Gjest Shira :o) Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Det gikk kjempefint! Hun gjorde akkurat slik hun ble bedt om, men hun syntes det var litt nifst med "den store rundingen" som kom mot henne... ;-) Gikk visst greit å drikke det, selv om det ikke smakte så godt. De fant ikke noe unormalt på magesekken, men nå skal vi til legen hennes på tirsdag og høre med ham om det er noe mer å gjøre i forhold til refluksen hennes. Hun har prøvd ut divere medisiner i to år nå. Takk for at du spurte! Bra å høre at selve undersøkelsen gikk fint! ) Lykke til hos fastlegen, reflux er slitsomt, så jeg håper dere finner noe som kan hjelpe. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 [quote name=Shira )' timestamp='1234523385' post='4091442] Bra å høre at selve undersøkelsen gikk fint! ) Lykke til hos fastlegen, reflux er slitsomt, så jeg håper dere finner noe som kan hjelpe. Ja, hun har så ofte dårlig smak i munnen, og dårlig ånde, så det er hovedproblemet. I tillegg sier legen at det ikke er heldg for spiserøret hele tiden å få sure oppstøt, så det er jo ikek noe særlig da.... 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Ja, hun har så ofte dårlig smak i munnen, og dårlig ånde, så det er hovedproblemet. I tillegg sier legen at det ikke er heldg for spiserøret hele tiden å få sure oppstøt, så det er jo ikek noe særlig da.... Bestefaren min sliter med dette, og det er spiserøret det går mest utover. Håper virkelig dere finner en løsning som kan hjelpe. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 [quote name=Shira )' timestamp='1234524251' post='4091462] Bestefaren min sliter med dette, og det er spiserøret det går mest utover. Håper virkelig dere finner en løsning som kan hjelpe. Hos oss har både jeg, min mor, og midterste barn det. Min mor tar noen tabletter som hjelper litt, jeg har foreløpig ikke gjort noe med det - og 7 åringen har prøvd ut ting i to år.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.