Gå til innhold

God kveld Norge, Aune Sand... igjen

Anbefalte innlegg

AneM1365380603
Skrevet

Det virker jo som det er Vebjørn som på et eller annet vis tar seg av Aune. Men jeg har sett en del intervjuer med dem begge, hvor Vebjørn ser litt ille berørt ut når broren snakker.

Jeg har ikke sett så mange intervjuer av Aune Sand, men det jeg har sett har vært litt pinlig.

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

12

• Colette

12

• AneM1365380603

6

• morsan

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1234046107' post='4087160]

Det har jeg også sett. Men jeg synes også at Vebjørn gjør et bedre inntrykk som taus, enn når han åpner kjeften... De er ganske særegne begge to.

Jeg må bare innrømme at jeg liker Vebjørn Sand. Både som person og kunstner:-)

Skrevet

Jeg må bare innrømme at jeg liker Vebjørn Sand. Både som person og kunstner:-)

Hver sin smak :-) Jeg tror jeg har plassert disse to i samme boks som Morten Harket... ;-)

Gjest lattervekkende type
Skrevet

Vebjørn virker hakket smartere, ja. Jeg synes Aune virka litt dopa sist jeg så intervju med han. Det kan jo hende fyren bare er litt sånn "rusa på livet".. Jeg vet ikke.

Hmmm. Hadde visst stavet Vibeke feil.

Jeg tror den skrullinga hans er bare et skall. Han føler vel at han alltid har kommet litt som nummer to etter den talentfulle broren sin. Derfor må han skrulle og snakke som en fjoms for å få oppmerksomhet.

Men fyyy noen burde sitte klar med en slik "biiip" maskin hver gang han skal snakke på tv. Han burde beskyttes fra seg selv.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1234046547' post='4087188]

Hver sin smak :-) Jeg tror jeg har plassert disse to i samme boks som Morten Harket... ;-)

Så du liker ikke Morten Harket heller? Nei, nei...:-)

Skrevet

Liker og liker, Fru Blom. Jeg foretrekker andre kunstnere og artister.

Skrevet

Morten Harket er en skrulling. :o) Jeg lo så jeg grein da han stakk nesa innom finalen (?) på Idol sist og sto og skravlet på scenen helt i sin egen verden. :o)

Jeg har ikke spesielt sansen for Kristian Valen, men når han imiterer Morten Harket ligger jeg langflat og hyler av latter! Han tar ham 150% på kornet!

Skrevet

Morten Harket er en skrulling. :o) Jeg lo så jeg grein da han stakk nesa innom finalen (?) på Idol sist og sto og skravlet på scenen helt i sin egen verden. :o)

Jeg har ikke spesielt sansen for Kristian Valen, men når han imiterer Morten Harket ligger jeg langflat og hyler av latter! Han tar ham 150% på kornet!

Ja, han er litt fjern når han prater noen ganger. Men jeg tro ærlig talt at det skyldes at han er langt over middels intelligent, og har problemer med å uttrykke seg slik at andre kan forstå hva han mener.

AneM1365380603
Skrevet

Ja, han er litt fjern når han prater noen ganger. Men jeg tro ærlig talt at det skyldes at han er langt over middels intelligent, og har problemer med å uttrykke seg slik at andre kan forstå hva han mener.

Det er god underholdning å høre Morten Harket prate. Kjekk er han jo også :)

Skrevet

Enig! Jeg får helt latterkrampe av parodiene, fordi det er så likt. *ler*

Skrevet

Det er god underholdning å høre Morten Harket prate. Kjekk er han jo også :)

Ja, herregud så vakker han er...:-) Nå nærmer han seg 50, men det ser ikke ut til å virke på han. Jeg synes nesten synd på han når han pørver å meddele hva han tenker. Han tar tydeligvis avstand fra det å være et overfladisk popidol, i hvert fall :-)

Skrevet

''Ja, han er litt fjern når han prater noen ganger.''

Litt??? Dagens understatement. Godt mulig han er klok, men det hjelper så lite, når han framstår som bortreist i egne uttrykk. Harket og Behn sammen, det hadde vært underholdning, det ;-)

Skrevet

Ja, herregud så vakker han er...:-) Nå nærmer han seg 50, men det ser ikke ut til å virke på han. Jeg synes nesten synd på han når han pørver å meddele hva han tenker. Han tar tydeligvis avstand fra det å være et overfladisk popidol, i hvert fall :-)

For meg er han litt for glatt til å være sexy, men jeg ser jo at han er en pen mann.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1234047281' post='4087215]

''Ja, han er litt fjern når han prater noen ganger.''

Litt??? Dagens understatement. Godt mulig han er klok, men det hjelper så lite, når han framstår som bortreist i egne uttrykk. Harket og Behn sammen, det hadde vært underholdning, det ;-)

Ja, når du sier det...de er ikke så helt ulike Ari Behn og Morten Harket. Det har jeg aldri tenkt på før. Men jeg synes det er viktig at vi gir plass til de som ikke er A-4-format også. Hvor kjedelig skulle det ikke ellers bli....

Skrevet

For meg er han litt for glatt til å være sexy, men jeg ser jo at han er en pen mann.

Jeg snakket bare om at han er vakker:-) Han er en vakker mann, rett og slett. Om man tolker det som å være sexy - eller ikke- det er opp til hvert enkelt menneske:-)

Skrevet

Ja, når du sier det...de er ikke så helt ulike Ari Behn og Morten Harket. Det har jeg aldri tenkt på før. Men jeg synes det er viktig at vi gir plass til de som ikke er A-4-format også. Hvor kjedelig skulle det ikke ellers bli....

Jo, selvfølgelig. _Noen_ påfugler trenger vi ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1234047598' post='4087220]

Jo, selvfølgelig. _Noen_ påfugler trenger vi ;-)

Ja, det gjør vi :-) Det er jo tydelig at påfuglene er interessante her inne på dol, i hvert fall. De vekker reaksjoner hos folk- og alt er bedre enn likegyldighet, synes jeg:-)

Skrevet

Ja, det gjør vi :-) Det er jo tydelig at påfuglene er interessante her inne på dol, i hvert fall. De vekker reaksjoner hos folk- og alt er bedre enn likegyldighet, synes jeg:-)

Kanskje ikke så rart å reagere på de villeste påfunnene, da. Media dekker jo opp klovneriet så det holder. Aune var usmakelig enn noen gang i kveld, synes jeg.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1234048099' post='4087223]

Kanskje ikke så rart å reagere på de villeste påfunnene, da. Media dekker jo opp klovneriet så det holder. Aune var usmakelig enn noen gang i kveld, synes jeg.

Nei, det er jo slik det er. Men det er jo godt at noen påtar seg rollen som klovn, da :-) ikke så mange av oss som tør eller orker det, tror jeg.

Jeg har ikke sett Aune i kveld, men jeg har Tv2 Sumo, så det kommer. Men det forundrer meg ikke om han var kvalm og usympatisk, for å si det sånn :-(

Skrevet

Fikk ikke med meg programmet, men han er så snål at han får tvillingbroren son til å fremstå som normal.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...