Mrs D Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Skal jeg gro komplekser jeg nå da, som alltid har følt meg som normalt slank og ser ut omtrent som Katie? Jeg blir litt irritert når jeg ser normalt slanke jenter som omtales som sykelig tynne. ''Skal jeg gro komplekser jeg nå da, som alltid har følt meg som normalt slank og ser ut omtrent som Katie? Jeg blir litt irritert når jeg ser normalt slanke jenter som omtales som sykelig tynne.'' Ditt bilde av hva som er normalt er ikke nødvendigvis alle andres bilde. Tydelig nok at du tar deg nær av at andre har andre meninger enn deg? Syns det er mye i det Bookworm sier over her. 0 Siter
Bookworm Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Skal jeg gro komplekser jeg nå da, som alltid har følt meg som normalt slank og ser ut omtrent som Katie? Jeg blir litt irritert når jeg ser normalt slanke jenter som omtales som sykelig tynne. Bare så det er sagt, jeg ser omtrent slik ut jeg også - likevel synes jeg det blir å dra det litt langt å påstå at jente har _kraftige_ bein. Vi er nok rett og slett litt for tynne, jeg vet jeg er det i forhold til høyden... 0 Siter
Gjest vingla Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Kraftige bein? Du tuller!!?! Hun er ikke det jeg vil kalle sykelig tynn, men _for_ tynn til at det er spesielt pent er hun, spesielt på de bildene der de er på en eller annen fest, de med oppsatt hår og noe blankt i kjolen. Jeg synes ikke at hun er for tynn, slik at det ikke er pent. Hun virker ganske normal. Men som sagt tidligere er hun jo en slank kvinne, det er det vel ingen tvil om. 0 Siter
tonie Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Skrevet 5. februar 2009 ''Skal jeg gro komplekser jeg nå da, som alltid har følt meg som normalt slank og ser ut omtrent som Katie? Jeg blir litt irritert når jeg ser normalt slanke jenter som omtales som sykelig tynne.'' Ditt bilde av hva som er normalt er ikke nødvendigvis alle andres bilde. Tydelig nok at du tar deg nær av at andre har andre meninger enn deg? Syns det er mye i det Bookworm sier over her. Jeg bare kverulerer:) Jeg tar meg ikke nær av det i det hele tatt. Jeg er veldig fornøyd med figuren takk, men jeg blir litt irritert når andre sier at jeg er mager når jeg er både sunn og frisk og normalvektig. Det er bare de overvektiges følelser det skal tas hensyn til hele tiden. Skjønner du hvor jeg vil hen? 0 Siter
tonie Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Skrevet 5. februar 2009 Bare så det er sagt, jeg ser omtrent slik ut jeg også - likevel synes jeg det blir å dra det litt langt å påstå at jente har _kraftige_ bein. Vi er nok rett og slett litt for tynne, jeg vet jeg er det i forhold til høyden... Kraftige i forhold til kragebeina og armene. Det sier meg at dama har mye å gå på før hun er sykelig tynn. Hun er helt normal. Nå har jeg sagt det jeg vet ikke hvor mange ganger. Jeg har ikke sett deg, men jeg er i hvert fall ikke sykelig tynn. Jeg er frisk og rask og akkurat passe lett i kroppen:) 0 Siter
Gjest Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Hun ser vedig snill ut, synes jeg. Hun var vel kanskje litt hottere før hun ble kona til Tom Cruise? Jeg tror han liker at damer ser modne og elegante ut;) Han eier ikke smak! Dette er hva pent er: http://wallpaper.celebritypc.com/evangeline_lilly/Evangeline_Lilly_13-1024.jpg 0 Siter
tonie Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Skrevet 5. februar 2009 Han eier ikke smak! Dette er hva pent er: http://wallpaper.celebritypc.com/evangeline_lilly/Evangeline_Lilly_13-1024.jpg Hun er nydelig, ja. Enig med deg:) 0 Siter
Bookworm Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Han eier ikke smak! Dette er hva pent er: http://wallpaper.celebritypc.com/evangeline_lilly/Evangeline_Lilly_13-1024.jpg Nå føler jeg meg litt stolt her jeg sitter, akkurat slik hår har jeg:-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Kraftige i forhold til kragebeina og armene. Det sier meg at dama har mye å gå på før hun er sykelig tynn. Hun er helt normal. Nå har jeg sagt det jeg vet ikke hvor mange ganger. Jeg har ikke sett deg, men jeg er i hvert fall ikke sykelig tynn. Jeg er frisk og rask og akkurat passe lett i kroppen:) Jeg sa ikke at verken du, jeg eller Katie var _sykelig_ tynne (men jeg mener Angelina er det på det bildet du linket til). Normalen er heller ikke en tynn linje - men heldigvis med endel slingringsmonn. Men hvis du (som du sier) på samme måte som meg, har samme kropp som Katie, mener jeg at vi er litt for tynne ja... (uten at vi dermed er verken sykelige eller "unormale")... 0 Siter
