Gjest Er ikke for alt for mye stillesitting Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 aktiv? på hvilken måte? Har en jente på 9 år som jeg gjerne kunne tenkt meg skulle være litt mer aktiv, istedet for å sitte helt stille vedr spill. Er det utviklende for barn eller ? positivt, negativt? 0 Siter
Spenning Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 Wii er knallbra hvis du ønsker aktiviteter,. Kjenner det i armene lenge etter en tennismatsj eller noen bowlingrunder. I tillegg er det bilkjøring, karoke, og surfebrett, balansebrett. Wii er å anbefale. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Løp og kjøp, sier jeg bare! :-) Wii sport: Da kan dere spille bowling, tennis, baseball, bokse eller spille golf. Og da gjør man faktiske bevegelser med kroppen. Ikke noe stillesitting, nei! Wii Fit: Her kan man trene yoga, styrke, balanse og kondisjon. Det er skikkelig trim, altså, både for store og små. Jeg bruker Wii som treningsøkt hvis jeg ikke kommer meg ut av huset. Kjempebra! Og jentene mine på 6 og 7 _elsker_ spillet! 0 Siter
Speak Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Vi har Wii sports (som følger med) og Wii Fit. Begge disse er bygd opp på at du må være aktiv. Wii Fit har jeg ikke testet så mye enda ettersom jeg akkurat har fått det. Ingen av spillene er slik at jeg blir skikkelig svett og sliten, men jeg må bevege meg hele tiden. Og det er jo MYE bedre enn å sitte stille. Om jeg spiller mye av en aktivitet (spesielt Bowling) så kan jeg bli skikkelig støl i armen. Anbefales. Og så er det jo også kjempeartig - og det gjør jo ikke noe:-) 0 Siter
illuminatum Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Vi har Wii sports (som følger med) og Wii Fit. Begge disse er bygd opp på at du må være aktiv. Wii Fit har jeg ikke testet så mye enda ettersom jeg akkurat har fått det. Ingen av spillene er slik at jeg blir skikkelig svett og sliten, men jeg må bevege meg hele tiden. Og det er jo MYE bedre enn å sitte stille. Om jeg spiller mye av en aktivitet (spesielt Bowling) så kan jeg bli skikkelig støl i armen. Anbefales. Og så er det jo også kjempeartig - og det gjør jo ikke noe:-) Du har ikke forsøkte boksingen da? Wii Fit blir en i allefall varm av. Dersom du ikke svetter etter noen runder med rockering, så svetter du vel ikke på spinning heller? 0 Siter
Speak Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Du har ikke forsøkte boksingen da? Wii Fit blir en i allefall varm av. Dersom du ikke svetter etter noen runder med rockering, så svetter du vel ikke på spinning heller? Boksing og rockering holder ikke. Men på spinning blir jeg klissbløt. Men jeg har som sakt ikke testet Wii Fit noe særlig. Fikk den her om dagen, og har hatt omgangssyke. Så alt med løping o.l. har jeg ikke testet. Kun balansedelen. Kjempeartig:-) Og rockering-øvelsen. Tror jeg rett og slett bare må gjøre det noen flere ganger. Tar litt tid før jeg begynner å svette. 0 Siter
Gjest Mirakelet Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Vi har Wii sports (som følger med) og Wii Fit. Begge disse er bygd opp på at du må være aktiv. Wii Fit har jeg ikke testet så mye enda ettersom jeg akkurat har fått det. Ingen av spillene er slik at jeg blir skikkelig svett og sliten, men jeg må bevege meg hele tiden. Og det er jo MYE bedre enn å sitte stille. Om jeg spiller mye av en aktivitet (spesielt Bowling) så kan jeg bli skikkelig støl i armen. Anbefales. Og så er det jo også kjempeartig - og det gjør jo ikke noe:-) Ble du ikke svett og sliten? Det ble jeg Tror det kommer an på hvor mye du gir av deg selv Joggingen f.eks... bruk armer og bein aktivt og velg den lengste ruten... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.