tonie Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Skrevet 5. februar 2009 På shoppingbildet ser hun aldeles helt normal ut, men kjolebildene var ikke riktig så - eh - flatterende. Der ser hun mer mager ut. Enig, men disse 20-tallskjolene får alle til å se magre ut, synes jeg. De henger og slenger og skjuler alt av former. 0 Siter
tonie Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Skrevet 5. februar 2009 Hun har da slettes ikke "kraftige" bein! Å si noe sånt er et hån mot de mange som kanskje har enda litt mere kjøtt på beina, men allikevel er langt ifra tykke... Forøvrig synes jeg ikke hun er FOR tynn, i den forstand at det ser usunt ut. Men hun har ikke så veldig mye å gå på heller før hun begynner å virke "skranglete" . Ok. Kraftige var muligens litt drøyt å si, men jeg synes de ser litt store ut i forhold til resten av kroppen, hvis du skjønner hva jeg mener. Man kan ikke bare dømme utfra kragebeina når en skal avgjøre om noen er undervektige. Det jeg mente å si er at resten av damen ser helt normalvektig ut. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Jeg har ikke godt av å gå hjemme, jeg. Jeg er blitt Se og Hør-kjerring etter bare to dager. Tenk hvordan jeg skulle blitt hvis jeg gikk hjemme på heltid! :-O He he. Jeg er enig med frosken i at dette ikke er noe typisk tonie-tema, slik som vi kjenner deg Godt du kan overraske litt, he he. 0 Siter
frosken Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Jeg har ikke godt av å gå hjemme, jeg. Jeg er blitt Se og Hør-kjerring etter bare to dager. Tenk hvordan jeg skulle blitt hvis jeg gikk hjemme på heltid! :-O Jeg tror du må finne frem Kafka eller evt. Ibsens samlede, slik at du kan beskyttes mot denne utviklingen. *beskytter tonie mot moralsk og kulturelt forfall* Omsorgsfull hilsen fra 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Jeg syns hun er veldig tynn. Kraftige bein?? 0 Siter
tonie Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Skrevet 5. februar 2009 Jeg syns hun er veldig tynn. Kraftige bein?? Litt sånn normalt småkraftige, kanskje? Ikke tykke men ikke tynne heller. 0 Siter
tonie Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Skrevet 5. februar 2009 He he. Jeg er enig med frosken i at dette ikke er noe typisk tonie-tema, slik som vi kjenner deg Godt du kan overraske litt, he he. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Enig, men disse 20-tallskjolene får alle til å se magre ut, synes jeg. De henger og slenger og skjuler alt av former. Meningsløs designermoro! :-) 0 Siter
tonie Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Skrevet 5. februar 2009 Jeg tror du må finne frem Kafka eller evt. Ibsens samlede, slik at du kan beskyttes mot denne utviklingen. *beskytter tonie mot moralsk og kulturelt forfall* Omsorgsfull hilsen fra Ok..Sukk. Da rusler jeg bort til Kafka og prøver å fortrenge det "Er Jessica Simpson blitt for tykk"- innlegget jeg har så lyst til å skrive. Takk frosk. Noen andre som føler seg kallet til å ta seg av det? 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Kraftige bein?! tonie - nå kødder du. Dama er syltynn! 0 Siter
Gjest Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Hva er det som gjør hun der så superpen da? Står jo at hun liksom skal være det. Syns hun så ut som tanta mi, jeg. 0 Siter
Mrs D Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Litt sånn normalt småkraftige, kanskje? Ikke tykke men ikke tynne heller. ''Litt sånn normalt småkraftige, kanskje?'' Nei, den dama er ikke i nærheten av å være _litt_ kraftig bygd en gang! 0 Siter
Gjest minuma Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Personlig synes jeg det er svært lite pent når strukturene under huden på brystkassa vises. 0 Siter
tonie Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Skrevet 5. februar 2009 Kraftige bein?! tonie - nå kødder du. Dama er syltynn! Dette kaller jeg en syltynn kvinne: http://farm2.static.flickr.com/1130/620305806_8d39b67348_o.jpg Og dette en normalvektig: http://img2.timeinc.net/people/i/2008/gallery/mothers_day_fashion/katie_holmes.jpg Hun har jo bare utstikkende kragebein, jo. Hun er da ikke mager? 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Dette kaller jeg en syltynn kvinne: http://farm2.static.flickr.com/1130/620305806_8d39b67348_o.jpg Og dette en normalvektig: http://img2.timeinc.net/people/i/2008/gallery/mothers_day_fashion/katie_holmes.jpg Hun har jo bare utstikkende kragebein, jo. Hun er da ikke mager? Hun er normalvektig, men meget slank. 0 Siter
Bookworm Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Dette kaller jeg en syltynn kvinne: http://farm2.static.flickr.com/1130/620305806_8d39b67348_o.jpg Og dette en normalvektig: http://img2.timeinc.net/people/i/2008/gallery/mothers_day_fashion/katie_holmes.jpg Hun har jo bare utstikkende kragebein, jo. Hun er da ikke mager? Det første bildet er en sykelig tynn kvinne Det andre bildet er en mager kvinne Er det noe rart at normalt utseende mennesker mener de er for tjukke med slike holdninger? 0 Siter
Bookworm Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Jeg har ikke godt av å gå hjemme, jeg. Jeg er blitt Se og Hør-kjerring etter bare to dager. Tenk hvordan jeg skulle blitt hvis jeg gikk hjemme på heltid! :-O Jeg har vært hjemmeværende i over to år, og har enda (heldigvis) ikke sunket så lavt at jeg kjøper Se og Hør:-) 0 Siter
tonie Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Skrevet 5. februar 2009 Det første bildet er en sykelig tynn kvinne Det andre bildet er en mager kvinne Er det noe rart at normalt utseende mennesker mener de er for tjukke med slike holdninger? Skal jeg gro komplekser jeg nå da, som alltid har følt meg som normalt slank og ser ut omtrent som Katie? Jeg blir litt irritert når jeg ser normalt slanke jenter som omtales som sykelig tynne. 0 Siter
AAA Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Kraftige bein? Du tuller!!?! Hun er ikke det jeg vil kalle sykelig tynn, men _for_ tynn til at det er spesielt pent er hun, spesielt på de bildene der de er på en eller annen fest, de med oppsatt hår og noe blankt i kjolen. 0 Siter
tonie Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Skrevet 5. februar 2009 Hva er det som gjør hun der så superpen da? Står jo at hun liksom skal være det. Syns hun så ut som tanta mi, jeg. Hun ser vedig snill ut, synes jeg. Hun var vel kanskje litt hottere før hun ble kona til Tom Cruise? Jeg tror han liker at damer ser modne og elegante ut;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.