Gå til innhold

Liker du skoene til Stordalen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

John Corbett!

Har vært syk hjemme mange dager denne uka, og har derfor fått sett på mange episoder som jeg har tatt opp av Northern Exposure/Livet i Alaska! *forelsket*

Han silte også Aidan i Sex og singelliv.

Han spilte vel også i My big fat greek wedding?

Skrevet

Næ,-du likte også Northerne Exposure? Min favoritt også :-) Tok du den opp den gangen den gikk for mange år siden?

Ja, jeg likte det veldig godt den gangen, men fikk det ikke alltid med meg.

Tilfeldigvis fant jeg ut for et par uker siden at serien går på TV3 hver dag (tror det er 0930), så jeg har stilt inn digitalboksen til å ta det opp hver dag. Men ikke så lett å få sett alle opptakene, da, men tre dager i sofaen har gjort at jeg nå er helt ajour! *he he*

Skrevet

Han spilte vel også i My big fat greek wedding?

Ja, det stemmer. Jeg er synes selve filmen er bare sånn passe, men John Corbett er en virkelig godbit, og så spiller han jo bare skikkelig sympatiske fyrer, da:-)

Som i sex & singelliv. Det lå jo i kortene hele tiden at det skulle være Big som skulle være Carries "all time favourite", men personlig ville jeg heller hatt Aidan som kjæreste:-)

Skrevet

Ja, jeg likte det veldig godt den gangen, men fikk det ikke alltid med meg.

Tilfeldigvis fant jeg ut for et par uker siden at serien går på TV3 hver dag (tror det er 0930), så jeg har stilt inn digitalboksen til å ta det opp hver dag. Men ikke så lett å få sett alle opptakene, da, men tre dager i sofaen har gjort at jeg nå er helt ajour! *he he*

Wow - dette må få satt opp opptak av!

Jeg har den på DVD, men da er den uten tekst,-og det kan være litt slitsomt - må jo ha den litt høyt for å få med meg alt... Han er jo ikke så verst han hovedpersonen heller... Hmm. Joel?

Skrevet

Ja, det stemmer. Jeg er synes selve filmen er bare sånn passe, men John Corbett er en virkelig godbit, og så spiller han jo bare skikkelig sympatiske fyrer, da:-)

Som i sex & singelliv. Det lå jo i kortene hele tiden at det skulle være Big som skulle være Carries "all time favourite", men personlig ville jeg heller hatt Aidan som kjæreste:-)

Det løftet den filmen, ja. :)

Sex & Singelliv har jeg - av en eller annen grunn - aldri sett.

Kanskje det er neste serie-boks jeg må kjøpe...

Skrevet

Jeg har den på DVD, men da er den uten tekst,-og det kan være litt slitsomt - må jo ha den litt høyt for å få med meg alt... Han er jo ikke så verst han hovedpersonen heller... Hmm. Joel?

Ja, jeg har vurdert å kjøpe den på dvd selv - ihvertfall før jeg fant ut at den nå går på tv3;-) Men det hadde vært en fordel med tekst på engelsk i det minste. Men det finnes heller ikke, ut fra hva jeg har skjønt.

Skrevet

Og Joel Fleischman:

Jo, kjekk han også, men jeg synes ikke han er i nærheten av Chris. Og så synes jeg ikke hans karakter har tålt tidens tann like godt (klær, frisyre etc). Dessuten er karakteren for nevrotisk for meg *he he*

Skrevet

Det løftet den filmen, ja. :)

Sex & Singelliv har jeg - av en eller annen grunn - aldri sett.

Kanskje det er neste serie-boks jeg må kjøpe...

Jeg anbefaler serien, men den bør ikke kjøpes ene og alene pga John Corbett, da*he he* han er ikke med så veldig mye.

Skrevet

Og Joel Fleischman:

Jo, kjekk han også, men jeg synes ikke han er i nærheten av Chris. Og så synes jeg ikke hans karakter har tålt tidens tann like godt (klær, frisyre etc). Dessuten er karakteren for nevrotisk for meg *he he*

Den som har forandret seg mest må være Janine Turner. Hun var jo riktig søt i serien, men nå tror jeg hun har hatt litt for mange avtaler med kirurgen.

Skrevet

Den som har forandret seg mest må være Janine Turner. Hun var jo riktig søt i serien, men nå tror jeg hun har hatt litt for mange avtaler med kirurgen.

Jeg kan ikke huske å ha sett henne i noe etterpå, men på dette bildet ser hun nokså kunstig ut, ja:

http://www.hairfinder.com/celebritypictures/janine-turner-1.jpg

Han som _spilte_ Joel Fleischmann holder seg godt da, selv om Fleischmann selv ser veldig 1992'sk ut i serien. Se dette bildet fra 2007:

http://www.film.com/features/story/you-can-count-tony-scotts/16491365

Skrevet

Ja, jeg har vurdert å kjøpe den på dvd selv - ihvertfall før jeg fant ut at den nå går på tv3;-) Men det hadde vært en fordel med tekst på engelsk i det minste. Men det finnes heller ikke, ut fra hva jeg har skjønt.

Skal vi se - det ser ut som de to første sesongene har engelsk tekst,-men deretter går det over til kun tale..

Skrevet

Og Joel Fleischman:

Nei, han er mer søt,- får litt fram morsinstinktene..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...