cathlin Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Mitt viskelær heter Bruynzeel, og kommer fra Holland. Hvor kommer ditt viskelær fra? 0 Siter
henrikke71 Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Mitt kommer fra Taiwan, heter Pentel, og er et "high quality plastic" viskelær:) 0 Siter
Mrs D Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 ''Hvor kommer ditt viskelær fra?'' Mitt er lite og svart og heter 'delete'.. Kommer med 99,99% sikkerhet fra et eller annet sted i Asia. Sikkert Taiwan. 0 Siter
mrxx Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Ikke ofte jeg bruker viskelær, men jeg har da ett her, som heter Linex og er i fra Danmark. Lang reise til å være så liten:-) 0 Siter
adelie Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Vet ikke, men Bruynzeel er bra, det vet jeg! 0 Siter
cathlin Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Skrevet 11. februar 2009 Vet ikke, men Bruynzeel er bra, det vet jeg! Jeg er fornøyd med mitt Brunzeel, ja:-) 0 Siter
cathlin Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Skrevet 11. februar 2009 Ikke ofte jeg bruker viskelær, men jeg har da ett her, som heter Linex og er i fra Danmark. Lang reise til å være så liten:-) Jeg syns man skal bruke viskelær litt oftere. Linex har jeg ikke hørt om, kanskje jeg skal prøve det. *planlegger en viskelær-test* 0 Siter
cathlin Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Skrevet 11. februar 2009 ''Hvor kommer ditt viskelær fra?'' Mitt er lite og svart og heter 'delete'.. Kommer med 99,99% sikkerhet fra et eller annet sted i Asia. Sikkert Taiwan. Interessant. Hvordan visker det? 0 Siter
cathlin Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Skrevet 11. februar 2009 Mitt kommer fra Taiwan, heter Pentel, og er et "high quality plastic" viskelær:) Ja, du tegner en del kanskje. Hvordan visker det, har du prøvd flere merker? 0 Siter
cathlin Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Skrevet 11. februar 2009 Sånt noe har vi ikke her Ingen blyanter heller? 0 Siter
henrikke71 Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Ja, du tegner en del kanskje. Hvordan visker det, har du prøvd flere merker? Ja, jeg er tegner jeg, vettu. Mener dette er av de bedre av dem jeg har prøvd. Men så har jeg et par år før nå kun jobbet med tegning på wacom tablet til datan, og da har en jo ikke bruk for viskelær, for å si det sånn. Husker ikke hvilke viskelær jeg brugte før jeg begynte å jobbe på datan... 0 Siter
cathlin Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Skrevet 11. februar 2009 Ja, jeg er tegner jeg, vettu. Mener dette er av de bedre av dem jeg har prøvd. Men så har jeg et par år før nå kun jobbet med tegning på wacom tablet til datan, og da har en jo ikke bruk for viskelær, for å si det sånn. Husker ikke hvilke viskelær jeg brugte før jeg begynte å jobbe på datan... Ok. Har du forresten erfaring med autocad? 0 Siter
frosken Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Jeg skriver bare med fyllepenn, så jeg har ikke noe viskelær. Fyllepenn av merket Lamy, med enten grønt eller lilla blekk. Ingenting annet er akseptabelt skriveverktøy! 0 Siter
henrikke71 Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Ok. Har du forresten erfaring med autocad? Nei, bruker Maya, Photoshop og Illustrator 0 Siter
cathlin Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Skrevet 11. februar 2009 Jeg skriver bare med fyllepenn, så jeg har ikke noe viskelær. Fyllepenn av merket Lamy, med enten grønt eller lilla blekk. Ingenting annet er akseptabelt skriveverktøy! Hæ, du skriver du med lilla eller grønt blekk?! Nå vet jeg ikke om jeg klarer å ta deg seriøst lenger. 0 Siter
frosken Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Hæ, du skriver du med lilla eller grønt blekk?! Nå vet jeg ikke om jeg klarer å ta deg seriøst lenger. Mest med grønt da. Hjelper det? 0 Siter
cathlin Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Skrevet 11. februar 2009 Mest med grønt da. Hjelper det? Det hjelper litt. Er det en sånn? http://www.bertramsinkwell.com/_thumbnails/lamy_safari_fp_thumbnail.gif 0 Siter
Mrs D Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Interessant. Hvordan visker det? Kommer an på hvor mye jeg skal viske vekk, det. 0 Siter
frosken Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Det hjelper litt. Er det en sånn? http://www.bertramsinkwell.com/_thumbnails/lamy_safari_fp_thumbnail.gif Nettopp:-) Jeg har både blått og svart blekk også da, hvis det hjelper. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.