlig erfaring med husbond som kjøper seg alskens mye nytt i slutten av november/begynnelsen av desember, samtidig som han ikke kommer på noe han kan ønske seg til jul...)'' Jeg også. Det er farsdag i november, han har bursdag en av de siste dagene samme måned, og det er jul noen uker etter. Likevel går han og kjøper ting til seg selv når det pøses ut bøker, CDer etc., på markedet før jul. Grrr... *he he* At de aldri lærer?! Har ikke tall på alle de gangene jeg i desember har kommentert dette når han kommer hjem med nyinnkjøpte ting. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1233749147' post='4083847] Kan du legge ut linker til tøffe vesker og god parfyme? Jeg har to-tre parfymer jeg liker, men det er alltids kjekt med noe nytt i _små_ utgaver, ikke digre parfymeflasker :-) http://www.kenzousa.com/ Kenzo Flower parfyme. Jeg fant ikke noen link til veskemerket, men det heter FRAME design, med E'en i Frame snudd den motsatte veien. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Skrevet 4. februar 2009 http://www.kenzousa.com/ Kenzo Flower parfyme. Jeg fant ikke noen link til veskemerket, men det heter FRAME design, med E'en i Frame snudd den motsatte veien. ok, takk! :-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 http://www.kenzousa.com/ Kenzo Flower parfyme. Jeg fant ikke noen link til veskemerket, men det heter FRAME design, med E'en i Frame snudd den motsatte veien. Den parfymen er jo absolutt ikke god. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Den parfymen er jo absolutt ikke god. Smak og behag kan ikke diskuteres. Selv kjenner jeg ikke nevnte parfyme, men hvilke liker du? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Smak og behag kan ikke diskuteres. Selv kjenner jeg ikke nevnte parfyme, men hvilke liker du? Nei , man absolutt lukte på parfymer før man ønsker seg. Lukter jo ikke det samme på alle heller. Kan jo godt være Kenzo Flower er god på mange, men ikke meg ) Jeg liker mye forskjellig. Noen favoritter nå er: D&G The One Lanvin Eclat D`Arpege Davidoff Cool Water Hillary Duff- With love ) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Smak og behag kan ikke diskuteres. Selv kjenner jeg ikke nevnte parfyme, men hvilke liker du? Jeg er ikke så begeistra for rene blomsterdufter egentlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.