Gjest hushora Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Har en dekoderboks. Får inn alle nrk.kanaler men ingen andre. Skal ha inn ca 30 stk. F.eks tv2 er inne på sin "plass", men skjermen er svart og beskjeden som kommer er følgende: "Ingen lyd/bilde eller venter på programoppdatering". Hva betyr dette?? har kjørt lista på nytt for å søke inn nye kanaler men skjer ingenting. Noen som vet hva jeg kan gjøre? 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Det kan ta opptil en times tid mener jeg det sto da jeg holdt på å koble til dekoderen min. 0 Siter
Gjest hushora Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Det kan ta opptil en times tid mener jeg det sto da jeg holdt på å koble til dekoderen min. Er over en uke siden vi installerte den.. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Er over en uke siden vi installerte den.. Hm... Ring leverandøren i morra og spør. 0 Siter
Gjest hushora Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Hm... Ring leverandøren i morra og spør. vil se frustrert fruer!!!!!!!!!!!!!! grr.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.