Gjest dagens spørsmål Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 ...hvor mye en leilighet har blitt solgt for? (nettopp solgt) 0 Siter
Gjest ansatt Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Pleier å stå "eiendomsoverdragelser" i lokalavisa her i alle fall. Ring lokalavisa di og hør når det kommer på trykk, er en gang i blant. Ellers kan du kontakte Statens kartverk. 0 Siter
Elis31 Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Statens kartverk legger prisene ut på nett etterhvert, men jeg husker ikke hvor lang tid det tar. 0 Siter
Gjest trådstarter Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 Statens kartverk legger prisene ut på nett etterhvert, men jeg husker ikke hvor lang tid det tar. Ok, men mulig jeg er håpløs, jeg finner det ikke på deres nettsider? 0 Siter
Elis31 Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Ok, men mulig jeg er håpløs, jeg finner det ikke på deres nettsider? Mulig det var Bergens Tidene. Her er linken; http://www.bt.no/eiendom/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.