Gå til innhold

Prøvd Pierre Robert ullprodukter fra dagligvare?

Anbefalte innlegg

Gjest Fryser nå om vinteren
Skrevet

Så ei ulltrøye i butikken i dag, eller ikke trøye, men singlet. Det er akkurat det jeg er ute etter. Den kostet 199. Damemodell altså. Noen som har prøvd den. Den må ikke klø.Kjekt med singlet, da kan du bruke den mer enn en dag hvis du ikke svetter.

Skrevet

Kjempegod er den singleten! Blitt nesten avhengig av å ha den under, og har derfor kjøpt fler.

På meg klør den i hvert fall ikke i det hele tatt!

Skrevet

Jeg har ullsinglett og strømpebukser. Strømpebuksene er jeg fornøyd med, men ikke ullsingletten. Den er altfor kort i lengden (str M).

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg er fornøyd med ullproduktene mine fra det merket, jeg synes ikke at det klør.

Du får kjøpe en singlet og teste :o)

Skrevet

Kjempegod er den singleten! Blitt nesten avhengig av å ha den under, og har derfor kjøpt fler.

På meg klør den i hvert fall ikke i det hele tatt!

Da skal jeg prøve den singleten. Men så rare størrelser da! Det sto at L/XL var det samme som 40/42. Stemmer det da? Er det normale størrelser? Jeg bruker jo klær i XL jeg da, så redd den største er for liten. Hva syntes du om størrelsene?

Skrevet

Da skal jeg prøve den singleten. Men så rare størrelser da! Det sto at L/XL var det samme som 40/42. Stemmer det da? Er det normale størrelser? Jeg bruker jo klær i XL jeg da, så redd den største er for liten. Hva syntes du om størrelsene?

De singletene der skal jo være helt tettsittende ettersom man skal ha dem under annet tøy.

Skrevet

De singletene der skal jo være helt tettsittende ettersom man skal ha dem under annet tøy.

Ja, det er sant det! Kjøper en i dag jeg, for å prøve. Får klemme fettet sammen, skal se det virker som et korsett så jeg ser slankere ut også. hehe...

Skrevet

Nå er singleten innkjøpt! Var jo ikke for liten, og så deilig å ha på. Godt utringet, og med nydelig kant som avslutning. Midt i blinken.I tillegg kjøpte jeg Pierre Robert ullstrømper, slike som går godt over kneet. Praktisk når det er kaldt. Og begge deler for kr 300 ! Veldig fornøyd!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...