Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal jeg gro komplekser jeg nå da, som alltid har følt meg som normalt slank og ser ut omtrent som Katie?:) Jeg blir litt irritert når jeg ser normalt slanke jenter som omtales som sykelig tynne.

Poenget her er vel at Katie ikke alltid har vært såpass tynn, det er innlysende at hun slanker seg - og at det begynner å holde nå.

• Svar 102
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tonie

30

• Bookworm

9

• morsan

6

• Lotte :o)

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, fytti grisen. Det daukjøttet hun bør kvitte seg med, er x antall kilo Tom Cruise.

*grøsser*

Hun bør m.a.o. slanke bort Tom fra familiebildet ;-p

Skrevet

Jeg bare kverulerer:) Jeg tar meg ikke nær av det i det hele tatt. Jeg er veldig fornøyd med figuren takk, men jeg blir litt irritert når andre sier at jeg er mager når jeg er både sunn og frisk og normalvektig. Det er bare de overvektiges følelser det skal tas hensyn til hele tiden. Skjønner du hvor jeg vil hen?

''Jeg bare kverulerer:)''

Ah, du kijeder deg bare! :-) Gjør nok jeg også som gidder svare i en tråd som dette, hehe.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1233862780' post='4085193]

Hun bør m.a.o. slanke bort Tom fra familiebildet ;-p

Jepp!

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Kraftige bein?! Er du gærn?! I mine øyne er hun anoretisk!

Skrevet

Å takk, takk Aggathe! Endelig noen som skjønner hva jeg mener:)

Jeg kunne gitt deg en stor klem, men jeg er ikke sånn.

Jeg skjønner hva du mener, men er likevel ikke enig i at det er en påfallende dis-proporsjonalitet (heter det det??) ute og går hos henne.

Gjest Elextra
Skrevet

Hun har kanskje litt vel tynn overkropp, ser det særlig på bildet øverst til venstre, men hva så? Hun er jo vakker uansett *S*

Skrevet

Jeg synes hun er fin, jeg. Hun har samme kroppsfasong som stemoren min. Når stemoren min legger på seg, får hun først og fremst tykkere lår, hofter og legger. Hun er naturlig slank og trives best slik, da med en noe spinkel overkropp.

(Den kan selvfølgelig ikke sammenlignes med Katie Holmes' kropp, men så er stemoren min tross alt 60 år snart)

Skrevet

i mine øyne ser hun undervektig ut. Dette pga de veldig tynne armene og benene + det innsunkne området rett over brystene.

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener, men er likevel ikke enig i at det er en påfallende dis-proporsjonalitet (heter det det??) ute og går hos henne.

Så veldig påfallende er det ikke. Jeg tror ikke Toni egentlig mente at bena hennes var kraftige, men at hun er litt kraftigere nedentil en oventil.

Slik er jeg også. Litt kraftigere nedentil. Noe som gjør at det er en fordel at vekten ikke går hverken for mye opp eller ned, da det kan slå ut feil på den ene eller andre måten.

Skrevet

Så veldig påfallende er det ikke. Jeg tror ikke Toni egentlig mente at bena hennes var kraftige, men at hun er litt kraftigere nedentil en oventil.

Slik er jeg også. Litt kraftigere nedentil. Noe som gjør at det er en fordel at vekten ikke går hverken for mye opp eller ned, da det kan slå ut feil på den ene eller andre måten.

Mange kan ha ymse varianter av disproporsjonalitet. Jge synes ikke at det er nødvendig å kommentere det over en lav sko, men heller tenke at dette inngår i den store bolken av helt naturlige og normale variasjoner.

Med andre ord mener jeg at tonie kunne vært like "raus" mht å la være å kommentere Katies disproporsjonalitet der slik som hun (tonie) mener avisene burde vært mer rause mht hennes (Katies) tynne overkropp:-)

Skrevet

Ikke for tynn. Jeg syness kanskje hun kunne hatt mer fett på ryggen.....

Skrevet

Mange kan ha ymse varianter av disproporsjonalitet. Jge synes ikke at det er nødvendig å kommentere det over en lav sko, men heller tenke at dette inngår i den store bolken av helt naturlige og normale variasjoner.

Med andre ord mener jeg at tonie kunne vært like "raus" mht å la være å kommentere Katies disproporsjonalitet der slik som hun (tonie) mener avisene burde vært mer rause mht hennes (Katies) tynne overkropp:-)

Ja, det er jeg jo enig i og jeg skulle ønsket at jeg ikke hadde svart på tråden. Sånn generelt mener jeg at kvinner er alt for "flinke" til å kritisere andres kvinners kropper. En uskikk.

Skrevet

Jeg prøver igjen, for n' te gang. Det jeg mente å si var at de kaller henne radmager fordi hun har utstikkende krageben og spinkel overkropp. Jeg mener de burde sett på helheten, for bena er ikke radmagre. Faktisk helt normale, men kraftige i forhold til overkroppen. Sånn. Nå gidder jeg ikke å forklare meg mer.

Skrevet

Jeg prøver igjen, for n' te gang. Det jeg mente å si var at de kaller henne radmager fordi hun har utstikkende krageben og spinkel overkropp. Jeg mener de burde sett på helheten, for bena er ikke radmagre. Faktisk helt normale, men kraftige i forhold til overkroppen. Sånn. Nå gidder jeg ikke å forklare meg mer.

Markerte krageben synes jeg bare er fint... i de fleste tilfeller. En annen holdning og knoklene i ryggen ville ikke vært så fremtredende. Ikke minst en bedre kjole... så jeg er egentlig enig med deg. :-)

Skrevet

'' Faktisk helt normale''

Da burde du ha skrevet det! ;-)

Skrevet

Jeg gjorde jo det?:)

Oops. Den havnet litt feil:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...