Gå til innhold

FU:hva er tidenes grand prix låt?

Anbefalte innlegg

• Svar 154
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

45

• AneM1365380603

15

• Lillemus

13

• tonie

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

http://www.youtube.com/watch?v=-kxIIa6YtFA

Dette er vinneren fra 1990. En av de mest upopulære. Han så nemlig lite glad ut da han vant, for han tok det visst som en selvfølge. Han er kjent for å være blant de mest klysete av vinnerne.

Hahaha, med John Cleese i korrekka! ;)

Er det ikke måte på hva du husker av gamle (og mer eller mindre talentløse) Grand Prix-deltakere? :P

AneM1365380603
Skrevet

Er det ikke måte på hva du husker av gamle (og mer eller mindre talentløse) Grand Prix-deltakere? :P

Hehe. Jeg har alltid vært fan av den der konkurransen ;) Der er noe der som fenger meg :o)

Skrevet

dette må være ett av de aller verste bidragene noensinne, både hva gjelder stemme"prakt", sceneopptreden og selve sangen.

At sangen på norsk høres ut som "lett og svett" gjør det ikke noe mindre komisk...

Gjest husker latvia
Skrevet

Det fotarbeidet var legendarisk!

Jepp:-) Søt var han også.

Skrevet

Og vi nevner i fleng instrumentene som du kan spille på:

fløyte, trompet, maraccas...

og blokkfløyte

Gjest JUSTaMinute
Skrevet

Halleluja med ei Israelsk gruppe. Den blir jeg aldri lei. Og så Johnny Logan da, han hadde et par nydelige ballader, bl.a. What's Another Year.

Skrevet

Halleluja med Milk and Honey (el noe slikt) fra Israel fra ca 1980.

Hold me now med Johhny Logan fra Irland.

Diggiloo-diggilei med Harreys ;)

J'aime la vie med Sandra (?) fra Belgia.

Dette er noen av de sangene jeg husker. Synes ikke nødvendigvis alle er like bra, men de falt meg i øret den gang da...

Skrevet

Halleluja med Milk and Honey (el noe slikt) fra Israel fra ca 1980.

Hold me now med Johhny Logan fra Irland.

Diggiloo-diggilei med Harreys ;)

J'aime la vie med Sandra (?) fra Belgia.

Dette er noen av de sangene jeg husker. Synes ikke nødvendigvis alle er like bra, men de falt meg i øret den gang da...

''Diggiloo-diggilei med Harreys ;)''

*springer ut på badet for å kaste opp*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...