Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men holder du over hodene deres, ser det jo mer ut som en vanlig moteoppvisning, da.

Skrevet

Men holder du over hodene deres, ser det jo mer ut som en vanlig moteoppvisning, da.

Du har rett i det. Men jeg synes de hårfrisyrene var veldig forstyrrende, og tror at klærne hadde kommet mye bedre til sin rett med litt penere frisyrer.

Skrevet

Du har rett i det. Men jeg synes de hårfrisyrene var veldig forstyrrende, og tror at klærne hadde kommet mye bedre til sin rett med litt penere frisyrer.

HELT enig, for ikke å snakke om penere sminking! Slike påtegnede øyebryn langt oppe på panna er ikke akkurat vakkert.

Og slik hårpynt skulle til og med jeg kunn klarte å hekle av ymse restegarn vi har...;-)

Skrevet

Forstår meg ikke på "slikt" jeg heller... ;-) Men hun Tina var jammen uheldig på bildet - eller har a farga håret grått?? Ser ut som hun er 82 år, og det er ikke tull engang..

Skrevet

Forstår meg ikke på "slikt" jeg heller... ;-) Men hun Tina var jammen uheldig på bildet - eller har a farga håret grått?? Ser ut som hun er 82 år, og det er ikke tull engang..

Ja, er hun ikke det da? Vet du hvor gammel hun er? Hun ser spesielt gammel ut på det første bildet, men på det bildet lengre nede på siden, ser hun litt yngre ut.

Skrevet

Ja, er hun ikke det da? Vet du hvor gammel hun er? Hun ser spesielt gammel ut på det første bildet, men på det bildet lengre nede på siden, ser hun litt yngre ut.

Neida, hun er langt fra 82 :o) Hun har ei datter som er sånn 10-11, mener jeg å huske. Tror Tina er i begynnelsen av 40-åra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...