Gjest minnah Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Skal jeg gro komplekser jeg nå da, som alltid har følt meg som normalt slank og ser ut omtrent som Katie? Jeg blir litt irritert når jeg ser normalt slanke jenter som omtales som sykelig tynne. Poenget her er vel at Katie ikke alltid har vært såpass tynn, det er innlysende at hun slanker seg - og at det begynner å holde nå. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Ja, fytti grisen. Det daukjøttet hun bør kvitte seg med, er x antall kilo Tom Cruise. *grøsser* Hun bør m.a.o. slanke bort Tom fra familiebildet ;-p 0 Siter
Mrs D Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Jeg bare kverulerer:) Jeg tar meg ikke nær av det i det hele tatt. Jeg er veldig fornøyd med figuren takk, men jeg blir litt irritert når andre sier at jeg er mager når jeg er både sunn og frisk og normalvektig. Det er bare de overvektiges følelser det skal tas hensyn til hele tiden. Skjønner du hvor jeg vil hen? ''Jeg bare kverulerer:)'' Ah, du kijeder deg bare! :-) Gjør nok jeg også som gidder svare i en tråd som dette, hehe. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1233862780' post='4085193] Hun bør m.a.o. slanke bort Tom fra familiebildet ;-p Jepp! 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Kraftige bein?! Er du gærn?! I mine øyne er hun anoretisk! 0 Siter
morsan Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Å takk, takk Aggathe! Endelig noen som skjønner hva jeg mener:) Jeg kunne gitt deg en stor klem, men jeg er ikke sånn. Jeg skjønner hva du mener, men er likevel ikke enig i at det er en påfallende dis-proporsjonalitet (heter det det??) ute og går hos henne. 0 Siter
morsan Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Han eier ikke smak! Dette er hva pent er: http://wallpaper.celebritypc.com/evangeline_lilly/Evangeline_Lilly_13-1024.jpg Ikke enig i at hun er veldig pen. Høyst ordinær. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Hun har kanskje litt vel tynn overkropp, ser det særlig på bildet øverst til venstre, men hva så? Hun er jo vakker uansett *S* 0 Siter
Glimtipper Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Jeg synes hun er fin, jeg. Hun har samme kroppsfasong som stemoren min. Når stemoren min legger på seg, får hun først og fremst tykkere lår, hofter og legger. Hun er naturlig slank og trives best slik, da med en noe spinkel overkropp. (Den kan selvfølgelig ikke sammenlignes med Katie Holmes' kropp, men så er stemoren min tross alt 60 år snart) 0 Siter
willow Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 i mine øyne ser hun undervektig ut. Dette pga de veldig tynne armene og benene + det innsunkne området rett over brystene. 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Jeg skjønner hva du mener, men er likevel ikke enig i at det er en påfallende dis-proporsjonalitet (heter det det??) ute og går hos henne. Så veldig påfallende er det ikke. Jeg tror ikke Toni egentlig mente at bena hennes var kraftige, men at hun er litt kraftigere nedentil en oventil. Slik er jeg også. Litt kraftigere nedentil. Noe som gjør at det er en fordel at vekten ikke går hverken for mye opp eller ned, da det kan slå ut feil på den ene eller andre måten. 0 Siter
morsan Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Så veldig påfallende er det ikke. Jeg tror ikke Toni egentlig mente at bena hennes var kraftige, men at hun er litt kraftigere nedentil en oventil. Slik er jeg også. Litt kraftigere nedentil. Noe som gjør at det er en fordel at vekten ikke går hverken for mye opp eller ned, da det kan slå ut feil på den ene eller andre måten. Mange kan ha ymse varianter av disproporsjonalitet. Jge synes ikke at det er nødvendig å kommentere det over en lav sko, men heller tenke at dette inngår i den store bolken av helt naturlige og normale variasjoner. Med andre ord mener jeg at tonie kunne vært like "raus" mht å la være å kommentere Katies disproporsjonalitet der slik som hun (tonie) mener avisene burde vært mer rause mht hennes (Katies) tynne overkropp:-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Ikke for tynn. Jeg syness kanskje hun kunne hatt mer fett på ryggen..... 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Mange kan ha ymse varianter av disproporsjonalitet. Jge synes ikke at det er nødvendig å kommentere det over en lav sko, men heller tenke at dette inngår i den store bolken av helt naturlige og normale variasjoner. Med andre ord mener jeg at tonie kunne vært like "raus" mht å la være å kommentere Katies disproporsjonalitet der slik som hun (tonie) mener avisene burde vært mer rause mht hennes (Katies) tynne overkropp:-) Ja, det er jeg jo enig i og jeg skulle ønsket at jeg ikke hadde svart på tråden. Sånn generelt mener jeg at kvinner er alt for "flinke" til å kritisere andres kvinners kropper. En uskikk. 0 Siter
tonie Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Skrevet 6. februar 2009 Mange kan ha ymse varianter av disproporsjonalitet. Jge synes ikke at det er nødvendig å kommentere det over en lav sko, men heller tenke at dette inngår i den store bolken av helt naturlige og normale variasjoner. Med andre ord mener jeg at tonie kunne vært like "raus" mht å la være å kommentere Katies disproporsjonalitet der slik som hun (tonie) mener avisene burde vært mer rause mht hennes (Katies) tynne overkropp:-) Jeg prøver igjen, for n' te gang. Det jeg mente å si var at de kaller henne radmager fordi hun har utstikkende krageben og spinkel overkropp. Jeg mener de burde sett på helheten, for bena er ikke radmagre. Faktisk helt normale, men kraftige i forhold til overkroppen. Sånn. Nå gidder jeg ikke å forklare meg mer. 0 Siter
bustebeisa Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Jeg prøver igjen, for n' te gang. Det jeg mente å si var at de kaller henne radmager fordi hun har utstikkende krageben og spinkel overkropp. Jeg mener de burde sett på helheten, for bena er ikke radmagre. Faktisk helt normale, men kraftige i forhold til overkroppen. Sånn. Nå gidder jeg ikke å forklare meg mer. Markerte krageben synes jeg bare er fint... i de fleste tilfeller. En annen holdning og knoklene i ryggen ville ikke vært så fremtredende. Ikke minst en bedre kjole... så jeg er egentlig enig med deg. :-) 0 Siter
morsan Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Jeg prøver igjen, for n' te gang. Det jeg mente å si var at de kaller henne radmager fordi hun har utstikkende krageben og spinkel overkropp. Jeg mener de burde sett på helheten, for bena er ikke radmagre. Faktisk helt normale, men kraftige i forhold til overkroppen. Sånn. Nå gidder jeg ikke å forklare meg mer. '' Faktisk helt normale'' Da burde du ha skrevet det! ;-) 0 Siter
tonie Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Skrevet 6. februar 2009 Jeg gjorde jo det? Oops. Den havnet litt feil:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.