Gjest Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Mitt liv er dritt fordi broren min tok selvmord. Jeg sørger sånn at jeg tror jeg aldri blir bra igjen. Så hvis du har sånne tanker, please ikke gjennomfør det......... Det var leit å høre. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Daglige smerter senker poengene til +8. Men spør du på en skikkelig drittdag, så kan svaret være +2. Jeg er dog ikke over på minus, til det har jeg det for godt. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Livet er p.t. 10% drit, 20% stress/"slit" og 70% bra. Blir vel en god 7'er, heller mot en 8'er, til tider 9'er; ikke verst! . Har vært på andre stadier i tidligere perioder. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Jeg har det bra - vil sette 8, tror jeg, så har jeg noe å strekke meg etter :-) 0 Siter
Orio Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Livet er slitsomt. Akkurat her og nå vil jeg sette det til - 4 eller noe sånn, vet i alle fall at jeg kan ha det mye verre enn jeg har det nå. Og håper jeg kan ha det veldig mye bedre. 0 Siter
ecbole Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 +8 nå og vanligvis ellers. Men det er dager da det kjennes ut som +100 og det er grusomt slitsomt. :-) 0 Siter
Helmi Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 -8.... og ser ikke ut til å bli bedre.... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Positivt, men ikke perfekt. 5, tror jeg. Jeg har helt klart noe å strekke meg etter. 0 Siter
Gjest Mirakelet Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Da jeg så overskriften tenkte jeg med en gang at dette måtte være SMIR. Jeg er en jente som alltid har en positiv innstilling, jeg har opplevd mye fælt og trist i livet... og jeg har det ikke alltid 100 % bra, men jeg kommer meg fort på beina igjen, orker ikke grave meg ned i tunge tanker. Akkurat nå har jeg så mye å være takknemlig for. Jeg vil si 7 jeg om livet mitt nå. Vinner jeg i lotto, alle har super helse osv øker den til 10 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Rundt 4, og det er for barnas og jobben's skyld. Synes livet er urettferdig, men føler meg tross alt heldig som er født i norge og slipper å lide noen nød rent materialistisk. Men aller helst og rent generelt sett skulle jeg ønske jeg ikke var født. Jeg håper at det snur seg en gang. 0 Siter
morsan Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Hadde skalaen vært fra 1 til 10 ville jeg sagt 7, men ettersom den starter helt på -10 tenker jeg at jeg sier 5. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Livet er p.t. 10% drit, 20% stress/"slit" og 70% bra. Blir vel en god 7'er, heller mot en 8'er, til tider 9'er; ikke verst! . Har vært på andre stadier i tidligere perioder. Så først nå at skalaen begynte på -10, i anslaget mitt over tenkte jeg fra 0-10. Burde vel i så fall heller legge meg på en 5'er eller noe sånt. 0 Siter
Luska Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Har det ikke så greit for tida, så akkurat nå er det på minussida. - 3 tenker jeg... 0 Siter
tonie Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Akkurat nå har jeg endel utfordringer å bale med, så jeg tror jeg vil plassere meg på 4. Normalt ligger jeg på rundt 8, så jeg skal ikke klage. Det går seg nok til. Det gjør alltid det:) 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Hvis jeg ser på livet mitt fram til nå så synes jeg det har hatt litt for mange daler av lave tall, men akkurat nå så vil jeg si 7 :-) Det som ville gitt meg 10 var at jeg hadde hatt fullført utdannelse med jobb! Og kunne gjerne bodd nærmere familien. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Bortsett fra at jeg har en oppgave på jobb i det neste halve året som til tider kan virke som en uoverkommelig utfordring, har jeg egentlig ikke behov for å klage. Jeg deler hus med verdens flotteste lille solstråle, har gode venner og en støttende familie, jeg får penger på konto hver måned, og har til både klær og mat - frisk er jeg også. Så nei - selv om jeg kan være sliten, blakk, sur og lei innimellom har jeg lite å klage på sånn i det store og hele. Jeg tror jeg gir livet et sted mellom +8 og +9 faktisk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.