Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På shoppingbildet ser hun aldeles helt normal ut, men kjolebildene var ikke riktig så - eh - flatterende. Der ser hun mer mager ut.

Enig, men disse 20-tallskjolene får alle til å se magre ut, synes jeg. De henger og slenger og skjuler alt av former.

• Svar 102
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tonie

30

• Bookworm

9

• morsan

6

• Lotte :o)

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hun har da slettes ikke "kraftige" bein!

Å si noe sånt er et hån mot de mange som kanskje har enda litt mere kjøtt på beina, men allikevel er langt ifra tykke...

Forøvrig synes jeg ikke hun er FOR tynn, i den forstand at det ser usunt ut. Men hun har ikke så veldig mye å gå på heller før hun begynner å virke "skranglete"

.

Ok. Kraftige var muligens litt drøyt å si, men jeg synes de ser litt store ut i forhold til resten av kroppen, hvis du skjønner hva jeg mener. Man kan ikke bare dømme utfra kragebeina når en skal avgjøre om noen er undervektige. Det jeg mente å si er at resten av damen ser helt normalvektig ut.

AneM1365380603
Skrevet

Jeg har ikke godt av å gå hjemme, jeg. Jeg er blitt Se og Hør-kjerring etter bare to dager. Tenk hvordan jeg skulle blitt hvis jeg gikk hjemme på heltid! :-O

He he. Jeg er enig med frosken i at dette ikke er noe typisk tonie-tema, slik som vi kjenner deg ;)

Godt du kan overraske litt, he he.

Skrevet

Jeg har ikke godt av å gå hjemme, jeg. Jeg er blitt Se og Hør-kjerring etter bare to dager. Tenk hvordan jeg skulle blitt hvis jeg gikk hjemme på heltid! :-O

Jeg tror du må finne frem Kafka eller evt. Ibsens samlede, slik at du kan beskyttes mot denne utviklingen.

*beskytter tonie mot moralsk og kulturelt forfall*

Omsorgsfull hilsen fra

candyqueen_83
Skrevet

Jeg syns hun er veldig tynn. Kraftige bein??

Skrevet

Jeg syns hun er veldig tynn. Kraftige bein??

Litt sånn normalt småkraftige, kanskje? Ikke tykke men ikke tynne heller.

Skrevet

He he. Jeg er enig med frosken i at dette ikke er noe typisk tonie-tema, slik som vi kjenner deg ;)

Godt du kan overraske litt, he he.

:)

Gjest ViViola
Skrevet

Enig, men disse 20-tallskjolene får alle til å se magre ut, synes jeg. De henger og slenger og skjuler alt av former.

Meningsløs designermoro!

:-)

Skrevet

Jeg tror du må finne frem Kafka eller evt. Ibsens samlede, slik at du kan beskyttes mot denne utviklingen.

*beskytter tonie mot moralsk og kulturelt forfall*

Omsorgsfull hilsen fra

Ok..Sukk. Da rusler jeg bort til Kafka og prøver å fortrenge det "Er Jessica Simpson blitt for tykk"- innlegget jeg har så lyst til å skrive.

Takk frosk.

Noen andre som føler seg kallet til å ta seg av det? ;)

Skrevet

Kraftige bein?! tonie - nå kødder du. Dama er syltynn!

Skrevet

Hva er det som gjør hun der så superpen da? Står jo at hun liksom skal være det. Syns hun så ut som tanta mi, jeg.

Skrevet

Litt sånn normalt småkraftige, kanskje? Ikke tykke men ikke tynne heller.

''Litt sånn normalt småkraftige, kanskje?''

Nei, den dama er ikke i nærheten av å være _litt_ kraftig bygd en gang!

Skrevet

Personlig synes jeg det er svært lite pent når strukturene under huden på brystkassa vises.

Skrevet

Dette kaller jeg en syltynn kvinne: http://farm2.static.flickr.com/1130/620305806_8d39b67348_o.jpg

Og dette en normalvektig:

http://img2.timeinc.net/people/i/2008/gallery/mothers_day_fashion/katie_holmes.jpg

Hun har jo bare utstikkende kragebein, jo. Hun er da ikke mager? :)

Det første bildet er en sykelig tynn kvinne

Det andre bildet er en mager kvinne

Er det noe rart at normalt utseende mennesker mener de er for tjukke med slike holdninger?

Skrevet

Jeg har vært hjemmeværende i over to år, og har enda (heldigvis) ikke sunket så lavt at jeg kjøper Se og Hør:-)

Skrevet

Det første bildet er en sykelig tynn kvinne

Det andre bildet er en mager kvinne

Er det noe rart at normalt utseende mennesker mener de er for tjukke med slike holdninger?

Skal jeg gro komplekser jeg nå da, som alltid har følt meg som normalt slank og ser ut omtrent som Katie?:) Jeg blir litt irritert når jeg ser normalt slanke jenter som omtales som sykelig tynne.

Skrevet

Kraftige bein? Du tuller!!?!

Hun er ikke det jeg vil kalle sykelig tynn, men _for_ tynn til at det er spesielt pent er hun, spesielt på de bildene der de er på en eller annen fest, de med oppsatt hår og noe blankt i kjolen.

Skrevet

Hva er det som gjør hun der så superpen da? Står jo at hun liksom skal være det. Syns hun så ut som tanta mi, jeg.

Hun ser vedig snill ut, synes jeg. Hun var vel kanskje litt hottere før hun ble kona til Tom Cruise? Jeg tror han liker at damer ser modne og elegante ut;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...