Gjest ViViola Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Nja, jeg skal ikke påberope meg fasiten her altså - men slik jeg har forstått det, så stemmer det jeg skriver:-) Dette kan du sikkert mye mer om enn meg, i alle fall, du er jo "The Bookworm"! :-) (Du har mail.) 0 Siter
Bookworm Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Dette kan du sikkert mye mer om enn meg, i alle fall, du er jo "The Bookworm"! :-) (Du har mail.) Hihi "The Bookworm" ja - den kan jeg like.... (mail er lest og besvart) 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Hihi "The Bookworm" ja - den kan jeg like.... (mail er lest og besvart) :-) 0 Siter
frosken Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Erstatning blir vel kanskje annerledes enn arv? Det er som Bookworm sier et annet sted i tråden. Uføretrygd er ikke økonomisk behovsprøvd, kun medisinsk. Det spiller derfor ingen rolle hvor mye penger du har eller evt. arver, det vil ikke få innvirkning på uføretrygden. Noe annet gjelder selvfølgelig lønnsinntekt. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Det er som Bookworm sier et annet sted i tråden. Uføretrygd er ikke økonomisk behovsprøvd, kun medisinsk. Det spiller derfor ingen rolle hvor mye penger du har eller evt. arver, det vil ikke få innvirkning på uføretrygden. Noe annet gjelder selvfølgelig lønnsinntekt. Bedre enn det kan det vel ikke bli for trådstarter? :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.