Gå til innhold

Kjent med plassene i Oslo Spektrum?

Anbefalte innlegg

Gjest Takknemlig for tips
Skrevet

Skal bestille billetter der, og lurer på om det er noen plasser jeg burde styre unna hvis jeg vil ha god utsikt til det som skjer på scenen. Eller ser en godt fra alle setene?

Skrevet

De endrer vel på setene fra forestilling til forestilling om nødvendig? Så det er kanskje vanskelig å si om du ikke nevner den forestillingen du skal på.

Jeg vil i alle fall tro det er helt annerledes der når det er f.eks. rideoppvisning (som jeg har vært på) i forhold til en konsert.

Skrevet

Åja, det er jo klart. Jo,jeg skal på den norske Grand Prix-finalen!

Skrevet

De endrer vel på setene fra forestilling til forestilling om nødvendig? Så det er kanskje vanskelig å si om du ikke nevner den forestillingen du skal på.

Jeg vil i alle fall tro det er helt annerledes der når det er f.eks. rideoppvisning (som jeg har vært på) i forhold til en konsert.

Jeg svarte meg selv. hehe... Den norske Grand Prix finalen var det altså!

Gjest @krøll
Skrevet

Jeg ville styrt unna de plassene som var legst til venstre/høyre i salen. Fikk plasser langt til venstre på en Disney on Ice-forstilling, og det ødela mye av forestillingen. Ikke så minstemann noe av det som forgikk på isen så hun sto på fanget til storebror, for vi fikk tilsnakk da hun forsøkte å sette seg i trappa. Dessuten så vi rett inn gjennom glippen mellom sceneinngangen og isen og så alt som skjedde bak teppet. Litt kjipt, for oss.

Skrevet

Jeg ville styrt unna de plassene som var legst til venstre/høyre i salen. Fikk plasser langt til venstre på en Disney on Ice-forstilling, og det ødela mye av forestillingen. Ikke så minstemann noe av det som forgikk på isen så hun sto på fanget til storebror, for vi fikk tilsnakk da hun forsøkte å sette seg i trappa. Dessuten så vi rett inn gjennom glippen mellom sceneinngangen og isen og så alt som skjedde bak teppet. Litt kjipt, for oss.

Takk for svar. Vi fikk aller bakerst på midten vi, får håpe det ikke blir så langt bak at vi ser dårlig det som skjer på scenen nå da. Men det er vel sikkert TV-skjermer der også, siden det er direkteoverføring? Sånn er det iallefall, det blir sikkert en fin opplevelse allikevel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...