Gå til innhold

Lydbok inn på ipoden?

Anbefalte innlegg

Gjest lydboken
Skrevet

Fungerer som fjell på iPod det! :)

hvordan laster jeg inn..........? går ikke automatisk og finner ikke noen knapp på itunes....

Skrevet

hvordan laster jeg inn..........? går ikke automatisk og finner ikke noen knapp på itunes....

Du legger vel den inn via "legg til mappe fra bibliotek" og deretter synkroniserer du iTunes og iPod.

Ellers kan du jo kose deg med litt lesing her:

http://ipod1.no/node/321

Lykke til!

Skrevet

Lydbok må ha et visst format, *.m4b, for at iTunes og iPod skal oppfatte at det er en lydbok. Men når du først har fått rett format på lydbokene er iPod uslåelig til å håndtere lydbøker.

Skrevet

Fungerer som fjell på iPod det! :)

Fikk en Ipod (uten bruksanvisning) til jul. Min datter la inn en lydbok, men kapitlene kommer i feil rekkefølge. Går det an å endre dette?

Skrevet

Fikk en Ipod (uten bruksanvisning) til jul. Min datter la inn en lydbok, men kapitlene kommer i feil rekkefølge. Går det an å endre dette?

Kan det være at den står innstilt på "random" - slik at den spiller i tilfeldig rekkefølge?

Skrevet

Kan det være at den står innstilt på "random" - slik at den spiller i tilfeldig rekkefølge?

Skal ikke ha noe å si når det er rett format på lydboka, da spiller iod sporene i rett rekkefølge selv om spilleren ellers spiller random.

Skrevet

Skal ikke ha noe å si når det er rett format på lydboka, da spiller iod sporene i rett rekkefølge selv om spilleren ellers spiller random.

Ok, har ikke overført til spiller før jeg, så det var bare den tanke som slo meg:-)

Skrevet

Har ikke vært borti Ipod før. Den er veldig liten og har nesten ingen knapper, iallfall ingen som står random på. Men jeg kan jo forsøke noen knapper mens jeg lytter.

Skrevet

''Fikk en Ipod (uten bruksanvisning) til jul.''

Pick and choose: http://support.apple.com/no_NO/manuals/#ipod

Takk for link! Skal sjekke om jeg finner noe nyttig om ipoder der. Min ser mindre ut (4,5x3cm). Den har firmalogoen til det firmaet jeg jobber i og ingen annen produsent.

Skrevet

Takk for link! Skal sjekke om jeg finner noe nyttig om ipoder der. Min ser mindre ut (4,5x3cm). Den har firmalogoen til det firmaet jeg jobber i og ingen annen produsent.

Er det en Ipod du har, så finner du garantert en brukerveiledning på den linken. Har den eple, så er det en iPod, firmalogo eller ikke. Hvis ikke er det en mp3-spiller, men _ikke_ iPod.

Skrevet

Har ikke vært borti Ipod før. Den er veldig liten og har nesten ingen knapper, iallfall ingen som står random på. Men jeg kan jo forsøke noen knapper mens jeg lytter.

Har den skjerm? Hvis ikke er det en Ipod Shuffle.

Skrevet

Er det en Ipod du har, så finner du garantert en brukerveiledning på den linken. Har den eple, så er det en iPod, firmalogo eller ikke. Hvis ikke er det en mp3-spiller, men _ikke_ iPod.

Jeg ser nå at det står MP3 Player på den lille eska den lå i. Det var en av de andre gamlingene på jobb som sa ipod.

Skrevet

Jeg ser nå at det står MP3 Player på den lille eska den lå i. Det var en av de andre gamlingene på jobb som sa ipod.

En iPod er jo en mp3-spiller, men en mp3-spiller laget av andre en Apple er ikke en iPod. :-) Og Apple er flink til å flashe iPod-merket, så det står i så fall flere steder på eske og spiller. Sammen med eplelogoen.

Gjest lydboken
Skrevet

Du legger vel den inn via "legg til mappe fra bibliotek" og deretter synkroniserer du iTunes og iPod.

Ellers kan du jo kose deg med litt lesing her:

http://ipod1.no/node/321

Lykke til!

får ikke lagt inn lydboken min på ipoden...... ipoden synkroniserer og lydboken ligger på itunes, men lydboken kommer ikke inn på ipoden..... hva skjer??

Skrevet

En iPod er jo en mp3-spiller, men en mp3-spiller laget av andre en Apple er ikke en iPod. :-) Og Apple er flink til å flashe iPod-merket, så det står i så fall flere steder på eske og spiller. Sammen med eplelogoen.

OK, da har jeg egentlig ikke en ipod...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...