Gå til innhold

Hva skal jeg ønske meg til bursdagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei , man absolutt lukte på parfymer før man ønsker seg. Lukter jo ikke det samme på alle heller. Kan jo godt være Kenzo Flower er god på mange, men ikke meg :o)

Jeg liker mye forskjellig. Noen favoritter nå er:

D&G The One

Lanvin Eclat D`Arpege

Davidoff Cool Water

Hillary Duff- With love

:o)

''Hillary Clinton - With love''

Jøss, er den nye eller?

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

28

• morsan

8

• tonie

6

• candyqueen_83

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg er ikke så begeistra for rene blomsterdufter egentlig.

Ikke jeg heller. Men liker heller ikke tunge dufter, jeg liker best de litt udefinerbare.

For tiden liker jeg Prada Milano og JPG's siste som hverdagsparfymer (dvs. lette). Kunne godt tenke meg en ny "mer sexy" i tillegg.

Gjest Elextra
Skrevet

Jøss, er den nye eller?

*knegg* - med en anelse sigarduft?

candyqueen_83
Skrevet

Jøss, er den nye eller?

LOL!

Nå måtte jeg virkelig sjekke om igjen om jeg hadde skrevet feil!!

Skrevet

LOL!

Nå måtte jeg virkelig sjekke om igjen om jeg hadde skrevet feil!!

;-) regnet nesten med det.

Skrevet

*knegg* - med en anelse sigarduft?

*humre humre*

candyqueen_83
Skrevet

Ikke jeg heller. Men liker heller ikke tunge dufter, jeg liker best de litt udefinerbare.

For tiden liker jeg Prada Milano og JPG's siste som hverdagsparfymer (dvs. lette). Kunne godt tenke meg en ny "mer sexy" i tillegg.

Jeg har ikke prøvd dem du nevner, men er den JPG omtrent lik som de andre? Syns de fleste lukter likt, og de blir litt for sterke for meg.

Husker jeg prøvde en jeg syns var veldig god, men husker ikke heeelt hvilken det var. Tror det var Miss Dior Cherie. Får teste den på nytt snart :o)

Liker heller ikke veldig tunge dufter. The One er helt på grensen for meg, men den holder seg innenfor. Slike som Poison osv blir altfor mye.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg har ikke prøvd dem du nevner, men er den JPG omtrent lik som de andre? Syns de fleste lukter likt, og de blir litt for sterke for meg.

Husker jeg prøvde en jeg syns var veldig god, men husker ikke heeelt hvilken det var. Tror det var Miss Dior Cherie. Får teste den på nytt snart :o)

Liker heller ikke veldig tunge dufter. The One er helt på grensen for meg, men den holder seg innenfor. Slike som Poison osv blir altfor mye.

Husker ikke hvordan de andre JPG-parfymene lukter, men synes den siste er ganske lett. Mener altså denne: http://www.trendhunter.com/images/phpthumbnails/19547_1_468.jpeg

Gjest høstløv
Skrevet

Den parfymen er jo absolutt ikke god.

Det ble diskutert parfyme he på dol engang tidlig på vinteren, og det var denne parfymen, som fikk flest anbefalinger.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1233748703' post='4083841]

Har du ingen gode forslag da? Er det noe du eier, som du tenker at "dette er en kjekk gave-ting"?.

Nei, jeg kommer ikke på noe. Jeg synes det er vanskelig å finne gaver til folk jeg _kjenner_ jeg. Enda verre å finne på noe til sære dolere;)

Skrevet

Nei, jeg kommer ikke på noe. Jeg synes det er vanskelig å finne gaver til folk jeg _kjenner_ jeg. Enda verre å finne på noe til sære dolere;)

You silly old bat! ;-)

Jeg er da ikke sær.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1233840631' post='4084769]

You silly old bat! ;-)

Jeg er da ikke sær.

Duer særere enn særest. Du er til og med særere enn meg. Godt jobba, det:)

Skrevet

Duer særere enn særest. Du er til og med særere enn meg. Godt jobba, det:)

Akkurat _det_ tror jeg neppe er mulig.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1233841113' post='4084776]

Akkurat _det_ tror jeg neppe er mulig.

Pøh;) Du kan ønske deg en ny Fendiveske. Eller kanskje en løkskjærer.

Skrevet

Pøh;) Du kan ønske deg en ny Fendiveske. Eller kanskje en løkskjærer.

En ny Fendiveske? Så du tror jeg har en fra før? Eller at jeg ville finne på å ønske meg en brukt en?

Hva er en fendiveske?

Løk er oppskrytt. Dessuten så gasser jeg folk ut av huset når jeg spiser løk. Morsomt å sitte i badekaret etter løkspising, da. Boblebad ;-p

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1233841961' post='4084784]

En ny Fendiveske? Så du tror jeg har en fra før? Eller at jeg ville finne på å ønske meg en brukt en?

Hva er en fendiveske?

Løk er oppskrytt. Dessuten så gasser jeg folk ut av huset når jeg spiser løk. Morsomt å sitte i badekaret etter løkspising, da. Boblebad ;-p

Der ser du. Sær, sær, sær.

*peke nese*

Skrevet

Der ser du. Sær, sær, sær.

*peke nese*

Peker tilbake i sørgående retning....

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1233843288' post='4084798]

Peker tilbake i sørgående retning....

Alle damer vil ha en Fendi og alle mennesker liker løk. See? Det er du som er dronninga av sær, min kjære. The Queen:)

Skrevet

Alle damer vil ha en Fendi og alle mennesker liker løk. See? Det er du som er dronninga av sær, min kjære. The Queen:)

You are the Queen, I'm only the Princess ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...