morsan Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Tror de har fått litt lite surstoff begge to, eg for min del, men Aune har fått minst det er det liten tvil om. Enig 0 Siter
morsan Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1234046547' post='4087188] Hver sin smak :-) Jeg tror jeg har plassert disse to i samme boks som Morten Harket... ;-) ..men Harket er jo minst én million ganger kjekkere! 0 Siter
tonie Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 ..men Harket er jo minst én million ganger kjekkere! Og så har han plenty med selvironi. Så du ham på Spellemannsprisen? Da måtte jeg le:) 0 Siter
morsan Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Og så har han plenty med selvironi. Så du ham på Spellemannsprisen? Da måtte jeg le:) Nei, det gikk jeg glipp av. Hva skjedde der? 0 Siter
tonie Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Nei, det gikk jeg glipp av. Hva skjedde der? For å ikke forvirre seerne lot han Magne Furuholmen ta seg av takketalen. Selv stod han bare ved siden av og så veldig lur ut, hehe. 0 Siter
morsan Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 For å ikke forvirre seerne lot han Magne Furuholmen ta seg av takketalen. Selv stod han bare ved siden av og så veldig lur ut, hehe. *S* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.