Gå til innhold

nå dolere trenger jeg hjelp til å finne et bord

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har prøvd å forklare en om et bord min fars gamle tante hadde i stuen. jeg har lett på finn etter et slikt bord, men vet ikke helt hva jeg skal søke etter. så nå er jeg spent på om dere klarer:)

slik jeg ser for meg bordet(men jeg var liten da) teak hjørnebord eller rundt. med frontene og blomster. tror det var noen hyller og. innbiller meg at det var vann i en fordypning og blomstene liksom flyter rundt. men det kan hende at det skulle se ut som om det var vann der, at det ikke var vann der. kan liksom ikke skjønne at det går an med vann. noe lys greier var det og. noen som klarer dette??

Skrevet

Sjekk på nyttig.no - innbiller meg at jeg har sett noe tilsvarende i katalogene derfra;-)

Skrevet

Sjekk på nyttig.no - innbiller meg at jeg har sett noe tilsvarende i katalogene derfra;-)

det er et skikkelig bord, stødig. det kunne se ut som om det var kjøpt likt med endel av de andre møblene.det har vært i huset siden 50-60 årene mener faren min.

Skrevet

Her er et bilde av det jeg tror du leter etter, men annonsen på finn er slettet.

http://nb-no.facebook.com/photo.php?pid=743143&op=118&o=all&view=all&subj=2297824567&aid=-1&oid=2297824567&id=585401005

nettopp, det ligner på det bordet jeg husker. mente det var grusomt:). husker at min fars gamle tante var så stolt over det fine bordet. jeg mener å huske at det var teak farge på bordet og små fliser i "dammen". bordet finnes ennå i huset, men ukjente folk som eier det nå. jeg har prøvd å forklare hvordan bordet ser ut, men det er vanskelig:)

Gjest lilatu_28
Skrevet

nettopp, det ligner på det bordet jeg husker. mente det var grusomt:). husker at min fars gamle tante var så stolt over det fine bordet. jeg mener å huske at det var teak farge på bordet og små fliser i "dammen". bordet finnes ennå i huset, men ukjente folk som eier det nå. jeg har prøvd å forklare hvordan bordet ser ut, men det er vanskelig:)

Søsteren til oldemor hadde også et slikt bord. Jeg hadde fortrengt minnet helt til jeg så bildet på facebook. Jammen mye rart folk finner på.

Bestefaren til venninna mi har et lignende hyllebord uten fontene som han bruker til å stille ut utstoppede dyr... Vakkert.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1234545265' post='4091718]

*hehe* Dette _må_ være et sammentreff. Det finnes ikke mange sånne i februar 2009...! *s*

Ja, eg måtte også dobbeltsjekke at det ikke var samme bordet som i linken lenger ned. Utrolig. ;.)

Skrevet

Kanskje selegern av dette bordet er dol'er?

Det ble ihvertfall lagt ut for salg i dag!!

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16370161

jøss, her har jeg lett på finn.no side etter side uten å finne noe bord som ligner. mener fremdeles at det var/er mer teak på det bordet jeg har sett, men det er sikkert 20 år siden jeg såg det.

glad jeg slipper å ha det bordet i stuen:))

Alt hva dere kan hjelpe med, takk :)

Skrevet

Ja, eg måtte også dobbeltsjekke at det ikke var samme bordet som i linken lenger ned. Utrolig. ;.)

Det er jo utrolig mange passive brukere her også, da. Mange som leser på årsvis, uten å skrive et eneste innlegg.

Men bordbeskrivelsen var så særegen, at noen kanskje kom på et bord som sto bortgjemt...?

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1234545853' post='4091722]

Det er jo utrolig mange passive brukere her også, da. Mange som leser på årsvis, uten å skrive et eneste innlegg.

Men bordbeskrivelsen var så særegen, at noen kanskje kom på et bord som sto bortgjemt...?

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...