tonie Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Skrevet 5. februar 2009 Men herregud da - jeg er da fornøyd jeg også. Jeg har ikke sagt noe annet!! Jeg prøver bare å få fram at hvis man sier at Katie er kraftig, hvordan vil det styrke selvtilliten til normalvektige ungdommer (som ligger "litt over normen")? Det er holdningene jeg er ute etter her, og samtidig er jeg da enig med deg i at det er like ille å kommentere tynne menneskers kropp som tykke menneskers kropp- Det hjelper kanskje litt på selvtilliten til de ungdommene som er litt tynnere enn normalen. Jeg er så hjertegod at jeg tenker på dem, jeg. *s* 0 Siter
Bookworm Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Det hjelper kanskje litt på selvtilliten til de ungdommene som er litt tynnere enn normalen. Jeg er så hjertegod at jeg tenker på dem, jeg. *s* ''Jeg er så hjertegod at jeg tenker på dem, jeg.'' Nesten så hjertet smelter her jeg sitter, men jeg skjønner at du bare gjør dette for å kverulere og at du har vært for mye hjemme... Men du er ikke hjertegod når du bare tenker på en gruppe mennesker og driter i en annen gruppe... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Hah. Jeg sa at _jeg_ er godt fornøyd. Det er så absolutt mulig at ikke alle andre vil være det, hehe. Jeg tenker jeg beholder klærne på, jeg;) *s* 0 Siter
tonie Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Skrevet 5. februar 2009 Jeg er enig med deg og har ikke lest et eneste annet svar, men regner med at her får du ymse svar ja ) Å ja. Jeg kjedet meg litt i dag ser du, men nå kjenner jeg at jeg har gått lei av dette også. Det er det samme gamle;) 0 Siter
tonie Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Skrevet 5. februar 2009 ''Jeg er så hjertegod at jeg tenker på dem, jeg.'' Nesten så hjertet smelter her jeg sitter, men jeg skjønner at du bare gjør dette for å kverulere og at du har vært for mye hjemme... Men du er ikke hjertegod når du bare tenker på en gruppe mennesker og driter i en annen gruppe... Men det er jo bare jeg her som tenker på dem:) Alle andre her gjør sitt beste for å få det til å høres ut som en normalt slank kvinne er mager og stygg. 0 Siter
Bookworm Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Men det er jo bare jeg her som tenker på dem:) Alle andre her gjør sitt beste for å få det til å høres ut som en normalt slank kvinne er mager og stygg. Er du ikke ferdig med å kverulere enda da? Jeg finner meg ei bok jeg - skulle ikke du også det? 0 Siter
Aggathe Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Hun ser ikke sykelig tynn ut i mine øyne, og det med kraftige ben skjønner jeg, hun har kraftigere bein enn overkropp, hun bør trene litt mer overkropp rett og slett, det er nok svaret! Jeg går liksom og venter på at hun skal bli gravid igjen, enten det eller skilsmisse! 0 Siter
tonie Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Skrevet 5. februar 2009 Er du ikke ferdig med å kverulere enda da? Jeg finner meg ei bok jeg - skulle ikke du også det? Du bare MÅ ha siste ordet du! Kafka er ikke tingen i dag. Jeg skulle hatt Se og Hør, skulle jeg, men det ha jeg jo ikke. Saabye Christensen, kanskje? Hm. 0 Siter
tonie Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Skrevet 5. februar 2009 Hun ser ikke sykelig tynn ut i mine øyne, og det med kraftige ben skjønner jeg, hun har kraftigere bein enn overkropp, hun bør trene litt mer overkropp rett og slett, det er nok svaret! Jeg går liksom og venter på at hun skal bli gravid igjen, enten det eller skilsmisse! Å takk, takk Aggathe! Endelig noen som skjønner hva jeg mener:) Jeg kunne gitt deg en stor klem, men jeg er ikke sånn. 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Hun er akkurat som meg hun. Tynn overkropp og ja du har rett litt kraftige bein ja:-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Du bare MÅ ha siste ordet du! Kafka er ikke tingen i dag. Jeg skulle hatt Se og Hør, skulle jeg, men det ha jeg jo ikke. Saabye Christensen, kanskje? Hm. Det er vel neppe å ha siste ordet, når jeg trekker meg vekk fra diskusjonen og lar din kommentar stå igjen som den siste? 0 Siter
spiky Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Jo, hun er tynn. På det første bildet minner armene hennes meg litt om armene til prinsesse Victoria sine når hun hadde anorexia. http://media.aftenposten.no/archive/00078/Prinsesse_Victoria_78954a.jpg 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Å takk, takk Aggathe! Endelig noen som skjønner hva jeg mener:) Jeg kunne gitt deg en stor klem, men jeg er ikke sånn. Jeg også skjønner hva du mener. 0 Siter
Gjest Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Hun er nydelig, ja. Enig med deg:) *SUKK* Tenk om jeg var en superkjekk filmkjendis nå... =P 0 Siter
henrikke71 Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Ok. Kraftige var muligens litt drøyt å si, men jeg synes de ser litt store ut i forhold til resten av kroppen, hvis du skjønner hva jeg mener. Man kan ikke bare dømme utfra kragebeina når en skal avgjøre om noen er undervektige. Det jeg mente å si er at resten av damen ser helt normalvektig ut. Hvis man leser Kafka og Ibsen til vanlig, så tror jeg ikke en omgang Se og Hør i ny og ne kan gjøre annet enn godt. Men det kan jo være du blir nødt til å veie opp med litt Sartre og Nietzsche etterpå. Eller Se og Hørs versjon, Also sprakk Jessica Simpson, (humrer i skjegget:-) 0 Siter
Gjest vingla Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Hvis man leser Kafka og Ibsen til vanlig, så tror jeg ikke en omgang Se og Hør i ny og ne kan gjøre annet enn godt. Men det kan jo være du blir nødt til å veie opp med litt Sartre og Nietzsche etterpå. Eller Se og Hørs versjon, Also sprakk Jessica Simpson, (humrer i skjegget:-) Det er iallefall lite slingringsmonn mellom det å bli kallt allt for tynn ( Katie Holmes) og overvektig ( Jessica Simpson) i slike medier som se og hør.. 0 Siter
henrikke71 Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Det er iallefall lite slingringsmonn mellom det å bli kallt allt for tynn ( Katie Holmes) og overvektig ( Jessica Simpson) i slike medier som se og hør.. Mediene elsker jo å gjøre stort nummer ut av nada, det er jo tross alt det de tjener pengene sine på. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Hun er kjempe flott. Helt enig med deg, litt kraftige bein i forhold til resten. Nydelig dame! :0) Og for en skjønn datter hun har. Måtte bare si det ;0) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1233842165' post='4084787] Det eneste som er feil med Katie, er mannen hennes. *eg blir kvalm* Ja, fytti grisen. Det daukjøttet hun bør kvitte seg med, er x antall kilo Tom Cruise. *grøsser* 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Jeg synes hun ser litt knoklete ut på de første bildene. Altså litt for tynn. Og kjolen henger jo som en sekk. Kanskje det ville sett annerledes ut med klær som passet litt bedre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.