Gjest vingla Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Han eier ikke smak! Dette er hva pent er: http://wallpaper.celebritypc.com/evangeline_lilly/Evangeline_Lilly_13-1024.jpg Men denne linken handlet jo om hva som er for tynn og hva som ikke er det. Den kvinnen du viste bilde av ser vi jo ikke kroppen på...bare ansiktet. Men søt var hun jo:) 0 Siter
frosken Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Kraftige i forhold til kragebeina og armene. Det sier meg at dama har mye å gå på før hun er sykelig tynn. Hun er helt normal. Nå har jeg sagt det jeg vet ikke hvor mange ganger. Jeg har ikke sett deg, men jeg er i hvert fall ikke sykelig tynn. Jeg er frisk og rask og akkurat passe lett i kroppen:) Skulle ikke du lese Kafka?!? 0 Siter
Gjest Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Men denne linken handlet jo om hva som er for tynn og hva som ikke er det. Den kvinnen du viste bilde av ser vi jo ikke kroppen på...bare ansiktet. Men søt var hun jo:) http://daveandthomas.net/blog/wp-content/uploads/2008/08/evangeline_lilly_lost.jpg 0 Siter
Aggathe Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Ok..Sukk. Da rusler jeg bort til Kafka og prøver å fortrenge det "Er Jessica Simpson blitt for tykk"- innlegget jeg har så lyst til å skrive. Takk frosk. Noen andre som føler seg kallet til å ta seg av det? Pssst, Jessica er blitt kvapsete og kler ikke de ekstra kiloene! Så fikk du ihvertfall et svar på den : ) 0 Siter
tonie Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Skrevet 5. februar 2009 Jeg sa ikke at verken du, jeg eller Katie var _sykelig_ tynne (men jeg mener Angelina er det på det bildet du linket til). Normalen er heller ikke en tynn linje - men heldigvis med endel slingringsmonn. Men hvis du (som du sier) på samme måte som meg, har samme kropp som Katie, mener jeg at vi er litt for tynne ja... (uten at vi dermed er verken sykelige eller "unormale")... Jaja, du om det. Selv er jeg ganske så fornøyd med alt fra halsen og ned;) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Jeg bare kverulerer:) Jeg tar meg ikke nær av det i det hele tatt. Jeg er veldig fornøyd med figuren takk, men jeg blir litt irritert når andre sier at jeg er mager når jeg er både sunn og frisk og normalvektig. Det er bare de overvektiges følelser det skal tas hensyn til hele tiden. Skjønner du hvor jeg vil hen? Hvor høy er du, og hva veier du? Legg ut et nakenbilde, slik at SMIR, Geir og mrxx har noe å hvile øynene på ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Jeg er enig med deg og har ikke lest et eneste annet svar, men regner med at her får du ymse svar ja ) 0 Siter
tonie Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Skrevet 5. februar 2009 Skulle ikke du lese Kafka?!? Jammen, jammen..... I morgen skal jeg ta to Paracet og komme meg på jobben, så da går det seg nok til skal du se;) 0 Siter
Bookworm Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Jaja, du om det. Selv er jeg ganske så fornøyd med alt fra halsen og ned;) Men herregud da - jeg er da fornøyd jeg også. Jeg har ikke sagt noe annet!! Jeg prøver bare å få fram at hvis man sier at Katie er kraftig, hvordan vil det styrke selvtilliten til normalvektige ungdommer (som ligger "litt over normen")? Det er holdningene jeg er ute etter her, og samtidig er jeg da enig med deg i at det er like ille å kommentere tynne menneskers kropp som tykke menneskers kropp- 0 Siter
tonie Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Skrevet 5. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1233854838' post='4085040] Hvor høy er du, og hva veier du? Legg ut et nakenbilde, slik at SMIR, Geir og mrxx har noe å hvile øynene på ;-) Hah. Jeg sa at _jeg_ er godt fornøyd. Det er så absolutt mulig at ikke alle andre vil være det, hehe. Jeg tenker jeg beholder klærne på, jeg;) 0 Siter
Gjest vingla Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 http://daveandthomas.net/blog/wp-content/uploads/2008/08/evangeline_lilly_lost.jpg Ok:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.