Gå til innhold

:::: Viskelær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt viskelær heter Bruynzeel, og kommer fra Holland.

Hvor kommer ditt viskelær fra?

Skrevet

Mitt kommer fra Taiwan, heter Pentel, og er et "high quality plastic" viskelær:)

Skrevet

''Hvor kommer ditt viskelær fra?''

Mitt er lite og svart og heter 'delete'.. Kommer med 99,99% sikkerhet fra et eller annet sted i Asia. Sikkert Taiwan.

Skrevet

Ikke ofte jeg bruker viskelær, men jeg har da ett her, som heter Linex og er i fra Danmark. Lang reise til å være så liten:-)

Skrevet

Vet ikke, men Bruynzeel er bra, det vet jeg!

Jeg er fornøyd med mitt Brunzeel, ja:-)

Skrevet

Ikke ofte jeg bruker viskelær, men jeg har da ett her, som heter Linex og er i fra Danmark. Lang reise til å være så liten:-)

Jeg syns man skal bruke viskelær litt oftere.

Linex har jeg ikke hørt om, kanskje jeg skal prøve det.

*planlegger en viskelær-test*

Skrevet

''Hvor kommer ditt viskelær fra?''

Mitt er lite og svart og heter 'delete'.. Kommer med 99,99% sikkerhet fra et eller annet sted i Asia. Sikkert Taiwan.

Interessant. Hvordan visker det?

Skrevet

Mitt kommer fra Taiwan, heter Pentel, og er et "high quality plastic" viskelær:)

Ja, du tegner en del kanskje.

Hvordan visker det, har du prøvd flere merker?

Skrevet

Sånt noe har vi ikke her

Ingen blyanter heller?

Skrevet

Ja, du tegner en del kanskje.

Hvordan visker det, har du prøvd flere merker?

Ja, jeg er tegner jeg, vettu. Mener dette er av de bedre av dem jeg har prøvd. Men så har jeg et par år før nå kun jobbet med tegning på wacom tablet til datan, og da har en jo ikke bruk for viskelær, for å si det sånn. Husker ikke hvilke viskelær jeg brugte før jeg begynte å jobbe på datan...

Skrevet

Ja, jeg er tegner jeg, vettu. Mener dette er av de bedre av dem jeg har prøvd. Men så har jeg et par år før nå kun jobbet med tegning på wacom tablet til datan, og da har en jo ikke bruk for viskelær, for å si det sånn. Husker ikke hvilke viskelær jeg brugte før jeg begynte å jobbe på datan...

Ok. Har du forresten erfaring med autocad?

Skrevet

Jeg skriver bare med fyllepenn, så jeg har ikke noe viskelær. Fyllepenn av merket Lamy, med enten grønt eller lilla blekk. Ingenting annet er akseptabelt skriveverktøy!

Skrevet

Ok. Har du forresten erfaring med autocad?

Nei, bruker Maya, Photoshop og Illustrator

Skrevet

Jeg skriver bare med fyllepenn, så jeg har ikke noe viskelær. Fyllepenn av merket Lamy, med enten grønt eller lilla blekk. Ingenting annet er akseptabelt skriveverktøy!

Hæ, du skriver du med lilla eller grønt blekk?!

Nå vet jeg ikke om jeg klarer å ta deg seriøst lenger.

Skrevet

Hæ, du skriver du med lilla eller grønt blekk?!

Nå vet jeg ikke om jeg klarer å ta deg seriøst lenger.

Mest med grønt da. Hjelper det?

Skrevet

Interessant. Hvordan visker det?

Kommer an på hvor mye jeg skal viske vekk, det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...