Gjest MisterJobben Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Jeg mister jobben min pga krisen, + utflagging. Med en inntekt på ca 290.000,-, hva kan jeg da regne med i ledighetstrygd pr. mnd. om jeg ikke finner meg ny jobb? 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Sitat: "Dagpengenes størrelse beregnes ut i fra ditt dagpengegrunnlag. Dagpengegrunnlaget består av arbeidsinntekt og eventuelle folketrygdytelser du fikk utbetalt i siste kalenderår (fjor) eller i gjennomsnitt for de 3 siste årene før du fremmet krav om dagpenger." Dagpengene utgjør pr. dag 2,4 promille av dagpengegrunnlaget. Dette blir i gjennomsnitt 62,4 prosent av tidligere inntekt før skatt." Det er noen flere regler og unntak, men du kan selv lese videre på denne siden: http://www.nav.no/page?id=728 0 Siter
Gjest MisterJobben Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Sitat: "Dagpengenes størrelse beregnes ut i fra ditt dagpengegrunnlag. Dagpengegrunnlaget består av arbeidsinntekt og eventuelle folketrygdytelser du fikk utbetalt i siste kalenderår (fjor) eller i gjennomsnitt for de 3 siste årene før du fremmet krav om dagpenger." Dagpengene utgjør pr. dag 2,4 promille av dagpengegrunnlaget. Dette blir i gjennomsnitt 62,4 prosent av tidligere inntekt før skatt." Det er noen flere regler og unntak, men du kan selv lese videre på denne siden: http://www.nav.no/page?id=728 Takk for hjelpen. :0) 0 Siter
dobby1365381209 Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 når du søker om arbeidledighetspenga går de etter satser. og de bergegner ka du skal ha per dag. denne bergegnes ut i fra din tidligere lønn og om du har barn, så viktig og fylle ut antal barn du forsørger.har du barn og er arbeidledig er det også andre ytelser du kan søke. 0 Siter
Gjest engla Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Ca. 66 % av din tidligere lønn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.