Gå til innhold

Hun stråler- gravid????

Anbefalte innlegg

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

12

• AneM1365380603

5

• Orio

5

• Rith

2

Mest aktive i denne tråden

AneM1365380603
Skrevet

Har hun alltid hatt så mørke øyebryn? Jeg synes de var veldig markerte.

Er enig med deg i at hun stråler på bildene :)

Gjest årshoroskop
Skrevet

Helt sikkert :)

Leste et sånt årshoroskop ett eller annet sted ved årsskiftet, og da stod det der at de fikk et barn til i 2009, så da er hun sikkert gravid nå :)

Skrevet

Du kunne fått jobb i Se & Hør med en gang. :)

Tror ikkje ho er gravid, kanskje ho smiler fordi ho har vunnet i Lotto eller noe?

Ps. Det var enfryktelig "posete" kjole ho gikk i, forferdelig stygt!

Gjest sedetdu
Skrevet

Ja hun er litt mer sminket enn vanlig, kledelig :) Men mer sminke er nok ikke ensbetydende med graviditet ;)

Skrevet

Det hadde i så fall vært riktig hyggelig synes jeg! :o)

Gjest Elextra
Skrevet

Den kjolen så ikke særlig FIN ut på bildet, synes jeg. Skikkelig sekkete. Men kanskje var bare bildet uheldig?

Brynene er da ikke så mørke - ikke så mørke som mine, i hvertfall ;). Men så er ikke jeg blond heller.

Gravid? Aner ikke, kan jo være andre grunner til at hun stråler. En heftig natt? ;)

Skrevet

Mystisk. Man kan ikke stråle og ikke være gravid? Blir vanskeligere og vanskeligere å være kvinne her om dagen ;)

Skrevet

Ja, hun stråler, men det KAN jo hende det skyldes andre ting en graviditet:-)

Skrevet

Mystisk. Man kan ikke stråle og ikke være gravid? Blir vanskeligere og vanskeligere å være kvinne her om dagen ;)

..og kan man være gravid og likevel ikke stråle? That's the question!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg vil da håpe at Mette-Marit kan stråle også når hun ikke er gravid.

Skrevet

Ja, hun stråler. Tipper hun har fått seg en heftig elsker/elskerinne. Kanskje det er Brustad som får øynene til MM til å funkle?

Skrevet

Det verste er at de har pynta dem på en måte som gjør at hun blir stadig mer lik svigermora... Jfr bildene fra Karasjok i forrige uke "Se så like de er". Ikke rart de blir like, når de styles så likt.

Interessant å se forskjellen mellom de to prinse/prinsessegemalene våre. MM, som i utgangspunktet var kontroversiell, gjør sitt beste for å gli nøytralt inn. Den andre, som strevde veldig med å framstå som kontroversiell da han var ung uten å klare det helt, gjør nå sitt beste for å forsøke å stikke seg fram.

AneM1365380603
Skrevet

Det verste er at de har pynta dem på en måte som gjør at hun blir stadig mer lik svigermora... Jfr bildene fra Karasjok i forrige uke "Se så like de er". Ikke rart de blir like, når de styles så likt.

Interessant å se forskjellen mellom de to prinse/prinsessegemalene våre. MM, som i utgangspunktet var kontroversiell, gjør sitt beste for å gli nøytralt inn. Den andre, som strevde veldig med å framstå som kontroversiell da han var ung uten å klare det helt, gjør nå sitt beste for å forsøke å stikke seg fram.

Mannen min kommenterte også at hun blir bare mer og mer lik svigermora.

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, hun stråler. Tipper hun har fått seg en heftig elsker/elskerinne. Kanskje det er Brustad som får øynene til MM til å funkle?

*lol* - også Brustad, da! *brrrr*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...